РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 34 (8 вересня 2017) 

  • «Слухати поїзд!» Для чернігівців — це не порожні слова

    Виробничу територію пункту технічного огляду вантажного рухомого складу (РС), що на ст. Чернігів (підрозділ експлуатаційно-ремонтного вагонного депо ст. Конотоп), розміщено у ніжинському парку станції.


    Інструктаж перед початком виробничої зміни оглядачам­-ремонтникам вагонів Петру БЛИЗНЮКУ
    та В’ячеславу КОВАЛЕНКУ проводить заступник начальника ПТО ст. Чернігів Віктор РОМАНЕНКО.

    Шукати довго не доводиться, якщо отримуєш точні дані від начальника ПТО Петра КОВАЛЕНКА. Виконання плану з ремонту і обслуговування РС, якого гостро потребує столична магістраль для навантаження, забезпечується завдяки досвіду майстрів вагонних справ і вмінню керівників організовувати їхню роботу. На напрямку, який обслуговує цей пункт огляду вагонів на дільниці між Ніжином і білоруським Гомелем, транспортуються лісові, будівельні вантажі, металобрухт тощо. Серед професійних турбот робітників ПТО – технічний огляд пасажирських поїздів, які курсують через станцію Чернігів у бік білоруського Мінська та російського Санкт-Петербурга. Отже, тут відповідають і за безпеку для подорожніх. Це плече відповідальності, у межах якого підлеглі Петра Васильовича турбуються про справність вагонів та гарантують безпеку руху поїздів.

    Петро Васильович розповів про те, як здійснюється поточний ремонт дефіцитних залізничних платформ та забезпечення цим рухомим складом замовників. На сьогодні у штаті ПТО працюють 27 фахівців. Але відчувається брак оглядачів­ремонтників, слюсарів та зварників. Проте план виконується. Під час реалізації виробничих завдань чернігівські вагонники докладають чимало зусиль навіть у складних умовах. До основних проблем сьогодні варто віднести зниження контингенту під час зростання обсягів робіт та нестача на ПТО запасних частин та матеріалів.

    З початку року вони прийняли понад 32 тисячі вагонів, а відправили зі станції — понад 31 тисячу. У серпні п.р. зроблено відчепний ремонт 345 одиницям рухомого складу, віддано під навантаження понад 6 тисяч 300 вагонів.

    Завдяки фаховій роботі оглядачів­ремонтників Юрія ГРИЩЕНКА, Дмитра КОРНІЄНКА (призери змагань, які проводяться на теренах Конотопського експлуатаційно­ремонтного вагонного депо) та їхніх колег робота ПТО добре налагоджена. Як наголосив П. Коваленко, на пункті технічного огляду все готове для роботи в осінньо-зимовий період. Тут вміють ретельно оглядати поїзди і швидко виявляти несправності у рухомому складі. Чернігівці знають всі «найболючіші» місця РС. Вони у першу чергу звертають увагу на буксові вузли, автозчепне обладнання та гальмівну систему. Не забувають перевірити стан інших деталей.

    ПРЯМА МОВА

    Начальник ПТО ст. Чернігів Петро Васильович КОВАЛЕНКО:

    «Від оглядачів­ремонтників рухомого складу вимагаю чіткої оцінки стану вагонів, що прибувають на станцію».

    «Слухати поїзд» — це словосполучення застосовують машиністи локомотивів і моторвагонного складу. А ще професіонали вагонної справи. Такі, які працюють на ПТО ст. Чернігів. Лічені секунди є у розпорядженні оглядачів­ремонтників вагонів для оцінювання стану рухомого складу на підході до станції. Тому тут потрібні такі чесноти, як спостережливість та відмінне знання технологічних інструкцій. А ще, крім відмінного зору і слуху – спеціальний молоток, шаблони, рація та прожектор. Під час виробничої зміни ніхто з вагонників не користується мобільними телефонами. Це у першу чергу через те, щоб не відволікатися на зайві розмови. А по-друге – не наражати себе на небезпеку.

    …Нас чекав електропоїзд у бік Неданчичів. Тому коротко попрощавшись із Петром Коваленком та його колективом, подякували за роботу. Побажали виробничих успіхів та родинного щастя на многії літа!
     

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Фото Олега СІРИКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05