РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 36 (22 вересня 2017) 

  • СЕРГІЙ ПИШНЯК: «Мета — отримати оновлений енергоефективний рухомий склад»

    На дослідному полігоні Київського електровагоноремонтного заводу (КЕВРЗ) цей капітально відновлений електропоїзд перебував останні хвилини перед відправленням у перший рейс до Чернігова. Саме там і буде прописано електричку. На лобовій частині кабіни електронне табло сповіщає, що замовлення регіональної філії «Південно-Західна залізниця» виконано.


    Останні хвилини перед відправленням у перший рейс.

    Наскільки нагальною є проблема з організації капітально-відновлювального ремонту (КВР) моторвагонного складу у заводських умовах? Як відбувався КВР старого електропоїзда? Про це розповів начальник відділу організації ремонту рухомого складу служби приміських перевезень регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Сергій ПИШНЯК.

    — Електропоїздами регіональної філії «Південно-Західна залізниця» обслуговується на дільницях вісім областей України: Чернігівська, Сумська, Вінницька, Житомирська, Хмельницька, Рівненська, Полтавська, Київська (м. Київ та столичний регіон), — говорить Сергій Петрович. — Протягом останніх років приміські пасажирські перевезення недоотримують належного фінансування для відновлення основних засобів, а тим більше на придбання сучасного рухомого складу. За 10 років потреба в капітальних ремонтах задовольнялась лише на 44,5 %, в результаті значний обсяг перевезень виконується фізично і морально застарілим рухомим складом. Адже спрацювання електропоїздів філії становить 87 %. Такий рухомий склад за рівнем комфорту не відповідає запитам платоспроможного населення та сучасним вимогам безпеки.

    Розуміючи всю глибину проблеми, що сьогодні існує в приміському господарстві з точки зору технічного стану та процесу оновлення моторвагонного рухомого складу, регіональною філією «Південно-Західна залізниця» обрано шлях, який полягає в проведенні поглибленої модернізації електропоїздів, що дасть змогу отримати оновлений, енергоефективний рухомий склад.


    Начальник відділу організації ремонту рухомого складу служби приміських перевезень
    регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Сергій ПИШНЯК перевірив
    усі системи капітально відновленого електропоїзда перед його відправленням.


    Рівень комфорту оцінюватимуть пасажири.

    — Сергію Петровичу, мова йде про нові технології у ремонтній справі? Наведіть приклади, будь ласка. Наскільки ефективними з економічної точки зору є ці новації?

    — Так. Спільно з фахівцями Київського електровагоноремонтного заводу відпрацьовано концепцію та визначено пріоритетні і водночас проблемні місця моторвагонного рухомого складу (МВРС), що потребує модернізації. Основним пріоритетом є впровадження сучасних енергоефективних рішень, що базуються на заміщенні імпортної продукції, яка походить з Російської Федерації.

    Під час модернізації випрямляючої електроустановки типу УВП-5, що комплектувалась діодами виробництва РФ, замінено на випрямлячі вітчизняного виробництва, які побудовані на сучасній елементній базі з використанням напівпровідникових приладів. Наголошую, ця апаратура виготовляється українським виробником напівпровідникових приладів. На підприємстві запроваджено повний технологічний цикл: від розрізання кремнію (сировина для приладобудування. – Ред.) до випуску готової продукції. Заміна випрямлячів дасть змогу щорічно заощаджувати до 100 тис. грн під час обслуговування та ремонту МВРС. Встановлення електронних блоків та електричної апаратури, де застосовано сучасну елементну базу, дало змогу відновити роботу реостатних гальм. Це у свою чергу підвищує ефективність використання рухомого складу, зменшує експлуатаційні витрати. У такому разі необхідність використання гальмівних колодок значно скорочується.

    Враховуючи досвід та інтенсивність експлуатації електропоїздів регіональної філії, особливу увагу приділено екіпажній частині, а саме проведено 100 % заміну комплектуючих зубчастої тягової передачі, замінено гідравлічні гасники коливань. Так і в подальшому планується встановлення гасників вітчизняного виробництва, які пройшли експлуатаційні випробування в моторвагонному депо Фастів та підтвердили ресурс 1 млн км.

    — Технічні новації з метою енергозаощадження – річ необхідна. Але не варто забувати і про забезпечення комфортними умовами пасажирів. Чи не так?

    — Залізничниками взято до уваги нарікання пасажирів щодо рівня комфорту, який безпосередньо впливає на корпоративний рейтинг ПАТ «Укрзалізниця». Саме тому салони вагонів обладнано герметичними віконними блоками з відкидною кватиркою і сонцезахисними ролетами, встановлено нові сидіння 3¬го класу комфортності з покращеними ергономічними властивостями. Крім того, модернізовано системи вентиляції та калориферного опалення. Впроваджується модернізація системи освітлення пасажирських салонів. Так звана «світлова лінія» у салонах та світлосигнальні прилади, в тому числі маршрутні покажчики, на кабінах електропоїздів, де використано світлодіоди. Впровадження такого обладнання дає змогу щорічно заощаджувати понад 30 тис. грн на обслуговуванні освітлення та економити 10–15 % електроенергії.

    Нещодавно вийшов у рейс перший елект­ропоїзд, який забезпечує відповідний рівень комфорту для перевезення пасажирів в міжрегіональному сполученні.



    У перший рейс до місця дислокації капітально відновлений електропоїзд вели машиніст-¬інструктор Чернігівського мотор­вагонного депо Олександр ОСАУЛЕНКО та виконувач обов’язки машиніста­інструктора Ігор СЛІПИХ. За роботою локомотивної бригади спостерігав заступник начальника депо з експлуатації Роман ГАЛАГАН.
     

    Віктор ЗАДВОРНОВ, «Робітниче слово», Фото Олега СІРИКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05