РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 24-25 (7 липня 2017) 

  • Що об’єднало майбутніх циркачів та залізничників?

    Під час фестивалів художньої самодіяльності, які організовувалися на терені столичної магістралі, запам ’ятались виступи учасниць циркової студії при Шепетівському будинку науки і техніки. Особливо Анастасії СИНИЦі та Анастасії АНДРУСІННИК. Ще тоді ці спритні юні спортсменки ділилися планами про те, що оберуть свій шлях на арену. Що ж, справа благородна.

    Днями зателефонував директору БНІТ Вадиму СВІНЦІЦЬКОМУ і поцікавився про те, чи існує ще та студія? Виявляється, так! На станції Полонне, що недалеко від Шепетівки, майбутні акробати, повітряні гімнасти, жонглери відточують власну майстерність. Серед них — багато дітей залізничників.

    Нашим читачам добре знайома дочка залізничниці з м. Бердичів Анастасія ШИМАНСЬКА, яка свого часу потрапила до півфіналу IV сезону телевізійного шоу «Україна має талант». Бердичівська «ліана», вихованка циркової студії «Жанр», нині другокурсниця Київської муніципальної академії естрадного і циркового мистецтв підкорює повітряні висоти на фестивалі в Китаї.

    Під час перегляду дипломної вистави «Академія манежу» від випускників Київської муніципальної академії естрадного і циркового мистецтв (КМАЕЦМ), яка відбулась у величній будівлі Київського цирку, не полишало відчуття справжнього свята. Три години чистого мистецтва, де акробатичне шоу змінювалося естрадними номерами від молодих співаків, повітряні гімнасти, ілюзіоністи, клоунада… Естрада і цирк від 128 молодих артистів змогли викликати сильні емоційні почуття у майже півтори тисячі глядачів. Адже шоу­вистава знайомить аудиторію із повною палітрою жанрів і напрямків з підготовки акторів естради і цирку. Цікаве дійство відбулось завдяки тонкій драматургічній напрузі, таку думку висловив у розмові зі мною народний артист України, викладач сценічної мови КМАЕЦМ, Олег КОМАРОВ.

    Під час зустрічі з ректором означеної академії, професором, кандидатом мистецтвознавства, заслуженим діячем мистецтв Владиславом КОРНІЄНКОМ поцікавився, чи користуються попитом на ринку праці молоді актори? Із притаманною йому толерантністю Владислав Вікторович розповів, що в академії готують фахівців за трьома освітніми рівнями. Тобто зі стін цього навчального закладу виходять у світ мистецтва спеціалісти, бакалаври, магістри. Все — як заведено у сучасній європейській вищий освіті. А роботу попри всі соціально­економічні примхи нашого часу можна знайти. Не лише в Україні, а й за кордоном. Адже тут вчать секретам режисури масового театру, естради та цирку. Мотивована молодь наполегливо тренується, щоб з кожним роком підвищувати власну майстерність. У багатьох попереду – укладання контрактів із цирками України та зарубіжжя.

    Процес надання радості глядачеві під час вистави багатогранний. Саме цьому вчаться в академії. Владислав Корнієнко вважає, що, якби держава повернулася обличчям до циркового мистецтва, як центру у просторі української масової культури, можна було б уникнути багатьох колізій соціального плану. Не потрібно забувати і про те, що цирк під час вистав виховує юні покоління, адже 75 % глядачів — це діти і підлітки.

    Свято краси і сили, де трюки виконуються досконально і на одному подиху, заворожують. Бути сильним і красивим, кому у житті це завадить?

    … Цирк і залізниця. На початку минулого століття відомий дресирувальник Михайло Золло організував атракціон «Звірина магістраль», де брало участь понад 300 тварин. Цирковий поїзд, який вперше було продемонстровано в Києві. Золло (сценічний псевдонім Михайла Синявіна) гастролював за радянських часів багатьма містами. Для перевезення тварин використовувались вантажні вагони. В. Корнієнко вважає, що дресуру із циркових вистав не варто забирати. Подібні номери прикрашають виставу. Цирк без жорстокості до тварин – це можливо.

    З одного боку, життя циркового актора – веселощі під освітлення софітів, море оплесків, нові враження. Але є і зворотний бік – важка праця, постійний ризик і безкінечні переїзди під час гастролей.

    Як виявилося, майбутні актори та циркачі із Київської муніципальної академії естрадного і циркового мистецтва із залізничниками мають багато спільного. Річ у тім, що за участі студентів академії у березні 2017 р. було проведено 5-й потяг Єднання України «Труханівська Січ». Акцію ініційовано громадською організацією «Коло. Медіа» в рамках програми Президента України з підтримки національної єдності з метою сприяння консолідації суспільства, піднесення патріотичного духу громадян, розвінчування міфів російської пропаганди, активізації міжрегіонального співробітництва, зокрема з реалізації культурних, освітньо-інформаційних проектів. Отже академія та залізниця мають спільну історію.

    Чи обрали шлях у мистецтво Анастасія Синиця та Анастасія Андрусінник, про яких ми згадували на початку цього матеріалу, невідомо. Одне скажу точно, кількість циркових студій у будинках науки і техніки необхідно розширювати.
     

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05