РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 21 (9 червня 2017) 

  • Сучасний ритм роботи Коростеня-Житомирського

    Кожна залізнична станція має свої особливості, свою трудову історію, про яку дбає не одне покоління залізничників. Понад 100 років – трудовий вік ст. Коростень-Житомирський. Вона виникла 1915 р. на новопрокладеній залізниці Житомир—Коростень. Це вантажна станція, яка розташована за 4 кілометри від ст. Коростень в напрямку Житомира.


    Черговий по станції Ігор ЛІСОВЕЦЬ - «Безпеку руху поїздів гарантую!».

    Про сучасний ритм роботи колективу, про секрети успішної праці й говорили з працівниками, побувавши нещодавно на станції. Стосовно особливостей Коростеня-Житомирського, то станція є своєрідною кузнею кадрів, бо чимало випускників галузевих технікумів, вузів своє перше «гартування» проходили тут. І вже озброївшись практичними знаннями, сміливо далі торували свій трудовий шлях.


    Станція Коростень-Житомирський має чудові плани.
    Зліва направо — прийомоздавальник Олена ПЕТРЕНКО, черговий по станції Ігор ЛІСОВЕЦЬ,
    заступник начальника станції Марія ДОВГОШИЄНКО, начальник станції Євген ТРОЦЬКИЙ
    та товарний касир Лілія МАТВІЙЧУК.

    Коростень-Житомирський належить до трійки лідерів у Коростенській дирекції за кількістю вантажовідправлень. Отож на колектив покладено велику відповідальність за правильність оформлення вантажів, за безпеку руху. Начальник ст. Коростень-Житомирський — молодий залізничник Євген ТРОЦЬКИЙ. Свій залізничний досвід Євген Володимирович починав набувати з чергового по ст. Пенізевичі, затим працював поїзним диспетчером, ревізором з безпеки руху. І ось майже два роки, як він очолив колектив Коростеня-Житомирського. Розповідає, що на станції трудиться 28 чоловік: чергові по станції, працівники вантажної каси, складачі поїздів. Заступником начальника працює Марія ДОВГОШИЄНКО. Вона теж стає учасником нашої розмови. Говоримо про вантажовідправників, а основними з них є ТДВ «ТК «Коростенський щебзавод», ПрАТ ТНК «Граніт», які відправляють будівельні матеріали. За чотири місяці відправлено понад 13 тис. навантажених вагонів. Нині з ст. Коростень-Житомирський щодоби в середньому вирушає до вантажоотримувачів 115 вагонів. А від усіх цих перевезень надходять чималі кошти. Так, за місяць залізнична казна отримує від вантажовідправників понад 6 млн грн.

    Про правильність нарахування коштів турбуються працівники вантажної каси. Старшим товарним касиром працює тут грамотний фахівець Марина ГОЛОВЕНЬ. Завжди сумлінна в роботі товарний касир Лілія МАТВІЙЧУК. Найдосвідченішим товарним касиром є Тетяна РАФАЛЬСЬКА, а серед прийомоздавальників – Олена МІЩЕРЯКОВА. Добре знає свою справу й відповідально ставиться до роботи і її колега Олена ПЕТРЕНКО.

    Познайомилися й з черговим по станції Ігорем ЛІСОВЦЕМ. Він на залізниці працює 10 років, теоретичні знання здобував в ДЕТУТі, а практичні – на станціях Коростенської дирекції, де довелося працювати.

    Трудовий ритм роботи цієї станції вимагає від усіх працівників зібраності, професійних і чітких дій. І працівники станції всі сили докладають для забезпечення успішної роботи з вантажовідправниками, для гарантування безпеки руху поїздів, — тут це турбота кожного.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05