РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 31 (18 серпня 2017) 

  • Стимул для шляхового майстра Лебеди

    Миколу ЛЕБЕДУ, шляхового майстра Коростенської дистанції колії, нещодавно нагороджено знаком «Відмінник Південно-Західної залізниці». Для нього це була несподіванка, хоча й приємна. «Це стимул для подальшої праці», — сказав Микола Миколайович під час нашої розмови.

    Він розповів, що спочатку працював у Коростенській дистанції монтером, згодом — бригадиром, а з 2012-го — шляховий майстер. Запитую свого співрозмовника, хто ж його основні учителі, хто допомагав йому з перших днів осягнути, що ж таке робота на залізниці? Передусім допомогли йому з самого початку роботи й допомагають і нині настанови та поради начальника дільниці Володимира КОЗАЧЕНКА. Коли Микола Лебеда прийшов на роботу, його бригадиром був Віталій ІЛЛЮЩЕНКО, який відразу ж пояснив, що робота колійника важка, тут треба мати і терпіння, і витривалість. Однак молодий чоловік був задоволений тим, що потрапив у дружний колектив залізничників.

    Околодку, на якому працює Микола Миколайович і його колеги, визначені для поточного утримання й ремонту кілометри колії, розташовані на перегонах Чоповичі—Малин, Пенізевичі—Малин, на ст. Малин. Чим особлива робота? Мабуть тим, що це головний хід, лінія прискореного курсування поїздів, а відтак і велика відповідальність за безпеку руху. До речі, за словами Миколи Лебеди, той період, коли готували колію для прискореного руху поїздів під час підготовки до Євро­2012, йому запам’ятався найбільше. Для молодого колійника – це був перший досвід масштабної роботи. Адже тоді напружено трудились на дільниці працівники з різних підрозділів, було задіяно чимало нової техніки, було багато професійного спілкування…

    Нинішня ж щоденна робота складається з поточного утримання колії, контролю за її станом і ремонтом. Цим і займаються колійники за будь-якої погоди. І дехто з них уже не один десяток літ віддав цій праці. Микола Миколайович розповів, що на його околодку найбільший досвід мають Олександр РОМАНЧЕНКО та Віктор ЛОЖКА. Є й чимало молодих монтерів, які працюють по п’ять-шість літ. Сам же 37-річний Микола Лебеда 11 років працює на залізниці.

    Мабуть, Миколі Миколайовичу було б набагато складніше вирішувати усі виробничі питання без підтримки його надійного «тилу». А так його мотивує на продуктивну працю дружина і маленька донька, підтримуючи морально, теплим словом і усмішкою.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05