РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 16 (5 травня 2017) 

  • МІЦНИЙ ГАРТ МИРОНЧУКА

    Серед підрозділів галузевої вагонної служби регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ремонтне вагонне депо ст. Шепетівка є основним з виконання капітального ремонту приватних вантажних вагонів, а також рухомого складу власності ДП УДЦТС «Ліски». Тут виконується поточне обслуговування фітингових платформ, деповський і капітальний ремонт лісовозів, автомобілевозів, фітингових та контрейлерних платформ, а також ремонт кузовів електропоїздів і турних пасажирських вагонів.

    У шепетівчан є досвід щодо впровадження технології з ремонту вузлів вантажного рухомого складу. Серед них – установка з гідрозажимом для наплавлення корпусів букс, пристрої для клепки петель люків піввагонів та заклепок підп’ятників, верстат для обробки буксового прорізання рами візка вагона К06.05. В умовах цього підрозділу, яке очолює Віктор ЧЕХОВ, здійснюється наплавлення гребенів колісних пар і виготовлення запасних частин кузовів вагонів з різним профілем. Отже, вміння робити замовлення якісно – це виробнича марка деповців.


    Володимир МИРОНЧУК

    Ювелірна робота з металом. Знайомство з електрозварником найвищої кваліфікації Володимиром МИРОНЧУКОМ відбулось завдяки подвійній протекції з боку Віктора Чехова та голови профкому Василя ГАВРИЛЮКА. Поважають Володимира Івановича через професійну майстерність під час виконання різними способами зварних з’єднань. Більшість із механізмів, впроваджених в експлуатацію в депо, не обійшлись без участі В. Мирончука. Народжувати нове, продовжувати життя машин. В цьому є щось ліричне.

    — Як полюбили цю роботу, Володимире Івановичу?

    — У далеких уже 70-х у моїй рідній Шепетівці будівництво йшло повним ходом. Спалахи від електрозварювання на новобудовах, особливо у вранішній або вечірній час, – цікаве видовище. Після закінчення десятирічки я вчився у Хмельницькому, здобував другий розряд електрозварника. Вже тоді знався і на секретах газозварювання металів.

    Далі – відомий на всіх залізницях через унікальну продукцію завод трансформаторних підстанцій. Він вирішить залишитись тут надовго. Але призов до війська на два роки відірве талановитого юнака від заводської прохідної, що врешті-решт у люди виведе. Після армії він встигне попрацювати у вагонному депо слюсарем з ремонту рухомого складу. Але все одно вже через півроку — знову до зварювального трансформатора, щоб, вмикнувши його в електромережу, займатися улюбленою справою. В кваліфікованих електрозварниках була і залишається затребуваність у роботодавців.

    — Чому навчився на заводі? Річ у тім, що в ті часи до конт¬ролю за міцністю та якістю зварних швів інженери підходили прискіпливо. Кожний атестований електрозварник мав власне клеймо. Це, по¬перше, свідчило про кваліфікацію робітника. А по-друге, отримати власне клеймо міг лише той робітник, який після перевірки зразків зварних швів у технологічній лабораторії зобов’язувався дотримуватися надалі власної «торгової марки».

    В. Мирончук вважає, що подібна методика має застосовуватись і на залізничному транспорті. Проте... Якість електродів, що постачаються в депо, не відповідає необхідним умовам. Стрижень електрода та його покриття плавляться нерівномірно. Про високу продуктивність при великому розбризкуванні металу мови не йде. Володимир Іванович називає марки електродів, які є в реалізації у будь-якому господарчому магазині. Але таких від залізничних постачальників годі чекати. Це той випадок, коли дешевий електрод може призвести до появи у металі шва гарячих тріщин, утворення пор. А звідси і знижені ударна в’язкість, і пластичність шва. Через це переймається Володимир Іванович.

    Йому під силу виконувати наплавлення твердих пластин на токарні різці. Таким чином В. Мирончук забезпечує металорізальним інструментом все ремонтне депо.

    Професія відповідальна і майже віртуозна. Добре вміє робітник працювати і на газозварювальному обладнанні. Крім електротехніки, технології плавлення металів, він знає властивості газів, що застосовуються проти окислення зварних швів, методи і принципи функціонування агрегатів та обладнання. Велике значення приділяє правилам дотримання техніки безпеки та виробничої санітарії. Прослухав думки В. Мирончука і упевнився, що протягом майже 40 років, які він віддав цій віртуозній справі, Володимир Іванович не помилився у виборі професії. Міцний гарт Мирончука, краще і не скажеш.

    — Якщо ти відчуваєш, що це твоє покликання, якщо щоранку, йдучи на робітничу зміну, квапишся вдягнути захисний костюм і залишаєш позаду будь--які проблеми, це і є твоє призначення, — вважає В. Мирончук.

    Фото автора

    Віктор ЗАДВОРНОВ, «Робітниче слово».
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05