РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 37 (30 вересня 2017) 

  • Конотопські вагонники та їхні перспективи


    Відмінно справляється з роботою слюсар Ігор СТОГНУШКО

    Експлуатаційно-ремонтне вагонне депо Конотоп за вісім місяців 2016 р. відремонтувало 497 вагонів. У поточному за той же період – 608. Різниця велика, майже 20 % зростання.

    В умовах фінансової скрути, коли всі намагаються утриматися хоча б на досягнутому, результат вагомий. Ви скажете, що залізниці потрібні вагони. Так, але ремонтні виробничі підрозділи працюють приблизно в однакових умовах. Тож першим запитанням до начальника вагонного депо Володимира ФЕДОРКА було запитання, як це вдалося зробити. За його словами, не останню роль відіграв організаційний фактор. У депо внесли зміни до штатного розпису з урахуванням фактичного обсягу робіт, перевели колісно­роликовий цех та кілька відділень підсобно­-допоміжного цеху на двозмінний графік, мобілізувалися, напружилися – і тепер, відчувається, упевнено дивляться в завтрашній день. Ось, наприклад, дані із колісно­роликового цеху: у липні мали 485 відремонтованих колісних пар, що на 138 більше, ніж у попередньому місяці поточного року.


    Токар Володимир ЗАЛОЗНИЙ у депо працює вже 30 років

    Які ж саме перспективи вимальовуються перед конотопцями? Цілком реальні. У депо налаштовані довести ремонт вагонів до 100 одиниць щомісяця. Проблема лиш у тому, що потрібні додаткові робочі руки – прийняти ще 22 працівників. — Не інженерів, — наголосив Володимир Федорко, — а слюсарів, зварників, токарів... Та відремонтувати кілька верстатів. І тоді депо повністю перейде на дві зміни, що, до речі, деповчанами сприймається позитивно.

    Також конотопці розраховують, що в наступному році матимуть дозвіл на ремонт вагонів від сторонніх організацій, тобто додаватимуть у середньому ще десять до ста кожного місяця.

    Гроші на ремонт верстатів, будемо оптимістами, знайдуться – для залізниці це не такі вже й великі кошти. Але як із кадрами? Сам був свідком, коли у дирекції, що проводила день відкритих дверей, за першу годину заходу анкети заповнили тільки вісім претендентів на вакансії. Із них – лише два чоловіки. Представники сильної статі, глянувши на графу «Зарплата», скромно дякували та йшли шукати іншу роботу. Але у депо, запевнила помічник начальника з кадрів і соціальних питань Тетяна КРАВЧЕНКО, проблем із поповненням не буде – є на прикметі досвідчені верстатники, зварники й слюсарі.


    Колісні пари у колісно­роликовому цеху перевіряють дефектоскопісти Вікторія Вегера та Олена Михайлюкова

    Не відкидається варіант і поповнення когорти вагонників молоддю. Депо вже має позитивний результат співпраці з місцевим професійним училищем. У групі оглядачів­ремонтників вагонів викладали інженери виробничого підрозділу, щотижня учні ВПУ приходили на практику в депо, до них придивлялися, вивчали, допомагали опановувати професію. На 2017—2018 рр. також укладено договір з училищем на підготовку для депо слюсарів з ремонту рухомого складу, які вкрай необхідні колективу. Із першого випуску до штату прийняли, якщо не помиляюся, сім випускників. Вони відразу стали до роботи, і вже через місяць Максим БЕЗПАЛИЙ виявив малопомітний дефект буксового вузла, який загрожував безпеці руху. Згодом він добре зарекомендував себе під час конкурсів професійної майстерності та спорті – він гирьовик. Тепер же інструктор з експлуатаційних, виробничо­технічних та організаційних питань Максим Безпалий й інженер депо Руслан ДВОЙНОС планують викладати в училищі – вести заняття у групі слюсарів із ремонту рухомого складу.

    Коли говорити про перспективу, то конотопці не планують обмежуватися деповським ремонтом. На порядку денному у них — капітальний ремонт рухомого складу. А це, як я розумію, добрячий плюс для сумлінного колективу. І впевненість, що підрозділ не загубиться в бурхливому ринковому морі. Освоєння деповчанами КР теж цілком реальне. Після технічних процедур, які вже у стадії завершення, колектив готовий взятися за цей вид ремонту.

    Фото автора

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05