РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 19 (26 травня 2017) 

  • По сусідству з державним кордоном

    Саме таке «сусідство» має Овруцька дистанція колії. Втім, це не єдина особливість роботи підрозділу. Мають овруцькі колійники і власні трудові традиції, і багату історію. Дізналася, що дистанцію колії в Овручі створено в 1925 р., а до цього контора її розташовувалася в Мозирі.

    Будівництво ж залізничної лінії Коростень—Мозир закінчено в 1916 р., а лінії Коростень—Олевськ ще раніше — в 1904 р. Отож саме в тих роках і з’явилася вперше професія колійника в поліському краї. Стрімко плине час, на зміну одним поколінням залізничників приходять наступні…

    Сучасний ритм життя працівників Овруцької дистанції наповнений щоденною низкою невідкладних справ, пов’язаних з турботою про надійність колії. Про це ми й говоримо з керівником дистанції Віталієм ЛАВРИНОВИЧЕМ. Віталій Петрович очолює підрозділ з 2014¬го, а до цього працював у дистанції на різних посадах, пройшов щаблями професійного зростання. Нині в його підпорядкуванні понад 360 працівників виробничого підрозділу. Саме на них покладено обов’язки з обслуговування й поточного утримання 298 км головних колій, 98,4 км станційних, 25,9 км під’їзних колій, 76 залізничних переїздів… Географічно це займає територію переважно від держкордону до Коростеня і від Коростеня до Олевська. Розповідаючи про щоденні справи колійників, Віталій Петрович повідав детально про те, що торік оновлено 21,6 км колії середнім ремонтом, 11,4 — комплексно-оздоровчим, укладено 12,2 км рейкових плітей… І це не просто цифри, за ними – важка праця людей, які самовіддано трудяться заради швидкого й безпечного руху поїздів. Звісно, нелегкий хліб колійний. Та, незважаючи на це, є в Овруцькій дистанції родини, де ця професія передається від батька до сина. Як сказав керівник підрозділу, молодші представники залізничних династій гідно несуть передану естафету. Ось лише деякі прізвища трудових династій зі славного літопису дистанції. Старшим колійним майстром по ст. Ігнатпіль працює Олександр НАКОНЕЧНИЙ, свого часу трудився колійником і його батько, Петро Миколайович. Майстер з Олевська Віталій СТУПАК перейняв залізничну справу від свого батька — Олексія Яковича. Зумів передати любов до професії своєму сину Сергію САБОТЮКУ — майстру по ст. Овруч і його батько, Олексій Олексійович, який працював бригадиром колії.

    Із Сергієм Саботюком детальніше говоримо про роботу. Розповідає, що територія обслуговування його околодку — це ст. Овруч, а також ще декілька кілометрів колій на різних напрямках. У тому числі й на дільниці Овруч—Вільча, де ще є чимало дерев’яних шпал. Саме тут і працювали того дня монтери Валерій БЕРЕЗА, Сергій БОЛОТІН, В’ячеслав ЦАЛКО, Олег МЕЛЬНИК, Андрій ШВАБ, Олег СКИТЮК, Ігор КОВАЛЬЧУК, Леонід КОРКУШКО разом з бригадиром Юрієм КУЧИНСЬКИМ, виконуючи розрядку кущової непридатності шпал.

    Щодо завдань на перспективу, то готуються овруцькі колійники до участі у важливій і об’ємній справі — планується реконструкція колій і стрілочних переводів по ст. Овруч.
     

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05