РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 18 (22 травня 2017) 

  • Первинна ланка потребує підтримки

    Нинішній весняний комісійний огляд у Жмеринській дирекції залізничних перевезень був дещо тривалішим, ніж попередні. Чи то погодні умови вплинули, чи інші обставини. Однак він відбувся, причому з перевіркою всіх підрозділів, як і було передбачено планом. А днями у Жмеринці підбили підсумки цього заходу з усіма висновками та пропозиціями. Не обійшлось без стягнень, але були й заохочення. З докладними коментарями виступив начальник Жмеринської дирекції залізничних перевезень Анатолій ЛЮБІНІН.


    НА ІСПИТИ ЗАПРОШУЮТЬСЯ

    У першу чергу варто зазначити, що недоліків, виявлених у роботі працівників станцій, було значно менше, ніж у тих, хто має організовувати їхню чітку роботу. Та, справедливості ради, зазначу, що серед тих, хто займається безпосередньо забезпеченням перевезень, троє чергових по ст. Ярошенка, Вікторія та Немирів виявили недостатній рівень знань, тому їх запросять до Жмеринки на позачергову перевірку. Ще п’ятьох їхніх колег екзаменуватимуть у комісіях безпосередньо на станціях. Були зауваження і до працівників комерційного господарства станцій. Тут виявлено незадовільне знання нормативних документів та неякісне ставлення до виконання своїх службових обов’язків деяких працівників, тому двох прийомоздавальників вантажу та багажу ст. Старокостянтинів-­1 та двох приймальників поїздів ст. Жмеринка також викликано на позачергову здачу іспитів.

    Коли ж деталізувати недоліки в роботі, то на ст. Рахни виявлено вагони, які попередньо були завантажені лісоматеріалами і прийняті до перевезення наступного вантажу без належного очищення. Звичайно, це порушення, яких не варто допускати, але…

    Досить багато відхилень від норм, та й порушень, які впливають на безпеку руху поїздів, було виявлено в колійному господарстві. А тут зроблено 179 зауважень! А коли вони стосувались значних відхилень від норм, які негативно впливають на безпеку руху поїздів, то вжито й заборонних заходів. Так, одну станційну колію та 15 стрілочних переводів для руху поїздів закрито до усунення виявлених несправностей.

    Щодо головних порушень, то це – «кущова» (більше шести) непридатність брусів під стрілочними переводами, неприставання вістряків стрілочних переводів, провисання «підошви» під ними та надмірне спрацювання вістряка… І такі порушення було виявлено на дільницях, якими опікуються усі чотири дистанції колії, що забезпечують роботу Жмеринської дирекції залізничних перевезень.

    КОЛИ СТАНЦІЯ СТАЄ НЕКЕРОВАНОЮ

    У господарствах сигналізації, централізації та зв’язку, а на території дирекції таких три, виявлено найменше порушень, які занесено до протоколу комісії. Однак є такі явища, що фіксуються під час комісійних оглядів протягом багатьох років, та належної реакції від керівництва і до сьогодні немає. Так, від ст. Старокостянтинів до ст. Чотирбоки і нині існує лише «повітряна» лінія телефонного зв’язку. Для читачів поясню: це дерев’яні стовпи з поперечинами, встановлені через кожні 50 м, а між ними протягнуті сталеві дроти без ізоляційного захисту. Ними і деколи передається сигнал від одного телефонного апарата до іншого. Однак через пошкодження старих дротів, які майже наскрізь проіржавіли, та за інших причин, які створює природа, зв'язок переривається. Тоді станція стає некерованою.

    Чи є вихід із цієї ситуації? За твердженням фахівців – є. І не один. Прокласти телефонний кабель під землею, як це уже зроблено на більшості дільниць. На деяких станціях використовується супутниковий зв'язок. Є варіанти застосування і мобільного «сотового» зв’язку. Варто лише зайнятись цією проблемою та вирішити її.

    Слід приділити увагу інфраструктурі

    Потребує вирішення, причому без великих фінансових витрат, і питання в господарстві електропостачання. Біля ст. Калинівка та Тюшки працюють тягові електричні підстанції. Однак на під’їзних коліях недостатня кількість, відповідно до вимог експлуатації, рейкових з’єднувачів. Через це виникають порушення у сфері роботи цих підстанцій. Також в окремих підрозділах дистанцій електропостачання не вистачає потрібних запобіжників, плавких вставок, установок для автоматичних вимикачів та деяких інших деталей та вузлів, які мають невелику вартість. Та через їхню відсутність виникають чималі проблеми.

    Окремих деталей ремонтного фонду, як виявила комісія, бракує в експлуатаційників вантажних вагонів. Так, на пунктах огляду вагонів, що розташовані на ст. Калинівка та Холонівська, у ремонтному комплекті немає багатьох деталей для пристроїв зчеплення вагонів та гальмівної системи. Однак найбільшою вадою у цьому господарстві є те, що в Подільському сортувально­відправному парку станції Жмеринка не працює установка для випробування гальм в поїздах (УЗОТ¬РМ). Із восьми повітропостачальних колонок для зарядження гальмівної магістралі поїздів не працює половина. Слід приділити увагу інфраструктурі.

