РОЗДІЛИ
ПРО ЗАЛІЗНИЦЮ
ІСТОРІЯ ТА СЬОГОДЕННЯ ЗАЛІЗНИЦІ
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Рабочее слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
ПЕРЕДПЛАТА «РАБОЧЕЕ СЛОВО»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 34 (4 вересня 2009) 

  • Репортаж у номер. Зручно. Швидко. Комфортно

    У середу, 2 вересня, сталася подія, яка на багато років визначила стратегію розвитку й модернізації транспортної мережі у такому мегаполісі, як Київ. В урочистій обстановці за участю керівництва Південно-Західної залізниці та високопосадовців столиці відбувся запуск першої міської електрички сполученням платформа Троєщина (колишня Городня) - станція Київ-Петрівка. Відтепер мешканці найбільшого «спального» району мають змогу перетинати Дніпро, не вистоюючи в автомобільних пробках і заторах на Московському мосту. Таким чином з пуском міського електропоїзда Південно-Західна залізниця зробила ще один крок на шляху до розв’язання гострої проблеми перевезення міських пасажирів.

    Попри усі труднощі, які виникали й виникають в цей кризовий період, керівництво, фахівці профільних служб і підрозділів столичної магістралі продемонстрували здатність до стратегічного планування й обрання правильної тактики на кожному з етапів реалізації цього проекту. Досить пригадати статтю начальника Південно-Західної залізниці Олексія Кривопішина в журналі «Залізничний транспорт України» (№5, 2006 р.), в якій автор доводить необхідність організації міських залізничних шляхів. Це вважається ефективним методом розв’язання транспортних проблем. Означена практика набула поширення практично в усіх великих містах Європи, Азії та Америки. Нині справа дійшла й до нашої столиці.

    …Для залізничників з моторвагонного депо Фастів - машиніста Сергія Малиновського та його помічника Юрія Неліпи - день 2 вересня 2009 р. запам’ятається на все життя. Адже саме вони керували першим міським електропоїздом за маршрутом - зупинна платформа Троєщина - ст. Київ-Петрівка. Таким чином важливий транспортний проект, у створенні якого брали участь фахівці Південно-Західної залізниці спільно зі столичною мерією, успішно завершено.

    Як розвести пасажиропотоки в районі столичних масивів Троєщина, Райдужний, Воскресенка? Над цією проблемою довго ламали голови у Київській мерії. Розв’язати питання вдалося за допомогою фахівців столичної магістралі. Тепер залізничний Петрівський міст працюватиме не лише для пропуску ним вантажних поїздів (залізниця несе певні збитки через зміни у планах їхнього формування та графіка руху).

    Попри це тут курсуватимуть швидкі електропоїзди. До речі, Південно-Західна залізниця за галузеві кошти відремонтувала рухомий склад. Ініціативу з приводу підготовки та подальшого обслуговування залізничної інфраструктури (колійне, енергетичне господарства, мережі зв’язку, будівництво зупинних платформ тощо), розробки зручного графіка курсування електропоїздів з боку керівництва Південно-Західної магістралі тепер підтримали і пасажири. Під час мітингу з нагоди пуску залізничного «маршрутного таксі» від киян, які взяли участь в урочистостях можна було почути лише схвальні відгуки на адресу організаторів транспортного проекту. Тепер столичні автобуси, які «закільцьовано» між лівобережними масивами мають доставляти киян і гостей міста за призначенням, тобто до залізниці. А далі - турботами про пасажирів перейматимуться локомотивні бригади. П’ять - шість хвилин у просторому салоні електропоїзда, що «перелітає» над Дніпром зі швидкістю 100 км/год і ви опиняєтеся, приміром, на станції Київ-Петрівка. Є намір швидко дістатися вранці та ввечері у «спальні» райони? Будь ласка! Квиток, який коштує дві гривні - проїзний документ, дійсний для проїзду і на автобусі, і на електропоїзді. Зручно? Безумовно.

    Хто-хто, а залізничники готувалися до цього наполегливо й професійно. У моторвагонному депо Фастів проведено капітально-відновлювальний ремонт електропоїзда ЕПЛ-9Т. Під час ремонту повністю замінили електричні мережі керування, освітлення вагонів. Внутрішньосалонне обладнання не відрізниш від інтер’єру вагонів у метрополітені - місця для пасажирів розміщено вздовж стін. Ще одна зручність - поручні, за допомогою яких можна впевнено пересуватися салоном. Переобладнано східці вагонів для посадки пасажирів з високих платформ. Модернізовано й кабіни машиністів. Їх також утеплено килимовими доріжками. В електропоїзді 411 місць для сидіння подорожан, а загальна розрахункова населеність становить 1286 пасажирів.

    Крім оновленого електропоїзда підвищеного комфорту на лінію виходитиме ще одна електричка. Цю пару використовуватимуть у години пік з коротким інтервалом руху. Існує і «гарячий» резерв.

    - Сьогодні ми завершили перший етап великого транспортного проекту, - сказав у бесіді з журналістами начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин. - Попереду - об’єднання в єдину транспортну мережу дев’яти залізничних станцій і зупинних платформ, які розташовано поблизу зі станціями київського метрополітену. За умов, якщо столична мерія віднайде кошти на закупівлю ще семи електропоїздів, залізничники зможуть об’єднати ст. Сирець, Борщагівку, Караваєві Дачі і Київ-Пасажирський.

    Отож планів, як кажуть, громаддя. Але вони цілком реальні, переконані очільники Південно-Західної магістралі. Головне, щоб їхні партнери Київавтодор, Київпастранс та інші структури міської влади забезпечували широкий фронт роботи для залізничників. Йдеться про облаштування автомобільних під’їздів до платформ, інші важливі роботи з розвитку транспортної інфраструктури Києва. А тим часом кияни та гості столиці мають переконатися у зручному виді транспорту - залізничному «метро».

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05