РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 36 (22 вересня 2017) 

  • Про вокзал і минуле

    Анатолій ОРЕШКО, пенсіонер, житель с. Домашлин Корюківського району на Чернігівщині, листа під назвою «Зал ожидания под замком» розпочав зі слів «до перестройки на железнодорожном вокзале Мена…».

    Ціле покоління виросло, яке не знає тієї пори. Хіба що з кінофільмів та спогадів довідується, як працювала залізниця за радянського часу, які обсяги вантажів та скільки пасажирів перевозила. До обсягів ми ще повернемося. Та факт, що до частини вокзалу станції Мена «приезжие и местные пассажиры» не мають доступу, підтвердився. За словами начальника станції Юрія ПИЛИПЕНКА, колишня зала очікування використовується залізничниками для проведення зборів, нарад, навчальних занять, і що у вокзалі є ще касова зала, де встановлені лавки.

    В автора листа ця касова зала називається коридором, де гуляють протяги. А протяги, самі розумієте, не всім подобаються. Тож Анатолій Орешко просить «содействия», аби «на железнодорожном вокзале станции Мена работал зал ожидания».

    А тепер про обсяги. Тоді – давно, за радянської пори, на станції Мена зупинялися 12 пар поїздів, нині – один пасажирський та два приміських. Цілодобово працювала квиткова каса, тепер – з 5.00 до 22.00. Бо пасажирів, хоч це й районний центр, можна на пальцях перелічити. Звісно, перед вихідними більшає, але вони у вокзалі не затримуються. Тобто вокзал стоїть майже порожній. Тут чергували співробітники транспортної міліції. Це також важливо, бо коли правоохоронців не стало, до вокзалу, як метелики на світло, потягнулися особи без певних занять і місця проживання, зі шкідливими звичками. І фактор, що треба прибирати залу чекання, в її закритті не відіграв ніякої ролі. «Та ми тільки «за», щоб були пасажири, — сказав начальник станції. – І чим більше, тим краще. Залу відкриємо, м’які лавки поставимо, кас додамо… Але ж пасажирів немає».

    І ще одна суттєва деталь – відшкодування за перевезення пільгових категорій громадян. Серед районних і міських адміністрацій Чернігівської області, за даними Конотопської дирекції, Менська не є в ряду передових. У поточному році нею відшкодовано залізниці лише п’яту частину від суми, передбаченої угодою між РДА та дирекцією.

    Минуле згадує не лише Анатолій Орешко. Я теж, чесне слово, інколи сяду та й полину у дні далекої юності. Приємно згадати, як був молодим і симпатичним, коли ще зуби не випадали і дівчата підморгували. Та час іде. Реалії вже інші. Але будемо оптимістами, будемо сподіватися, що пасажирів у Мені побільшає.
     

    Микола ПАЦАК, «Робітниче слово»
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05