    Чимало зауважень під час комісійного огляду стосувались стану смуги відведення біля колій. Тут кущі, бур’яни обабіч колійної призми та й на схилах земляного та щебеневого баласту. Боротьба із цією рослинністю проводиться уже давно, але безуспішно. Там, де зрізається кущорізом один пагін, через декілька місяців виростають три або й п’ять. І знову всіх їх необхідно зрізати. Цей процес безупинний, якщо не вжити радикальних заходів. Раніше використовувались хімічні препарати. На сьогодні їх застосування заборонено. Значить, варто знаходити інші способи, зокрема механічні – не зрізати верхівки, а викорчовувати зайві рослини. Однак, схоже, цим мало хто переймається. Просто розподілили усі дільниці між виробничими підрозділами для очищення від рослин. А як цим мають займатись підлеглі, мало кого цікавить. В одному підрозділі не вистачає технічних засобів, в іншому – працівників. Скажімо, машиніст, оглядач­ремонтник, електромеханік на певний час мають залишати свою справу та брати в руки косу, кущоріз і займатись знищенням зайвих рослин. При цьому не маючи відповідних знань і навичок, та й допуску до проведення таких робіт. Чи не варто дозволити дистанції захисних лісонасаджень наймати сезонних працівників, які, маючи певну кваліфікацію, зможуть виконати таку роботу і швидко, і якісно?

    БУДІВЛІ ПОТРЕБУЮТЬ РЕМОНТУ

    Чимало зауважень під час засідання комісії висунуто і до поточного утримання та ремонту станційних споруд, що перебувають на балансі Жмеринського будівельно-монтажного експлуатаційного управління, яке очолює Валерій МИХАЛЬЧИШИН. А це тому, що головна увага звертається на ті споруди, які занесені у службовий титул і на них проводиться реконструкція або капітальний ремонт. І варто зазначити, що споруди на багатьох станціях зазнали оновлення і мають на сьогодні доволі привабливий вигляд. Але це далеко не всі будівлі. В незадовільному стані перебувають вокзали на станціях Волочиськ, Ярмолинці, Красилів, Гайсин, Вікторія, будівлі постів ЕЦ станцій Красилів, Ярмолинці, Гречани та Кам’янець-Подільський. Так зазначалось на нараді. Як же буде вирішено проблеми? На це Валерій Миколайович відповів, що його підрозділ переведено у підпорядкування відповідного департаменту ПАТ «Укрзалізниця». Тож у подальшому він опікуватиметься ще й будівлями та спорудами, що розташовано на території Козятинської дирекції залізничних перевезень. Кошти на ремонти вкрай обмежені, тому ремонтуватимуть лише ті, які занесені до річного титулу з проведення ремонтних робіт. А на решту грошей немає.

    Виникало питання: а чи не варто кошти на ремонт та утримання будівель і споруд виділяти безпосередньо тим, хто працює у станційних приміщеннях, кому вони вкрай необхідні? А виконавців робіт на конкурсних засадах, як вимагає законодавство, вони знайдуть.

    КОМПЕТЕНТНО ПРО ГОЛОВНЕ

    Ставились на цьому заході й інші проблемні питання, які потребують вирішення задля подальшого успішного функціонування вітчизняної залізниці. Не стану їх деталізувати, а попрошу начальника Жмеринської дирекції залізничних перевезень Анатолія ЛЮБІНІНА (на фото), прокоментувати підсумки нинішнього комісійного огляду.

    — Існуючі проблеми виникають через недостатній рівень проведення профілактичної роботи, — зазначив мій співрозмовник. – А також через неякісне виконання деякими начальниками станцій вимог наказів та вказівок з боку керівництва дирекції, регіональної філії. Це виявилося через недостатній рівень знань працівників та, як наслідок, в недостатній підготовці господарств станції до весняного огляду начальниками станцій. Зокрема Ярошенка, Вікторія, Чорний Острів. Але більшість колективів станцій дирекції добре підготувалися до огляду. На територіях наведено і постійно підтримується належний порядок. Станційне господарство в хорошому стані, працівники добре знають і сумлінно виконують свої службові обов’язки. Серед таких — колективи станцій Адампіль, Кам’янець-Подільський, Дунаївці, Кароліна, Закупне, Гуменці, Деражня, Хмельницький, Ярмолинці, Хмільник, Журавлівка, Балин, Антоніни, Скібнево, Чотирбоки та інші. Це дає підстави для висновку про те, що наше залізничне господарство і далі розвивається та інтегрується в сучасну економіку України.

    Після оптимістичного висновку керівника дирекції дозволю собі лише зауважити: чи можна «достукатись» до нового керівництва залізниці зі старими проблемами, які не вирішувались роками, про які зазначено вище?

    Слід зауважити, що цей розвиток буде ще інтенсивнішим, якщо в управлінні регіональної філії більше перейматимуться проблемами первинних ланок залізниці. Адже саме тут здійснюються всі види вантажної та перевіз­ної роботи.


    Фото з архіву «Робітничого слова»

    Никифор ЛИСИЦЯ, «Робітниче слово».
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05