РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 21 (9 червня 2017) 

  • З користю провели час

    Для пробудження пізнавального інтересу і формування позитивних асоціацій діти середньої школи № 194 нещодавно відвідали «Музей історії Південно-Західної залізниці». Екскурсія нікого не залишила байдужими. Скажу більше – музей перевершив їх очікування. І зрозуміла я це по реакції — очі юних відвідувачів, як кажуть, розбігалися від такої кількості небачених раніше експонатів. Напередодні літніх канікул дітей чекала «прогулянка» по різних епохах, тому на деякий час вони перенеслися в минуле.


    Про давні та рідкісні експонати музею розповідає Олексій САЛІЙ.

    Школярі чудово провели час і дізналися чимало нового. Хоча, як мені здалося, на деяких дівчаток побачене справило сильне враження і пробудило підвищений інтерес не тільки до історії залізниці, а й до техніки. Ніяких сумнівів у тому, що цей пізнавальний похід запам’ятається лише позитивними емоціями.

    У залах музею зібрані чудові експонати. Не буду перераховувати, їх досить багато. А ось знання Олексія САЛІЯ – одного з членів творчої групи з організації музею Південно¬Західної залізниці, викликали інтерес. До того ж програма екскурсії дала дітям можливість не просто послухати кваліфікованого фахівця, а й подивитися на власні очі, як працював той чи інший експонат, сфотографуватися на згадку.

    Олексій Васильович у цікавій, доступній для дітей формі ознайомив учнів п’ятикласників з експозицією максимально розкриваючи їх призначення та демонструючи його використання в контексті історичних подій.

    До речі, Олексій Салій — великий ентузіаст і знавець історії залізничного транспорту. Він розповів про історію Південно-¬Західної залізниці, про геніальні винаходи в справі будівництва залізничного транспорту, про подвиги залізничників у війні.

    Юні відвідувачі музею наостанок дякували за неймовірні емоції. Всі дізналися багато нового, корисного й цікавого. Можливо, у майбутньому хтось із них обере професію залізничника.

    ХОРОШИХ ВРАЖЕНЬ ВИСТАЧИЛО ВСІМ. НИМИ І ПОДІЛИЛИСЯ ВІДВІДУВАЧІ

    Ліза РЯБЕНКО:

    «До музею залізниці потрапила вперше. Мені все цікаво. Я намагаюся дізнаватися більше різноманітної інформації. Вона мені знадобиться в майбутньому, бо я мрію стати журналістом».

    Денис САЛІЙ:

    «Мені дуже подобається, що в одному із залів музею є кабіна сучасного електровозу. Там можна розгледіти, що бачить машиніст в лобове скло під час руху поїзда. Разом з татом я вже катався в кабіні справжньої електрички. Там бачиш все навкруги. Я люблю природу і весь навколишній світ. Коли виросту, стану ветеринаром. Ще подобається, як пізнавально тато розповідає про історію залізниці».

    Євгенія ЗАЙВА:

    «Коли почали розповідати про експонати, була приємно здивована – наскільки все цікаво було почути про будівництво і розвиток залізниць на території України. Я часто їжджу електричками і вже три роки захоплююся всім, що з ними пов’язано. Вони цікаві мені за змістом. Якщо конкретніше – склад потягу. Маю бажання працювати на одній зі станцій, хоч це і може здатися дивним – техніком».

    Микита ХОМЕНКО:

    «Захоплююся технікою — квадробудуванням, моделюванням. Тому пізнавально дізнатися про історію залізничної техніки, як вона розвивалася, оновлювалася. Хочу стати моделістом або льотчиком. Найбільше вразила модель потягу, як мені здається, розміром 1:50 та інструменти типу шпилі, якими з’єднували вагони. Ще дізнався про позивні локомотивів на станції.

    Маша СЕМЕСЮК:

    «Коли зайшла в музей, здалося, що йшла по ва¬гонах. Зацікавили видатні особистості залізниці, які зробили значний внесок для її розвитку. Особливо її перший начальник Олександр Бородін. Я б із задоволенням написала його портрет». «Багато чого мене здивувало. Я спершу дуже засмутився, бо не дуже люблю екскурсії російською. Вважаю, що Україна має бути україномовною. Але головне не мова, а інформація. Я дізнався, що потяги раніше були не такі модернізовані, як зараз. Були бронепоїзди, які воювали, перевозили медикаменти, поранених солдат. Саме поїзди у Другій Світовій війні відіграли важливу роль. До речі, в дитинстві у мене була дитяча залізниця, яка «кружила» мені голову. І я крутився навколо неї весь час — це мене заспокоювало. Подорожуючи в потягах, подобається затишок — це наче дім, тільки на колесах».
     

    Тетяна ШЕМЧУК, Фото автора та Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05