РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 28 (28 липня 2017) 

  • 1200. Рубіж цілком реальний

    За підсумками роботи в першому півріччі колектив ремонтного вагонного депо Козятин досяг суттєвих зрушень у виконанні планового завдання з капітального та деповського ремонту вагонів. Так, при завданні відремонтувати за перші шість місяців 2017 р. 391 вагон козятинські вагоноремонтники фактично відремонтували 610.

    А це означає, що з цехів ремонтного депо додатково вийшло 219 відремонтованих рухомих одиниць, які сьогодні так необхідні залізниці та підприємствам країни.

    Зокрема 30 вагонів отримала Південно-Західна залізниця, 61 – це вагони, що перебувають у власності промислових підприємств України, 128 — приписки інших залізниць ПАТ «Укрзалізниця».


    Олег МУСІЄНКО знає секрети надійного зварювання металів.

    — Ми детально проаналізували свою роботу в 2016 р., і дійшли висновку, що за належної організації та за умов своєчасного матеріального забезпечення необхідними металопрокатом, вузлами та деталями маємо всі можливості наростити обсяги виробництва, — говорить начальник ремонтного вагонного депо Сергій ВАСИЛЯКА. – Наші виробничі потужності дозволяють це зробити. Ми можемо ремонтувати понад 100 вагонів на місяць і, до речі, вже робимо це.


    Демонтаж автозчепу для проведення подальшого ремонту проводить стропальник Сергій ТОДЧУК.

    З початку року продуктивність праці вагоноремонтників зросла майже вдвічі, а зарплатня працівників — майже на 20 %, чому сприяє й форма оплати праці у підрозділі, коли працівники робітничих професій (слюсарі, зварники, токарі, фрезерувальники тощо) отримують її за принципом: що зробив, за те й заробив.

    Депо працює у дві зміни. І хоча кожний цех, дільниця чи будь-який інший підрозділ виконує свою специфічну роботу, її націлено на конкретний результат – кількість відремонтованих вагонів. І дільниця з ремонту рухомого складу в цьому виробничому ланцюгу на провідних ролях. Адже саме тут проводяться основні ремонтні роботи, керівниками яких є майстри змін Віталій КУРИЛЕЦЬ та Володимир ІЩУК.


    Майстер зміни Віталій КУРИЛЕЦЬ та слюсар з ремонту рухомого складу Костянтин ДУШЕВСЬКИЙ
    проводять перевірку встановлення кінцевого крана.

    Для козятинських вагоноремонтників не стають перешкодою в досягненні намічених планів і певні проблеми, з якими довелось стикатися останнім часом багатьом колективам залізничників. Йдеться про кадрові проблеми робітничих професій, дефіцит яких все відчутніший на залізниці.

    — Намагаємося вирішувати цю проблему самотужки, — говорить начальник депо. – Набираємо необхідних нам працівників і навчаємо їх професії. Певною мірою це нам вдається. Вже підготували так чимало необхідних нам фахівців, роботою яких цілком задоволені. Як приклад, можу назвати хоча б нашого слюсаря з ремонту рухомого складу Костянтина ДУШЕВСЬКОГО. Він працює в підрозділі лише півтора року, однак став уже справж¬нім фахівцем.

    Впевнено здолавши рубіж 100 відремонтованих вагонів на місяць, вагоноремонтникам Козятина цілком реально виконати річну норму у 1200 вагонів. Рубіж, що останніми роками вважався просто нереальним.

    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05