РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 39 (14 жовтня 2017) 

  • Секрети майстерності

    Станція Дарниця доволі часто представлена на сторінках газети «Робітниче слово». Це й не дивно, адже цей підрозділ має репутацію потужного транспортного вузла. Тому й закономірно, що фактаж для газетних матеріалів ми завжди зможемо взяти тут. Сьогодні увазі читачів пропонуємо розповідь про бригаду регулювальників швидкості руху вагонів непарної гірки ст. Дарниця.

    «Наша робота не для слабких людей, тут потрібно відразу визначитися — твоє це заняття чи ні. Для себе я обрав професію ще 20 років тому. Правило у нас одне: якщо вже погодився працювати на цій посаді, то виконуй свої обов’язки досконально», — так почав знайомити нас з основами своєї професії старший регулювальник швидкості руху вагонів непарної гірки ст. Дарниця Володимир Білокриницький.

    На зміні працювало три залізничники. Окрім Володимира Васильовича, Григорій Пасічник, який має стаж регулювальника 27 років, та Віталій Рибицький, на цій посаді працює рік. Насправді, за штатним розкладом їх повинно бути шість, а працює три — один регулювальник у відпустці. На жаль, нестача працівників по всій філії спостерігається за всіма професіями комерційного цеху та цеху перевезень. Така ситуація призводить до збільшення навантаження, в цьому разі на регулювальників. Бо працювати втрьох і тримати під контролем 24 колії надто складно.


    Григорій ПАСІЧНИК має 27­річний досвід роботи на станції

    Розмову перериває повідомлення чергового по гірці: «Подача вагонів на колію». Регулювальники беруть спеціальні «виделки» для укладання гальмівних башмаків і прямують на колії. Ми теж з фотокореспондентом виходимо з ними. Володимир Васильович інструктує нас про порядок поводження на коліях.

    Затамувавши подих, мовчки спостерігаємо, як Білокриницький разом з колегами вправними рухами підкладають башмаки на колії. Тут справді є на що дивитися. Залізничники швидко переходять з колії на колію, щоб «ловити» вагони. Рівно покласти башмак (його вага — майже 7 кг) на рейку це — майстерність. У залізничників це виходить з першої спроби. Робота важка. До того ж небезпека реальна. Бо вагони, хоч і повільно, але рухаються. Допомагає справно виконувати роботу швидка реакція, концентрація уваги та рішучість. До того ж фізична витривалість тут не буде зайвою.

    Скориставшись хвилиною перепочинку, ми продовжуємо спілкуватися з фахівцями. «На перших двох позиціях гальмування вагона здійснюється автоматично за допомогою вагонних уповільнювачів, які встановлені на гірці, а ми, регулювальники, застосовуємо останню третю гальмівну позицію. Без регулювальників на станції не обійтися, адже навіть після уповільнювача рухомий склад йде з різною швидкістю, і щоб його не пошкодити, необхідно правильне гальмування», — пояснює Володимир Васильович.

    Як старший регулювальник швидкості руху вагонів мій співрозмовник суворо стежить за дотриманням правил охорони праці всієї бригади.

    «Ми тут працюємо як одне ціле, як єдиний механізм, а для цього важливо правильно розставити людей по своїх місцях, — ділиться професійними секретами Володимир Білокриницький. — Бо залізниця не пробачає недбалого до неї ставлення. Тут повинна бути відповідальність обопільна. При закріпленні гальмівних башмаків потрібна особ­лива увага, бездоганне виконання вимог технічної інструкції. Від цього часто залежить здоров'я і життя. До того ж день на день не схожий, та й роботу виконуємо з різним рівнем складності. Але незалежно від цього мета у нас одна — забезпечити збереження вантажу та вагона і вчасно сформувати потяг».


    Регулювальники непарної гірки ст. Дарниця обмірковують, як швидко виконати завдання. Адже в ранковий час зазвичай надходить багато вантажів

    Регулювальники швидкості руху вагонів трудяться в різних погодних умовах. Напружені денні та нічні зміни, різні погодні умови, постійні переміщення в районі робочої зони — все це серйозне навантаження. За зміну залізничники відчіплюють до 1 тис. вагонів, інколи буває й більше.

    Звичайно тут, як у кожному підрозділі, є свої проблеми: малі заробітні плати, як результат – нестача кваліфікованих кадрів. Та бригада регулювальників швидкості руху вагонів непарної гірки ст. Дарниця не звикла нарікати. «Вміння правильно оцінити ситуацію, дисципліна і високий професіоналізм допомагають нам виконувати завдання», — каже Володимир Білокриницький.

    Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ

    Ольга ЛИХАЧОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05