РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 16 (5 травня 2017) 

  • Коловорот, АБО У пошуках виходу

    Нещодавно керівництво філії «Південно-Західна залізниця» направило листа Голові правління ПАТ «Укрзалізниця» В. Балчуну та члену правління С. Михальчуку щодо вирішення питання компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян по м. Києву та київській області.

    Саме в столиці та області ситуація є найскладнішою: з 24 необхідних укладено лише п’ять договорів щодо вирішення проблем з відшкодуванням коштів за перевезення пільговиків. Регіональною філією неодноразово направлялись листи на адресу «причетних». У відповідь — цитуємо: «Міською цільовою програмою «Турбота. Назустріч киянам» на 2016—2018 рр., затвердженою рішенням Київради від 03.03.2016 р., № 116/116, надання за рахунок бюджету міста Києва компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян за наданими державою пільгами НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО та, відповідно, підстав для планування видатків на компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян, встановлених законами України, в бюджеті міста Києва НЕМАЄ».

    У ЗВ’ЯЗКУ З ЦИМ КЕРІВНИЦТВО ФІЛІЇ ІНІЦІЮЄ ТАКІ ЗАХОДИ:

    1. Внести зміни до програмного забезпечення з продажу квитків, існуючого в Укрзалізниці, щодо обліку пільгових категорій громадян відповідно до Єдиного державного реєстру пільгових категорій громадян України, що дасть можливість формувати списки пільговиків у розрізі районних та міських адміністрацій.

    2. Звернутися до Кабінету Міністрів України з такими пропозиціями про внесення змін до законодавства:

    — ініціювати запровадження адресних грошових виплат пільговим категоріям громадян (пенсіонерам за віком, інвалідам тощо) на сплату проїзду в приміських поїздах (заміна пільг грошовою виплатою);

    — внести зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2009 р., № 1359, якими передбачити зобов’язання місцевих органів виконавчої влади щодо виділення з місцевих бюджетів коштів на компенсацію за пільговий проїзд у приміському сполученні окремих категорій, що проживають на даній території, яким було надано пільгові проїзні документи (квитки).

    ПРИМІСЬКЕ ЗАЛІЗНИЧНЕ СПОЛУЧЕННЯ МАЄ ГОСТРУ НЕДОСТАЧУ У ФІНАНСУВАННІ


    «Підрахували — просльозились… Цього року субвенції з держбюджету місцевим бюджетам на компенсацію за пільговий проїзд залізничним транспортом не передбачено. Місцевій владі доведеться виділяти кошти самостійно... Чекаємо повторення ситуації з подібним рівнем відшкодування за перевезення пільгових пасажирів. Ці гроші, ой як би стали у нагоді Укрзалізниці», — написав на своїй сторінці у Faсеbook голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех БАЛЧУН.

    Кожен працівник залізниці, який прямо або опосередковано задіяний у сфері обслуговування пасажирів, знає: зарплату йому платить пасажир, і його добробут залежить від рівня задоволеності пасажира. Але про який комфорт може йти мова, якщо приміські перевезення є збитковими?

    МОНЕТИЗАЦІЯ ПІЛЬГ для залізничників має стати інструментом розвитку приміського сполучення, адже це дозволить відстежувати реальний потік пасажирів, так як, незважаючи на пільги, квиток купуватимуть усі. Проблему з «невидимим попитом» буде усунуто. До того ж, таким чином залізниці не доведеться чекати на компенсаційні виплати з місцевого бюджету, який у свою чергу повинен отримати субвенцію з держбюджету на відшкодування пільгових перевезень окремих категорій громадян.

    ЗАЯЧІ ПРОБЛЕМИ. Як зазначає громадський активіст Олександр РУДОМАНОВ у мережі Faсеbook, «УЗ возить «зайців» у неймовірній кількості. Це величезні проб¬леми для обліку та адекватної статистики. Коли УЗ починає говорити про скасування зупинок, наприклад, там, де за рік не сіла і не вийшла жодна людина, починаються протести».

    Зацікавленість у розвитку Укрзалізниці як перевізника з боку держави поки що теж викликає здивування.

    Місцеві ради свою «позицію» зайняли: «немає, не передбачено». Ось такий собі коловорот виходить. У пошуках компромісу між рентабельністю та соціальністю рятується не той, кому потрібне рятівне коло, а популісти й безгосподарники. Пливемо далі?!


    Інфографіка Олени ХАРЧЕНКО

    Валентина КОЛЯДА, «Робітниче слово»
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05