РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 20 (2 червня 2017) 

  • Турбота. На Тетерівському напрямку

    Проблеми приміських пасажирських перевезень у столичному регіоні не нові, і обговорюємо ми їх на сторінках галузевих видань часто. Що ж заважає сучасному жителю міст-супутників столиці з гарним настроєм та усмішкою вийти на платформу? Та чи все потрібне для відповідного комфорту залежить лише від залізничників?


    Провідний інженер Сергій БОРОНИЛО. Роботу обладнання перевірено.


    В оволодінні програмою секретів немає. Андрій БАТАЛОВ.

    Адже соціально­психологічна функція приміського сполучення визначається можливістю надання доступних транспортних послуг найширшим верствам населення. Якість транспортних послуг, як і ставлення пасажирів до них, впливає на продуктивність праці, трудову дисципліну, настрій і здоров’я всіх учасників перевізного процесу.

    Пригадую з власної «пасажирської практики» декілька випадків, які, говорячи мовою тінейджерів, зробили мій день. Були й протилежні, що викликали роздратування й обурення. Часто це відбувається у місцях великого скупчення пасажирів, особливо біля кас та турнікетних систем.


    Роботу турнікета на ст. Святошин відновлено.

    Саме у колі обов’язків наших співрозмовників на Тетерівській дільниці й перебуває обслуговування та ремонт квитково¬-касових терміналів, а також турнікетів на приміських пасажирських платформах. За порадою начальника виробничого підрозділу Київське відділення філії «ГІОЦ» Анатолія ГРУШКА та начальника відділу технічного обслуговування термінального обладнання АСК пасажирських перевезень Олега КОВРИГИ ми відвідали ст. Святошин.

    Сьогодні на зміні провідний інженери Сергій БОРОНИЛО та інженер-електронник Андрій БАТАЛОВ. Сергій Павлович запрошує до «офісу». Це дві невеличкі кімнати, де, крім спеціального обладнання, комп’ютера, різних інструментів, розташовані побутові прилади. Чоловіки демонструють їхню роботу, переконуючи нас, що з комфортом у них все нормально. Скажу як жінка, будівля стоїть між приміськими платформами, внизу їздять потяги метрополітену, і в мене час від часу, здається, трясуться навіть коліна... На те вони й чоловіки, щоб не зважати на певний дискомфорт у власній роботі. Головне — забезпечити комфорт для тисяч пасажирів, які поспішають. Хто на навчання, хто на роботу, хто на лікування, хто на відпочинок до одного з найкрасивіших міст Європи — Києва.

    Сергій Боронило свій шлях до володарки сталевих ниток розпочав з навчання в альма­матер — колишньому КЕМТі. Нині — ДВНЗ «Київський електромеханічний коледж». І вже 35 років поспіль його ранки розпочинаються зі збирання на роботу. Для багатьох останнє слово є синонімом приреченості. У Сергія Павловича розповідь про те, чим він займається, супроводжується приємними емоціями, щирою усмішкою, і ми немов відчуваємо себе частинкою його колективу. І вкотре переконуємось, що досвід, дарує людині безцінний талант — бачити людину чи ситуацію. Бачити, як на рентгенівських знімках...

    На обслуговуванні невеличкого колективу під керівництвом Сергія Боронила перебуває дев’ять станцій тетерівського напрямку — Святошин, Біличі, Ірпінь, Буча, Склозаводська, Немішаєве, Клавдієве, Бородянка та Тетерів. Батько та син Баталови — Олександр та Андрій, Павло РИБАЛКА, Дмитро КВЯТКОВСЬКИЙ та Едуард ШАМАТІН, який завжди підстраховує під час відпусток, — ось чиї мізки та руки завжди поспішають на допомогу у випадках поломки касового та турнікетного обладнання майже десятка станцій одного з найнапружніших приміських напрямків пасажирських перевезень. А обладнання це ой як потребує догляду, а то й заміни. Наприклад, на ст. Ірпінь турнікетна система встановлена 2004 р. Її робота вже схожа на хвіртковий механізм. «Наймолодшими» в цьому списку є турнікети на ст. Біличі. Їм лише три роки.

    — Турнікетна система працює задля запобігання безквитковому проїзду пасажирів у приміському залізничному транспорті, — долучається до розмови Андрій Баталов. — Вона контролює доступ пасажирів на платформу, дозволяє проводити облік пасажиропотоку, зчитуючи інформацію з проїзних документів. Також дозволяє здійснювати перевірку проїзних документів, реєстрацію фактів проходу пасажирів у двох напрямках, блокування доступу пасажирів з некоректними документами, оперативне з’ясовування причини заборони проходу пасажирів.

    Та ставлення до неї з боку деяких пасажирів викликає здивування. Андрій пригадує випадок, коли один і той же пасажир, перебуваючи у стані сп’яніння, вщент камінцем розтрощив турнікети на двох станціях... Так, людський фактор не здатна передбачити ніяка автоматизована система, а от вплинути на таких людей... Та то вже проблеми виховання.

    Андрій розповідає, що найчастіше у зміні доводиться працювати з батьком. Але йому подобається такий тандем. Завжди відчуває підтримку і моральну, і фізичну.

    Відновлення роботи того чи іншого пристрою оперативно та професійно нагадує роботу лікарів «швидкої» допомоги. Андрій Олександрович демонструє нам валізу з набором професійних інструментів. Виклик від перонних контролерів чи касирів — і на допомогу поспішають фахівці.

    Розмова переповнюється відчуттями щирості та довіри. Говоримо про родину, захоплення, відпочинок, дачі й городи. Та наостанок — знову про залізницю. І секрет фахової майстерності на тетерівському напрямку, який формулюється так: ставитися до того, чим займаєшся, відповідально і відповідати за те, що робиш...
     

    Валентина КОЛЯДА, Фото Тетяни ШЕМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05