За шість місяців на «гарячу лінію», започатковану керівництвом регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» з метою розширення прямого діалогу із працівниками щодо актуальних виробничих питань, звернулись 195 залізничників 97% питань, з якими звернулися працівники, вже вирішено.
Тематика звернень безпосередньо до керівництва залізниці була досить широкою – від скарг на зловживання службовим становищем та безгосподарність місцевих керівників, незадовільні умови праці та виробничого побуту, порушення чинних інструкцій та регламентуючих документів до пропозицій щодо забезпечення схоронності дизпалива та протидії його розкрадачам. Значна частка звернень також стосувалася кадрових та соціальних питань, а також питань мотивації праці.
Усі звернення були розглянуті за приналежністю, за потреби колегіально, у структурних підрозділах, службах та дирекціях залізничних перевезень під особистим контролем керівника регіональної філії Романа Веприцького чи його заступників.
«Ми підбили перші підсумки роботи започаткованої нами «Гарячої лінії», яка надала рядовим залізничникам змогу висловлювати наболілі проблеми, а нам – вирішувати їх невідкладно, почути кожного залізничника, – говорить в.о. директора регіональної філії Роман Веприцький. – Новий формат прямого спілкування працівників із керівництвом працює успішно. Він допомагає стабільній роботи філії, об’єднує та вселяє в людей довіру, а також бажання бути співучасником тих змін, які наразі відбуваються як у регіональній філії, так і в галузі».
Нагадаємо, що звернення приймаються у понеділок - четвер з 8:00 до 17:00, у п’ятницю з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45 за телефонами 5-43-21 (залізничний) та (044) 465-43-21 (міжміський). Відповідь запитувачі отримуватимуть не пізніше, ніж за п’ять діб від моменту звернення.