РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 39 (14 жовтня 2017) 

  • Новий зерновий потік із Голендрів


    Агент комерційний Людмила ОЛЕКСІЮК успішно справляється і з головною, і з громадською роботою

    Свою історію невелика (п’ятого класу) станція Голендри розпочала з 1870 р., коли було відкрито рух потягів на Південно-Західній залізниці між Києвом та Балтою. Її спорудили посередині між Козятином та Калинівкою, щоб забезпечити перевезення місцевих вантажів, в першу чергу зерна, з ближніх сіл. А його тут вирощували у великих обсягах, адже навкруги – просторі лани з родючим чорноземом.

    За майже півторавіковий період у цих краях багато чого змінилось, а от вирощувати зернові культури тут не розучились та й не перестали. Тож і залишилась робота для залізниці. Щоправда, старі пристанційні зернові склади із застарілим обладнанням уже не могли забезпечити значні відвантаження збіжжя. Але нинішнього року ситуація змінилась на краще. Поруч зі станцією розпочали зведення сучасного елеватора з металевих конструкцій.

    У подальшій розмові з керівником поцікавився, хто ж виконує зростаючі обсяги вантажних робіт. З’ясувалось, що колектив тут невеликий, не нараховує й десятка залізничників, однак дружний та роботящий. Його основу становлять досвідчені фахівці. А це подружжя Сергій та Зінаїда СЕМЕНЧУКИ, в кожного з яких залізничний стаж перевищив 30 років. Сергій Петрович працює черговим по станції, а Зінаїда Родіонівна – квитковим касиром. При потребі вони можуть виконувати й іншу станційну роботу. Не менш досвідчена й чергова по станції Наталія ГНАТЮК. Посада позаштатна й заступника начальника станції. Але в разі потреби, під час відпустки, чи з інших причин відсутності керівника, виконує його обов’язки. А от чергова по станції Аліна ЛЕБІДЬ лише розпочала свою залізничну кар’єру після завершення навчання у дніпропетровському виші. Та за короткий час зуміла здобути довіру у старших колег — і її обрали профгрупоргом станційного колективу. Дівчина успішно справляється і з головною, і з громадською роботою. Уже чимало часу трудиться на станції Людмила ОЛЕКСІЮК. Сьогодні її посада – агент комерційний. Не так давно були посади вантажного касира, який займався оформленням документації на вантажні перевезення, і прийомоздавальника, в чиї обов’язки входило перевірка вантажів, приймання вагонів… А тепер усю цю роботу покладено на одну особу. Та і з нею Людмила Олексіївна успішно справляється. Допомагає їй комп’ютер із належним програмним забезпеченням, що підключений до загальної залізничної мережі.


    В’ячеслав СІКОРСЬКИЙ, начальник станції Голендри:

    «Нинішньої весни ТОВ «Хлібороб­Голендри» спорудило два металевих сховища для зерна. Вони уже діють. Сюди надходить збіжжя нового врожаю. Це дозволило нам значно збільшити обсяги відправлення цього виду вантажу. Протягом першого півріччя ми наповнили 283 зерновози, а у серпні — ще 47. У вересні цей показник зріс до 62 вагонів. Найближчим часом буде змонтовано ще одне сховище із навантажувальним обладнанням. Тому є надія на збільшення обсягів перевезення зерна із нашої станції».


    Окремо варто розповісти про начальника станції В’ячеслава Сікорського. Його можна віднести до середнього покоління залізничників. У свій час він пройшов навчання у залізничному технікумі, а потім і у Державному економіко­технологічному університеті залізничного транспорту. Працював черговим по станції, а уже понад вісім років очолює трудовий колектив ст. Голендри. Йому доводилось організовувати роботу підлеглих під час проведення капітального ремонту станції. А це було непросто, адже старе обладнання демонтували, встановлювали нове, ремонтували не лише будівлю, а й залізничні платформи… Усе це створювало багато незручностей і для працівників, і для пасажирів. Зате станція набула нового, привабливого вигляду, покращились й умови праці. Виникали й деякі інші складнощі в роботі начальника станції, не обходилось і без прочуханів від керівництва. Та В. Сікорський мужньо долав усі перешкоди. Коли ж потрібна була його допомога колегам, без зайвих роздумів він підставляв своє плече. Так, коли стались вибухи на військовому арсеналі поблизу Калинівки, В’ячеслав Валентинович із дому направився на пост ЕЦ цієї станції і допомагав черговій керувати рухом поїздів. Теж він робив і наступного дня. І в своїх діях не вбачає нічого особливого. Коли потрібна допомога – треба її надати. Цьому він навчився у свого батька, який кращі роки свого життя віддав залізниці. Свого часу Валентин Мефодійович очолював станційний колектив. Тож у нього було чому повчитись. Та не лише у нього. На залізниці трудилась і мати В’ячеслава, а також його діди та дядько. Тепер їхній досвід допомагає виконувати непрості обов’язки керівника хоч і невеликої, але важливої залізничної станції Голендри, на якій розпочався новий зерновий потік, що приноситиме зростаючі прибутки для залізниці.

    Фото автора

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05