РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 20 (2 червня 2017) 

  • Справа не лише у технічних навчаннях

    Цінність технічного навчання у кожному підрозділі регіональної філії «Південно-Західна залізниця» невикликає сумнівів.

    Відомі всім залізничникам порушення безпеки руху поїздів є несправності колії, проїзд заборонних сигналів, злом та падіння на колію деталей рухомого складу та відмови у роботі буксових вузлів, порушення правил прийому та відправлення поїздів, аварії через дорожньо¬-транспортні пригоди на залізничних переїздах.

    «Нараду з обговорення конкретного інциденту проведено. Винні у випадках, що призвели до виникнення виробничого браку, притягнуті до відповідальності», — доводиться часто чути під час апаратних нарад в управлінні регіональної філії. «Поза кадром» залишаються індивідуальні фактори, в основному, психологічного плану, які призвели до конкретного транспортного інциденту.

    Від працівників, пов’язаних з рухом поїздів, вимагається висока уважність, чіткість під час переговорів, знання технічних засобів, станцій та прилеглих перегонів, технічних характеристик локомотивів та вагонів, правил технічної експлуатації, інструкцій тощо. Одна справа – знання. Зовсім інша – їхнє застосування. Через недисциплінованість оглядача--ремонтника вагонів у багатотонному составі можуть бути вимкненні автоматичні гальма. Чи схаменеться? Через невідповідність характера роботи, що виконується, внутрішньому психологічному ритмові організатора руху на станції, через відсутність навичок із стартоготовності (ось коли фах і дисципліна незамінні) до проведення, приміром, маневрів, може відбутися надзвичайна транспортна пригода. Ще декілька років тому тогочасне керівництво «Укрзалізниці» планувало впроваджувати інститут психолога не лише в локомотивних депо, а й на великих позакласних та сортувальних станціях. Чи задумувалися ви, про кваліфікаційні показники диспетчера? На це запитання начальник станції відповість ствердно. Чи цікавились методами тестування психофізіологічного стану ДСП? Навряд чи на це запитання отримаємо відповідь. Хоча б тому, що часто­густо через нестачу організаторів руху на окремій станції порушується графік їхньої роботи. Як не бути психологічному зриву, якщо черговий по станції або машиніст локомотива змушений працювати без вихідних протягом багатьох змін? На мою думку, на часі впровадження методики тестування психологом як диспетчерів із великим виробничим стажем, так і тих, хто щойно написав заяву про прийом на роботу. Характеристика, отримана від знавців людської душі, мусить унеможливити надзвичайні ситуації.

    Давно пора повернутися обличчям до проблем залізничників, які працюють на лінії. І мова не лише про технічні навчання.
     

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05