РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 21 (9 червня 2017) 

  • ОКРЕМО ВЗЯТА ОСОБИСТІСТЬ

    Вже вкотре упіймав себе на думці, що у своїй власній журналістиці, в даному разі залізничній, хочу насамперед показувати людину, її внутрішній світ, і вже як додаток – усі інші її реалії: професію, назву підрозділу, посаду тощо.

    Як правило, розповідаємо нашим читачам про, умовно кажучи, героїв, тобто тих, хто неодноразово і позитивно діє на робочому місці і, відповідно, відзначений керівництвом: премією або годинником, металевим знаком або новою посадою. Тобто, герої, і саме залізничні, в нас є. Здавалося б, вітчизняна залізнична галузь має бути ледь не абсолютно благополучною, якщо вже не переводяться в ній герої. Щодо героїв, то, як на мене, їхня загальна кількість на будь-якій з шести вітчизняних сталевих магістралей значно більша, ніж можна собі уявити.

    Знайомий машиніст у нещодавній моїй з ним бесіді розповів мені дещо зі свого життя-буття. Свідомо не називаю його персональні дані, бо вповні можна без того обійтися. Працює він у галузі, умовно кажучи, десять років. Спочатку опановував роботу помічника машиніста, згодом вирішив стати тим, ким є сьогодні. Відбув відповідні курси і тепер є «командиром сталевої машини», яка працює на чолі швидкісного поїзда далекого спрямування. Каже, на його пам’яті було лише два випадки, коли наприкінці рейсу до його кабіни підходили пасажири з подякою за те, що машиніст благополучно доставив їх на кінцеву станцію. Мені стало якось незручно від почутої інформації, оскільки, чого брехати, майже жодного разу не те що не дякував, а навіть і не думав про те, що машиністові можуть бути приємними подібні прості слова. Заспокоюю себе думкою, що колись таки дякував. І дійсно, згадався мені реальний епізод, коли ми разом з колегою, в якої була відеокамера, їхали в кабіні машиніста від станції Комунарськ до самого Луганська. Вона знімала фільм про Донецьку залізницю; накрапав дощик і було цікаво й приємно стояти в теплій сухій кабіні, відчуваючи себе ледь не тим самим командиром. Тоді я, звичайно, дякував машиністу і його помічнику неодноразово. Але як пасажир плацкартного або купейного вагона, напевно, жодного разу не думав я про машиніста, заощадивши таким чином не менше сотні простих невибагливих словосполучень «Дякую Вам за роботу!»

    Мій співрозмовник, коли ми з ним з моєї подачі зачепили і трохи розглянули тему цієї професії, зазначив, що його права доволі регулярно порушуються. Скажімо, кількості годин на відпочинок після виснажливої зміни не завжди вистачає. Здавалося б, повинен бути один-єдиний – правильний – варіант відновлення сил машиніста локомотивного депо, але насправді він часто задовольняється безальтернативним варіантом недосипання і знову заступає на зміну, коли вкотре везе пасажирів на захід. Напевно, мене він теж возив у той бік. І мушу сказати, що ніякі нарікання, які інколи виникають на адресу водіїв міського транспорту, у мене до машиністів не згадуються.

    Звернув увагу, що мій знайомий полюбляє акуратність в одязі. Це не все. Ще він із задоволенням ретельно готує собі їжу. До речі, я звернув увагу на те, що саме ми, представники чоловічої статі, інколи вміємо куховарити не гірше за жінок. Автоматично виникає питання, чого ж він досі без сім’ї? Не озвучую, звичайно, але людина сама, неначе зігравши на випередження, відверто говорить про те, що бажання таке має, але чогось не таланить. Дівчата, з якими він зустрічався, не проходили випробування навіть протягом невеличкого часу. Мовляв, немає його кілька діб, і вони швидко знаходять собі іншого кавалера. От і все. Не знаю, що тут коментувати. Стовідсотково, він далеко не один у світі, який при всіх своїх добрих якостях справжнього господаря досі не знайшов свою жінку, не став батьком. Втім, як правило, все це надолужується доволі швидко. Поспішати не варто у сфері особистого життя, бо, як показує практика, швидко і доволі часто люди потім розходяться у різні боки. Цікаво, що статистику маємо тут більш­менш однакову впродовж багатьох десятиліть, і не тільки з часів набуття Україною незалежності.

    Отже, окремо взятий молодий спеціаліст: має добру професію, акуратний, тверезий, кухар, вихований, розумний. Що ще додати до його характеристики? Судячи з усього, схильний вірити у взаємні почуття, хоче мати сім’ю і жити по-справжньому красиво. Отже, реальна людина зі здоровими бажаннями. Питання: чого їй не таланить в особистому житті? Не знаю. Відносно «не таланить» не став би констатувати саме так, оскільки кожна особиста життєва ситуація має свої не тільки мінуси. Ви згодні? Так, ми завжди прагнемо знайти «свою» людину. Це вже інша справа, що не завжди це вдається. Отже, за щось випробує на міцність нас Господь.

    Попри цілком можливий внутрішній душевний неспокій ти все одно повинен сідати в кабіну, «заводити» сталевого коня і їхати в рейс. Важко. Але ти мусиш стовідсотково бути готовий зробити свою роботу якісно, бо тільки такий варіант передбачений для тебе. Мало, що не виспався, мало, що непокоїть те або інше. Ти повинен привезти своїх пасажирів туди, куди повинен. І нехай вони пройдуть повз тебе, не оглядаючись, зі своїми валізами і сумками. Щасливі сімейні пари, якісь хлопці і дівчатка, молоді чоловіки і жінки. Тобі згори, напевно, видніше, хто з них чим дихає. Заздрощів немає, і не повинно бути до чужого щастя. Бо воно і до тебе прийде. Обов’язково. Якщо, звичайно, ти того вартий.

    Олег ПОПЕЛЬНИЦЬКИЙ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05