РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 35 (15 вересня 2017) 

  • Щоб апаратурі було затишно

    У холодну пору року виникають незручності не лише для людей, а й для технологічного обладнання та апаратури… Щоб цього не сталось, необхідно завчасно літньої пори проводити регламентні, ремонтні роботи, спрямовані на підготовку оснащення залізниці до зими.

    У Вінницькій дистанції сигналізації та зв’язку, яку нещодавно очолив Геннадій ОСТРОВСЬКИЙ, цій справі приділяють особливу увагу. Адже найменші збої у роботі складної апаратури, яку встановлено на стрілочних переводах, переїздах, колах автоблокування, в системах обдування чи обігріву стрілочних переводів, можуть призвести до небажаних наслідків. Такого, звичайно, допустити не можна, особливо на дільницях з інтенсивним, у тому числі й швидкісним, рухом потягів.

    Заступник начальника дистанції з СЦБ О. РОЗГОНЮК зазначив, що обсяг робіт доволі великий, адже обладнання та апаратура, якими опікується дистанція, нараховує не одну тисячу і встановлено на більш ніж двох десятках залізничних станцій, серед яких Вінниця, Калинівка, Гнівань. Тут доволі інтенсивний рух потягів та проводиться велика маневрова і вантажна робота. До того ж ця інфраструктура є далеко не новою, тому потребує особливої уваги та й матеріальних витрат на придбання запасних частин. Та усе проводиться вчасно і у відповідності із вимогами «Інструкції з підготовки дистанцій сигналізації та зв’язку залізниці України до роботи в зимових умовах».

    ПРЯМА МОВА

    Олександр РОЗГОНЮК, заступник начальника дистанції з СЦБ:

    «Роботу з підготовки апаратури до експлуатації в осінньо-зимовий період ми розпочали ще ранньої весни, після того, як був проведений весняний огляд наших пристроїв спеціальними комісіями. Ми перевірили кожен із трансформаторних ящиків, стрілочних електроприводів, стаканів світлофорів, усі розгалужувальні й універсальні муфти, кабельні стійки тощо, зосереджуючи увагу на ущільнення кришок над польовими пристроями. Усі недоліки виявлено і занесено до акту перевірки. Після цього на кожній із дільниці, а таких у нас п’ять, було складено план проведення робіт, які розпочались і тривають. Усі вони будуть завершені до першого листопада, як цього вимагають відповідні керівні документи. А багато із них уже виконано».

    Хто ж виконує усі ці роботи, цікавило мене під час відвідин дистанції? Головне навантаження лягає на електромеханіків, які постійно перебувають на лінії. Їх не так уже й багато, коли зважати на кількість обладнання та протяжність перегонів. Але усі вони є доволі досвідченими фахівцями. Серед кращих відзначено Павла ЛУЦКОВА, який опікується пристроями СЦБ на ст. Браїлів та поблизу від неї, а також Віктора КОВАЛЬЧУКА, який обслуговує таку ж апаратуру на ст. Сосонка, Сальник та на перегоні до Калинівки. Обидва ці залізничники мають належну освіту та уже й не малий практичний досвід. А не так давно вони здобули ще й бойовий досвід, оскільки воювали на передовій в районі проведення АТО. Повернувшись з війни, чоловіки приступили до своєї справи, якій присвятили життя. За словами керівників, до роботи вони ставляться ще відповідальніше, ніж раніше. І це не випадково, адже, перебуваючи в бойових умовах, кожен із них зрозумів, переконався, що байдуже ставлення до виконання своїх обов’язків може вартувати життя. Твого та тих, хто знаходиться поруч.


    Павло ЛУЦКОВ - «Обладнання на ст. Браїлів перевірку пройшло».


    Електромеханік Віктор КОВАЛЬЧУК під час проведення регламентних робіт.

    Не менше роботи доводиться виконувати і старшим електромеханікам, на яких покладено значно більшу відповідальність. Та з цим вони справляються. Доволі успішно — Віктор ДВОРЕЦЬКИЙ, за яким закріплено усе обладнання СЦБ на ст. Вінниця, а також Михайло ЯСІНСЬКИЙ, який відповідає за роботу пристроїв сигналізації, централізації та автоматичного блокування на ст. Гнівань та ближніх перегонах і під’їзних коліях. Факт: вони і їхні колеги з інших дільниць зі своєю роботою справляються. Вчасно, відповідно до плану­графіку, проводять технічне обслуговування усієї апаратури СЦБ, готовлять її до експлуатації в осінньо-зимовий період.
     

    Никифор ЛИСИЦЯ, «Робітниче слово»
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05