РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 22 (16 червня 2017) 

  • Конкурс як стимул до кращої роботи

    Роботу оглядача-ремонтника вагонів легкою та престижною не назвеш. Ходити повз рухомий склад із молотком та шаблонами вдень чи вночі за будь-якої погоди не так уже й цікаво. А відповідальність – велика.


    Оглядач­ремонтник вагонів п’ятого розряду ПТО ст. Вінниця Сергій ВІКУЛОВ ще і ще раз відточував
    власні вміння із розбирання та збирання деталей автозчепа перед проведенням конкурсу.

    Не виявиш найменшої поломки, може статись непередбачуване. А потім? Доведеться відповідати, можливо, навіть перед судом. Та й платня за таку роботу не така уже й велика. Тому меншає охочих займатись нею, і на кожному із пунктів технічного огляду вагонів (ПТО) нараховується по декілька вакансій.

    Щоб стимулювати оглядачів­ремонтників вагонів до кращої роботи, уже багато років поспіль проводяться конкурси професійної майстерності серед представників цієї залізничної професії. Днями його провели в експлуатаційному вагонному депо ст. Жмеринка, яке очолює Віктор КАСЬКО, але на базі пункту підготовки вагонів під навантаження, який функціонує на ст. Гнівань. Тут є усе необхідне для проведення таких заходів. Для участі в конкурсі завітали представники ПТО, що входять до складу Жмеринського депо.

    Як зазначив Борис КУЧЕР, який був безпосереднім організатором конкурсу, що на кожному із місць змагань точилась активна боротьба серед конкурсантів. Кожен робітник намагався якомога швидше та точніше виконати завдання. А це непросто було зробити, адже потрібні відповідні знання та практичні навички. До того ж дощова погода, яка була цього дня, вносила свої корективи. Незважаючи на це, кожен із оглядачів­ремонтників вагонів показав усе, на що здатний.

    Найбільше — 127 балів — набрав Костянтин ГРИНЮК, представник ПТО Жмеринка­вантажна, друге місце зі 117 балами посів представник того ж підрозділу Дмитро МИРОНЮК. А третім із 101 заліковим балом був оглядач­ремонтник із ПТО ст. Гнівань Павло ПАСТУШИНА. Інші місця розподілено залежно від кількості набраних балів.

    Переможцю та двом призерам вручено заохочувальні призи, придбані за рахунок профспілкового комітету, який очолює Анатолій МАРУНИЧ. Таке заохочення, звичайно, приємне, однак кращим стимулом для участі та здобуття перемоги у конкурсі були б належні грошові премії. А це уже залежить від керівництва вагонної служби. У депо на це сподіваються: відповідне подання зробили.

    ПРЯМА МОВА

    Помічник начальника депо з безпеки руху Борис КУЧЕР:

    «Змагання проводились за трьома напрямками. Для цього учасників розділили на три групи. Це дозволило одночасно проводити змагання за кожним із напрямків. Кожен, хто був включений до першої групи, проходив тестування на знання інструкцій та інших керівних документів, а також заповнював довідки за формою ВУ-45. До другої – конкурсанти проводили технічне обслуговування вагона і виявляли недоліки (а вони були створені заздалегідь) у технічному стані рухомого складу. До третьої – змагалися в умінні розбирання та збирання автозчепу типу СА-3 та перевіряли його параметри за допомогою спеціальних шаблонів. Потім групи мінялись місцям і продовжували конкурсні змагання. За кожні вірні відповіді та швидкі і правильні дії нараховувалась певна кількість балів. А переможець та призери визначались за їхньою кількістю».

    Належне заохочення за участь у таких заходах потрібне для того, щоб більше бажаючих було брати в них участь. А коли їхня кількість зросте, то й на першому етапі, безпосередньо у ПТО, буде запекліша конкурентна боротьба між усіма оглядачами¬ремонтниками вагонів за право представляти свій первинний підрозділ на конкурсі у депо. Для цього їм потрібно покращувати власні знання та практичні навички. Зрозуміло: це позитивно відобразиться на якості їхньої повсякденної роботи. Коли ж матеріального стимулу не буде, то для участі у конкурсі направлятимуть в примусовому порядку – того, кого вважатиме за потрібне висунути начальник ПТО. Що в багатьох випадках і буває. Тому і з’являються конкурсанти, які ні достатніх знань, ані хороших навичок не виявляють, або взагалі не беруть участі у таких заходах.

    Чи є можливість проводити відбірні конкурси безпосередньо в первинних підрозділах? Відповідь на це питання цікавила мене, коли направлявся в ПТО на ст. Вінниця, який очолює Світлана ВИШНЕВСЬКА. Тут належно обладнано клас для проведення технічних занять, де є всі документи, зміст яких повинні знати й уміти оформляти за інструкціями оглядачі-ремонтники вагонів. В аудиторії також встановлено макети автозчепу, колісної пари та інших деталей рухомого складу, на яких можна тренуватись під час проведення замірів шаблонами. І цим займаються працівники під час технічного навчання. Тут та безпосередньо на станції, де перебувають, очікуючи навантаження, вагони, і проводився відбір представника на конкурс у депо. Думається, такі можливості є і в інших ПТО, але чи вони використовуються?

    Щоб конкурс проводився не заради конкурсу чи відмітки у галузевому плані заходів, а був дійсно стимулом до кращої роботи оглядачів­ремонтників вагонів, його необхідно належним чином організовувати, починаючи із первинної ланки, далі — в межах депо, залізниці. А престиж для учасників таких заходів напряму залежить від призового фонду. Думається, на цьому не варто заощаджувати.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05