РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 40 (27 жовтня 2017) 

  • Як вплинути на сумну статистику

    Стан виробничого травматизму у підрозділах регіональної філії «Південно-Західна залізниця» і заходи, направлені на забезпечення безпеки умов праці, — тема засідання Дор-профсожу за участі директора філії Григорія БЕВЗА, профспілкового активу та керівників причетних служб.


    10 жовтня. У президії засідання — голова первинної профспілкової організації Хутір Михайлівської дистанції колії Марина ДЕМЧЕНКО,
    директор регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Григорій БЕВЗ, голова Дорпрофсожу Орест ЛОГОШНЯК та голова
    Коростенської територіальної профспілкової організації Андрій ЖАБСЬКИЙ. У прагненні до єдиної мети.

    Заслухавши та обговоривши доповіді в. о. головного інженера — першого заступника директора регіональної філії залізниці Володимира ПАЩЕНКА та головного технічного інспектора Ради профспілки залізничників і транспортних будівельників України Дорожньої профспілкової організації Південно¬-Західної залізниці Андрія ОВСІЄНКА, присутні долучились до активного обговорення.

    Незважаючи на чималий перелік заходів, кількість технічних навчань та перевірок знань з питань охорони праці, обсяги освоєних коштів та грошових виплат, стан справ з охорони та умов праці не став центром уваги профспілкових організацій підрозділів залізниці, зазначено у постанові Дорпрофсожу. Аналізуючи причини нещасних випадків на виробництві, дуже прикро усвідомлювати, що за більшістю з них стоїть невиконання правил з охорони праці, службових інструкцій, незадовільна дисципліна та недостатня вимогливість керівників до підлеглих. Крім того, багато випадків травмування відбувається внаслідок особистої необережності потерпілих. Як зазначив Андрій Овсієнко, контроль та системна профілактика і є ключовим чинником для розв’язання цих проблем. Роз’яснювальну роботу серед працівників слід проводити щодня з урахуванням особливостей кожного робочого місця, шукаючи при цьому нові методи донесення інформації та її переосмислення.

    Під час активних виступів профспілкові лідери Олександр БЄЛІКОВ (Київ), Володимир ГОРБАТЮК (Козятин), Ігор БІЛИЙ (Жмеринка), Юрій ШИШ (Конотоп) та Андрій ЖАБСЬКИЙ (Коростень) звернули увагу присутніх на те, що гострими на сьогодні залишаються питання забезпечення спецодягом, спецвзуттям, запасними частинами, інструментом, милом, водою, молоком... І проблема тут не лише у тендерних закупівлях, недостатньому фінансуванні чи збоях у логістиці постачання. Нестача кадрів та їх плинність на сьогодні почасти не дають змоги, як­то кажуть, знайти крайнього. Наприклад, у невірно оформлених заявках щодо розмірів взуття. Здавалося б, дрібниця, та не в нашому випадку.

    До слова. Стосовно нестачі гумових чобіт слушний коментар-пояснення надала начальник відділу Департаменту охорони праці та промислової безпеки Алла ЛАЗЬКО. Керівник пояснила, що єдина фабрика з їх виробництва знаходилась у Горлівці. Адекватною заміною таких чобіт можуть стати вироби з полівінілхлориду. На разі очікується отримання сертифікатів від виробника щодо відповідності безпеки використання на залізниці.

    ПРЯМА МОВА

    Андрій ОВСІЄНКО,

    головний технічний інспектор Ради профспілки залізничників і транспортних будівельників України Дорожньої профспілкової організації Південно-Західної залізниці:

    «Враховуючи, що грошові виплати та інші соціальні послуги і компенсації, які здійснюються Фондом соціального страхування від нещасних випадків, не в повній мірі компенсують шкоду, заподіяну працівникові внаслідок ушкодження його здоров’я, та матеріальні і моральні втрати, пов’язані з втратою життя годувальника, Президією Дорпрофсожу було введено в дію та затверджено Положення «Про надання матеріальної допомоги постраждалим членам профспілки Дорожньої профспілкової організації від нещасних випадків на виробництві та випадків природної (раптової) смерті». В 2016 р. та першому півріччі 2017 р. Дорожньою профспілковою організацією було виплачено 86 тис. грн матеріальної допомоги постраждалим членам профспілки від нещасних випадків на виробництві».

    Виступ начальника служби матеріально­технічного забезпечення, мабуть, був найочікуваніший. Та молодий очільник гідно й по-діловому зумів роз’яснити ситуацію. Павло ТКАЧУК наголосив, що готовий до тісної взаємодії з профспілковими лідерами, адже саме співпраця стане запорукою вдалого діалогу та сприятиме налагодженню зворотного зв’язку, а також зменшенню випадків виробничого травматизму.


    Заступник голови Козятинської територіальної профспілкової організації Дмитро ЖИВЧИК виступив з пропозицією на таких
    засіданнях розглядати конкретні приклади й чути не лише цифри, а й прізвища притягнених до відповідальності.

    У заключному слові до присутніх звернувся директор регіональної філії Григорій БЕВЗ. «Між адміністрацією, теркомами та багатотисячним колективом Південно-Західної магістралі має бути налагоджена плідна співпраця, — наголосив Григорій Анатолійович. — Саме профспілкові ватажки мають взяти на себе місію налагодження ефективної комунікації між керівництвом та колективами виробничих підрозділів. Маємо об’єднати власні зусилля для досягнення позитивного результату, розробити алгоритм конструктивних дій задля уникнення негативних явищ, напрацювати концепцію спільних звернень до ПАТ «Укрзалізниця».

    І, не перекладаючи вини чи обов’язків, щоденно запитувати про відповідальність. Починаючи кожен із себе...

    МОВОЮ ЦИФР

    За 9 місяців 2017 р. у виробничих підрозділах регіональної філії сталося 11 випадків виробничого травматизму, в яких постраждали 19 працівників:

    3 — зі смертельними наслідками,

    16 — з тимчасовою втратою працездатності та два групових, в результаті яких постраждало 10 працівників.

    Порівняно з минулим роком кількість травмованих різко зросла:

    у службі сигналізації та зв’язку — 5 проти 0,

    у господарстві приміських пасажирських перевезень — 2 проти 0,

    у локомотивному господарстві — 6 проти 5,

    у службі електропостачання смертельно травмовано одного працівника проти 0 у 2016 р.
     

    Валентина КОЛЯДА, «Робітниче слово», Фото Олега СІРИКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05