РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 36 (22 вересня 2017) 

  • Станція Овруч – «вікна» навстіж

    Колективу Коростенської КМС-122 цьогоріч доводилося працювати за різними адресами, здійснюючи визначений обсяг колійних робіт. Тривале відрядження мали на Жмеринську дирекцію, де брали участь у роботах з модернізації колії, зокрема на перегоні Жмеринка—Ярошенка. Чимало справ здійснено і ще заплановано на рідних теренах – по Коростенській дирекції. Нещодавно розпочали масштабну й важливу роботу з реконструкції колійного господарства станції Овруч.


    Заступник начальника КМС-122 Сергій КИРИЙЧУК керує роботою під час «вікна».


    Бригада монтерів колії Олександра КОСЯНЧУКА неодноразово підтверджувала свою майстерність на різних об’єктах магістралі.

    Побувавши на цьому «вікні», запитала в керівника робіт, заступника начальника КМС-122 Сергія КИРИЙЧУКА про завдання, поставлені перед колективом. Він пояснив, що колійники розпочали капітальний ремонт у парній горловині ст. Овруч. Це перший етап усієї масштабної роботи з реконструкція колій і стрілочних переводів по цій станції. Того ж дня було надане «вікно» з 7.00 до 19.00, під час якого демонтовували стрілочні переводи № 106 і № 110, укладали дільницю колії. Працювали на «вікні» майже 40 осіб, серед яких найбільше представників КМС-122, а також Овруцької дистанції колії та Коростенської дистанції сигналізації та зв’язку.

    Робота проводилася чітко й злагоджено, як дія єдиного механізму. Інакше й бути не може, адже виконували її професійні й працьовиті трудівники, які свої вміння не раз підтверджували на різних об’єктах магістралі. Серед них такі професіонали, як кранівники Олександр ЛАЗАРЕНКО і Анатолій БОНДАР, бульдозерист Валерій ВАСЯК, монтери колії на чолі з бригадиром Олександром КОСЯНЧУКОМ.

    ПРЯМА МОВА

    Віталій КАЛЮЖНИЙ, начальник служби колії регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця:

    «У кінці серпня розпочато роботи з технічного переоснащення колійного розвитку горловин ст. Овруч, під час яких планується замінити п’ять комплектів стрілочних переводів новими, 17 комплектів старопридатними (всі на залізобетонних брусах). Окрім того, загальна кількість стрілок по станції зменшиться на 10 одиниць. При цьому 2,6 км колії планується капітально відремонтувати (заміна дільниць колії з дерев’яними шпалами на залізобетонні) майже сім км колій буде відремонтовано середнім ремонтом.

    Після виконання всіх запланованих робіт на ст. Овруч буде суттєво оптимізовано колійний розвиток непарної горловини, а також збільшено протяжність приймально-відправних колій, що дозволить приймати довгомірні поїзди».

    Попереду для працівників Коростенської колійної машинної станції ще чимало справ. В Овручі заплановано, зокрема, більшість стрілочних переводів, які були на дерев’яних брусах, замінити на залізобетонні, звісно, з дотриманням усіх технологічних вимог. Віримо, що завдання трудівники колійної машинної станції виконають якісно і у відведений термін. Адже усіх їх об’єднує не лише професійність, а й відповідальність за свою справу і розуміння того, що підвищення безпеки руху поїздів, швидкості залежить і від якості їхньої роботи.
     

    Оксана КЛИМЧУК, «Робітниче слово»
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05