РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 27 (21 липня 2017) 

  • Колія знову стає «оксамитовою»

    Для швидкісного руху пасажирських потягів залізнична колія має бути не лише безстиковою, а дійсно «оксамитовою». Без значних вертикальних та горизонтальних коливань, просідань щебеневого баласту… І на дільниці між Козятином та Вінницею такою вона вже функціонує.

    Для цього на окремих відтинках у баластну призму заклали спеціальну тканину, яка не пропускає ґрунтові води у верхні шари верхньої будови колії. Однак це зробили не на всій дільниці – занадто дорого це коштувало б. Хоча потреба у цьому є, бо залізницю за вказаним вище напрямком прокладали низиною, де ґрунтові води піднімаються до поверхні. Земляні насипи, зроблені під колією, значною мірою захищають її від зайвої вологи. Однак вихлюпи все ж трапляються. Нинішньою весною їх виявили на декількох перегонах.


    Начальник Вінницької дистанції колії Олександр ОНИЩУК -
    «Щоб привести колію в належний стан на перегонах між станціями Калинівка—Сосонка—Вінниця-Вантажна
    було прийнято рішення про очищення щебеневого баласту під непарною колією».

    Нещодавно такі роботи розпочались, й автору цих рядків удалось спостерігати за роботою працівників дистанції та фахівців Київського центру механізації колійних робіт, які застосовували спеціальну техніку під час одного із технологічних «вікон» у графіку руху поїздів.

    А розпочались роботи з облаштування ями для запуску в роботу машини RM-80, яка очищає щебеневий баласт від бруду. Монтери колії Костянтин МАЛЬОВАНИЙ, Юрій МЕЛЬНИК, Олег ЖУРАВЛЬОВ, бригадир Віктор ВІТЮК та монтер Василь ТУРЧИК вибрали щебінь з­під двох шпал на всю ширину колії. Після цього локомотивом до місця проведення робіт надіслано очисну машину. В створений отвір запустили робочий інструмент RM-80 і почалась робота. Машиніст Андрій НАЙМАН, старший виконавець робіт Віктор ВАКАР, машиніст Олександр КУЛЬЧИЦЬКИЙ контролювали роботу агрегата і, за необхідності, вносили корективи в його дії за допомогою пультів, що встановлені на борту машини.


    Машиністи Андрій НАЙМАН, Олександр КУЛЬЧИЦЬКИЙ та старший виконавець робіт Віктор ВАКАР контролюють роботу агрегата.

    Протягом чотирьох годин, а саме стільки тривало технологічне «вікно», було очищено щебеневий баласт на дільниці протяжністю понад 300 м. Особливість цієї роботи в тому, що очищений щебінь потрібної фракції повертається знову в колію і лише бруд та дрібні уламки щебеню викидаються.

    Слідом за RM-80 працювала підбивочно-виправна машина, яка сформувала «призму» зі щебеню і утрамбувала його. По завершенні робіт колію, що зазнала середнього ремонту, було відкрито для руху поїздів. Після цього вона знову стала «оксамитовою», нею безпечно можуть рухатись пасажирські потяги з великою швидкістю.

    Варто зауважити, що під час проведення робіт рух потягів не припинявся парною колією. І значних збоїв у графіку не було. Протягом невеликого періоду подіб­

    ні роботи буде проведено і на інших відтинках, де виявлені вихлюпи. Після цього дільниця між Козятином та Вінницею стане знову цілком придатною для швидкісного руху пасажирських потягів.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05