РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 37 (30 вересня 2017) 

  • Залізничник у третьому поколінні

    Начальник технічного відділу служби колії регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Ростислав БАБІЙ в числі тих працівників, які своїм професійним підходом до справи покращують роботу залізниці. Саме він та очолений ним колектив відділу, що складається із семи осіб, організовують та координують технічну підготовку 28 виробничих підрозділів, оперативно підпорядкованих службі колії, де загалом працює понад 10 тис. працівників.

    З Ростиславом Михайловичем я познайомилась ще задовго до сьогоднішнього інтерв’ю. Після спілкування з ним, а він виступав консультантом з технічних питань при написанні статті, стало зрозуміло, що спів­працюю з обізнаним і грамотним спеціалістом, якому у вересні виповнилося 35 років.

    Народився Ростислав в с. Клиновому, що на Хмельниччині. Хлопчик зростав у дружній і трудовій родині залізничників. Батьки, Михайло Григорович та Світлана Миколаївна, свого часу працювали монтерами колії, як і його дід Григорій Степанович. Згодом батько став бригадиром колії в Хмельницькій дистанції, а мати після 10 років роботи монтером колії перевелась черговою по переїзду (саме тоді професія монтера колії була внесена до переліку з важкими та шкідливими умовами праці, де заборонялось працювати жінкам). Сьогодні династію залізничників продовжує брат Ростислава Руслан, який теж працює колійником.

    А розпочинав Ростислав свій шлях на залізниці монтером колії в Хмельницькій дистанції в 2002 р. після закінчення Вінницького транспортного коледжу. Пізніше продов­жив освіту в Українській державній академії залізничного транспорту, яку закінчив з відзнакою, здобувши кваліфікацію залізничного будівельника. Після закінчення вишу Ростислав працевлаштувався геодезистом у Харківському проектно­вишукувальному інституті. Звісно, робота в інституті мала свої переваги, та все ж Ростислав не бажав зв’язувати себе такими професійними обов’язками, він хотів, як і його ровесники, швидко й динамічно розвиватися. Ростислав добре знав, що «жива» робота саме на лінії, тому переходить в Основ’янську дистанцію колії Південної залізниці, де знову розпочинає з монтера колії, потім як бригадир колії, затим працює майстром та старшим шляховим майстром.

    Настав час, коли у Ростислава Михай­ловича з’явилось бажання отримати досвід та кар'єрні перспективи у столиці. У 2013 р. він переїжджає до Києва, де влаштовується в Дарницьку дистанцію колії. Згодом Ростислава призначають на посаду начальника сектору, на якій він часто виконує обов’язки заступника начальника дистанції та головного інженера. Керівництво служби колії помітило добросовісного працівника і в 2016 р. його переводять до апарату управління регіональної філії «Південно-­Західна залізниця», де він очолює технічний відділ служби колії.

    Ростислав Михайлович згадує:

    «На початку трудової кар’єри я отримав достатньо управлінських прикладів від своїх керівників. Це були досвідчені залізничники, які ділилися досвідом та знаннями з молодими спеціалістами. А вже згодом я навчав працівників, проводячи технічні навчання, звертаючи при цьому увагу на конкретні приклади з накопиченого досвіду для кращого засвоєння викладеного матеріалу».

    Сьогодні у сфері інтересів Ростислава Бабія – практично вся технічна робота служби колії. Він разом зі своїми колегами веде облік і аналіз стану колійної інфраструктури регіональної філії, а це майже 10 тис. км колії та 10 тис. стрілочних переводів. Одним із важливих питань, яким займається технічний відділ служби, є складання планів реконструкції та капітального ремонту колійного господарства, згідно з якими проектні організації розробляють проектно­-кошторисну документацію на виконання будівельних робіт колійними машинними станціями разом з підрозділами суміжних служб регіональної філії та за участі новостворених філій ПАТ «Укрзалізниця».

    — Від умілої організації і належного технічного супроводу, — розповідає Ростислав Бабій, — залежить якість виконання ремонтно­-будівельних робіт, результат яких перш за все обумовлює підвищення рівня безпеки руху поїздів та безвідмовне функціонування залізниці. Під час реорганізації залізничної галузі спостерігаються чималі труднощі у сфері вирішення великої кількості питань, але з часом все налагоджується, і те, що вчора було складним та непосильним, сьогодні вже буденна річ. При цьому дуже важливо скорочувати час на реалізацію проектів, направлених на покращення рівня безпеки руху та комфорту як для пасажирів, так і для залізничників, які пов’язані з рухом поїздів.

    Фото Олега СІРИКА

    Ольга ЛИХАЧОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05