РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 19 (26 травня 2017) 

  • За надійність залізниці відповідають усі

    Залізничники регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» здійснили реконструкцію ст. Дарниця, що дозволить підвищити ефективність роботи залізничної інфраструктури, збільшити швидкість і гарантувати безпеку руху поїздів.


    Для впевненості в успіху виконання завдання Олександр МАЙБРОДСЬКИЙ та Анатолій ІЛЬНИЦЬКИЙ
    вирішили самостійно розібратися в схемі, а вже потім дати доручення фахівцям.

    Реконструкція Дарницького вузла розпочалась ще в 2001 р., адже саме тоді було затверджено плани для реалізації амбітних ідей колишнього генерального директора Укрзалізниці Г. Кірпи. Однак пройшов час і на порядку денному став перегляд завдань: треба було віднайти ресурси і, враховуючи нинішні обставини в країні, внести корективи, тобто додати нові завдання, а від чогось і відмовитись. Реалізація програми розтягнулась майже на 16 років і остаточне її втілення в життя має закінчитися цьогоріч. Наразі останній етап реконструкції в парній горловині станції.


    Валерій КОЛЕСНИК спостерігає за роботою устаткування компресорної станції.


    На згадку про роботу в парній горловині ст. Дарниця і на спомин, що працювали всі разом.

    Варто наголосити, що досить складним було виконання програми реконструкції по Південно-¬Західній залізниці. Подібна ситуація складалася й на інших магістралях. Та все ж залізничники філії підійшли з усією серйозністю і відповідальністю та виконали заплановане. Сьогодні завершується робота оновлення всього колійного розвитку та парної горловини ст. Дарниця. Колійники та енергетики закінчили роботи в 2016 р. Однак в цій справі, як відомо, без СЦБістів не обходяться. Тому розповімо про роботу саме працівників службисигналізації та зв’язку.

    Журналісти «Робітничого слова» приїхали на ст. Дарниця, де в парній горловині залізничники переключали рейкові кола. Спостерігаємо за роботою фахівців, які у розпал технологічного «вікна» під керівництвом в. о. начальника дільниці ст. Дарниця Володимира ВАСИЛЕВСЬКОГО конструктивно організували не лише свою роботу, а й роботу колег із цеху, які прибули на допомогу із Хмельницької та Вінницької дистанцій сигналізації та зв'язку. Адже саме на останньому етапі приділяється увага командній роботі.

    Ведемо розмову з голов­ним інженером служби сигналізації та зв’язку Олександром МАЙБРОДСЬКИМ та начальником Дарницької дистанції сигналізації та зв’язку Анатолієм ІЛЬНИЦЬКИМ.

    — Наші фахівці виконали, — розповідає Анатолій Ільницький, — повну реконструкцію пристроїв сигналізації та телеуправління ст. Дарниця, після переукладення понад 35 стрілочних переводів та повної зміни систем маршрутизації в парній горловині. Також проклали понад 30 км підземних кабелів СЦБ. Потрібно було так організувати роботу колективу електромеханіків, щоб і контроль за роботою всіх будівельників забезпечити, і графік технічного обслуговування діючих пристроїв СЦБ виконувати.

    Головний інженер служби Олександр Майбродський розповідає про оновлення на станції, про те, що на станції проведено капітальний ремонт на всіх пристроях автоматики і телемеханіки, а для чергових по станції в 2012 р. встановлений новий пульт­табло.

    Йдемо із залізничниками в релейне приміщення електричної централізації, яке, до слова, було побудовано зовсім недавно силами працівників БМЕУ. «В такому приміщенні виникла виробнича необхідність. У цій будівлі значно додалось місця і для працівників, і для всіх необхідних пристроїв СЦБ», — каже головний інженер служби.

    Тут зв’язківці проводять конт¬роль релейних шаф та стативів, що надішли від виробника. Монтаж проводиться власноруч фахівцями дистанцій, адже досвіду достатньо. А на допомогу, як завжди, залучені працівники Житомирської, Конотопської, Коростенської та Жмеринської дистанцій. Наразі виконується звірка та налагодження змонтованих пристроїв з проектом.

    — Це так звана ревізія, – каже начальник дистанції Анатолій Ільницький. — Виявляємо можливі недоліки, займаємося наладкою, перевіряємо, підключаємо, а вже потім система відразу буде готовою до експлуатації. Ми так завжди працюємо, не допустити жодної поломки. До того ж, цілодобово в дистанції здійснюється контроль стану справності пристроїв СЦБ.

    Значним успіхом служби сигналізації та зв’язку в минулому році є заміна трьох вагонних уповільнювачів, які направлені на механізовану гірку ст. Жмеринка, та трьох компресорів для роботи на гірках ст. Дарниця і Шепетівка. Адже все це підвищує надійність роботи механізованих гірок.

    — Сортувальна гірка Дарниць¬кого вузла — найпотужніша на Південно­Західній залізниці, — мовить Олександр Майбродський. — При такому навантаженні в першу чергу спрацьовуються осьові з'єднання, гальмівні і підпірні шини, рейки, відбувається просадка брусів у місцях кріплення опорних стійок. Тому завдання колективу електромеханіків і електромонтерів Дарницької дистанції сигналізації та зв’язку — забезпечувати цілодобову роботу гірки. Нам вдалось власноруч відремонтувати капітальним ремонтом уповільнювач. Основну роботу щодо ремонту взяло на себе локомотивне депо Щорс (ТЧ¬12).

    Залізничники демонструють, що вдалося зробити: на непарній гірці ст. Дарниця, нещодавно встановлено дві нові компресорні станції, які набагато зручніші в обслуговуванні. Адже всі діючі установки в цій компресорній було придбано ще на початку 70¬х років минулого сторіччя.

    Машиніст компресорної установки Валерій КОЛЕСНИК показує, наскільки стало зручніше працювати: все виводиться на монітор комп’ютера і відразу видно, в чому проблема.

    — Звичайно, було дуже непросто, — зізнається головний інженер, – виконати всі заплановані роботи. Та завдяки спільним зусиллям суміжних служб та керівництва ми змогли все зробити. Адже за надійність та безпеку на залізниці відповідають усі.
     

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05