РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 22 (16 червня 2017) 

  • Не варто заздрити чужому горю

    «Залишився серед живих завдяки машиністам!» — цю телеграму відправив власним родичам один із пасажирів швидкого поїзда Мінськ—Симферополь, який на перегоні Елеваторна–Пролітна (Кримська дирекція залізничних перевезень Придніпровської залізниці) врізався у вантажівку. Водій останньої, що везла залізобетонні блоки, виїхав на переїзд попри заборонні сигнали світлофора. Як діяла локомотивна бригада?

    Машиніст Анатолій ЧЕРНИХ та його помічник Олександр ДАНИЛОВ застосували в електровозі екстрене гальмування. Але зіткнення не вдалось уникнути. Тоді, 5 листопада 1988 р., залізничники унеможливили велике число жертв. Проте ціною власного життя. Буваючи в українському Криму у відрядженнях, на початку 2000-х роздивився трьохметровий обеліск на місці загибелі А. Черних та О. Данилова, родинам яких було вручено ордени «За особисту мужність». Красива скульптурна композиція, яку встановили працівники Сімферопольського локомотивного депо поруч із місцем трагедії. Чому пригадав ті далекі часи і сумну подію?

    Днями один читач запропонував на шпальтах «Робітничого слова» друкувати докладну інформацію про подібні трагічні події, від яких ніхто не застрахований. «Буде цікаво дізнатись, хто винен у транспортній аварії. Потрібно надавати точний аналіз службових дій кожним залізничником, кількість можливих жертв...». Чи правий той, хто звернувся із такою пропозицією? Перелік аварій, терористичних актів, транспортних інцидентів за всі часи функціонування залізниць у світі, на жаль, є чималим. Якщо з’являється бажання дізнатися більш докладно про кожне, у цьому може допомогти науково­технічна преса, інтернет­сайти тощо. Друкувати на шпальтах залізничної газети про крупні катастрофи з трагічними наслідками непотрібно через те, що «не варто заздрити чужому горю». Приблизно таку відповідь отримав від мене візаві. Думаю, що він мене зрозумів. А як вважаєте ви, шановні читачі!?

    Іван СОТНИКОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05