РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 16 (5 травня 2017) 

  • Складові колійної геометрії

    Нинішня рання весна покликала до роботи не лише працівників сільського господарства, а й колійного. І завдання у них схожі: хлібороби закладають основу майбутнього врожаю, а колійники оновлюють основу залізниці – верхню будову колії, щоб і вона дала в майбутньому хороші «ужинки» за рахунок збільшення перевезень. однією із «нив», де трудяться сьогодні фахівці жмеринської та коростенської колійних машинних станцій, жмеринських дистанцій колії, сигналізації та зв’язку, електропостачання і деяких інших виробничих підрозділів, є дільниця Жмеринка–Ярошенка.

    На дільниці необхідно реконструювати непарну колію протяжністю 18,1 км. Працівникам належить повністю замінити стару рейкошпальну решітку, оновити щебеневий баласт та виконати деякі інші роботи, щоб забезпечити інтенсивний рух поїздів. А він тут дійсно інтенсивний, адже від Жмеринки в напрямку Одеси перевозиться багато вантажів та пасажирів. В тому числі й швидкісними потягами. Тому спрацювання колійної інфраструктури високе, що негативно впливає на безпеку руху поїздів. Щоб не допустити негативних явищ, і необхідно провести реконструкцію колії.


    Виконробська дільниця укладає чергову рейкошпальну решітку


    Монтери колії Олександр ШВЕЦЬ та Сергій ГОЛОД від’єднують рейки від шпал


    Віталій КОВАЛЬ та Олександр СТАЄЦЬКИЙ розрізають суцільну безстикову рейку


    Слюсар­монтажник Олексій ВИГІВСЬКИЙ та маляр Олександр КОС завершують будівельні роботи у вагоні-душовій

    Плече колег допомагає

    — Роботи ми розпочали 10 квітня, — розповідає начальник Жмеринської КМС Микола ДЯДЮН, — а на проведення реконструкції на цій дільниці нам відвели 36 діб. Суцільне технологічне «вікно» вимагає злагодженості від кожного підрозділу. Усі поїзди рухатимуться у цей час лише парною колією. А ми працюватимемо протягом усього світлого часу. Крім того, для швидшого виконання робіт задіяно нашу та Коростенську КМС. Це дозволило проводити безперервний виробничий процес.

    Спочатку ми виїхали на перегін і провели реконструкцію на відтинку в 1 тис. 400 м. Потім на зміну нам прийшли коростенці. А наші рухомі комплекси відправились на базу для вивантаження знятих старих плітей і завантаження нових. Так і працюємо на перегоні по черзі, що прискорює роботи, які маємо завершити у визначений термін.

    Сторожук, Михальченко, Василькевич, Петров —організатори процесу

    Зі Жмеринської КМС задіяно дві колійні дільниці, які очолюють виконавці робіт Віктор СТОРОЖУК та Андрій МИХАЛЬЧЕНКО, а також виробнича база з підготовки плітей під керівництвом Михайла ВАСИЛЬКЕВИЧА та спеціальна техніка, якою опікується головний механік Денис ПЕТРОВ. А безпосередньо виконують роботи 67 монтерів колії, 28 машиністів та деякі інші фахівці.

    Щодо керівників, то варто відзначити Віктора Івановича. Він досвідчений залізничник, ще 1997 р. розпочав трудитись монтером колії, згодом став бригадиром, майстром колії і уже декілька років очолює дільницю. Не так давно Віктора Сторожука нагородили медаллю Південно-Західної залізниці «Кращому працівнику». Цим відзначено його вагомий особистий внесок у розвиток колійного господарства столичної магістралі. Не менш досвідчений і Андрій Михальченко. Він пройшов службовими східцями від монтера колії до виконроба, тому добре знає увесь виробничий процес.

    Безпосередньо організовують роботу на лінії майстри колії Валерій ПУНТУС, який трудиться в КМС з 1993 р., та його колега Сергій СТАСЮК — монтер колії з 2008 р. Тож у них уже чималий досвід, це й дозволяє забезпечувати виробничий процес. Не менш досвідчені і їхні підлеглі — монтери колії Василь ЯКОВЛЄВ, Анатолій ДОЩЕНКО та й інші, які уже не вперше виконують подібні роботи, тому діють чітко та злагоджено. Так же уміло працюють і машиністи укладального крана Сергій МЕЛЬНИК та Сергій МАРЦЕНЮК, які також мають чималий залізничний стаж.

    КОРОСТЕНЦІ СТАРТУВАЛИ ЗІ ЖМЕРИНКИ

    Коростенська КМС-122 теж розпочала свої перші в цьому році колійні роботи. У планах, визначених на увесь сезон, є різні «адреси», зокрема й рідні виробничі терени. Але нині коростенські колійники разом з начальником підрозділу Анатолієм МІХЄЄВИМ, заступником начальника Сергієм КИРИЙЧУКОМ, виконробом Русланом ОМЕЛЬЧУКОМ та іншими фахівцями стартували в Жмеринській дирекції.

    Для виконання комплексу робіт задіяно й необхідну техніку: два колієукладальні крани, автогрейдер, три бульдозери, моторні платформи… Виконують роботи з модернізації колії на перегоні Жмеринка—Ярошенка майже 60 працівників Коростенської КМС. Вони професійні й працьовиті, свої вміння не раз підтверджували на різних об’єктах магістралі, тож віримо, що і це завдання виконають якісно й у відведений термін.

    КОМФОРТ ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ БУДІВЕЛЬНИКИ

    У колективі Коростенського будівельно-монтажного управління, який очолює Олексій КОПИШИНСЬКИЙ, потурбувалися про те, аби побутові умови працівників КМС-122, які працюють на виїздах, покращити. Як пояснив головний інженер БМЕУ-4 Володимир КУШНІРЧУК, завершено спорудження вагона-душової для колійників. Будівельники вперше взялися за таку справу, але доклали до неї великих зусиль і сподіваються, що працівники КМС, користуючись вагоном­душовою, оцінять їхні старання.

    Результат роботи будівельників оглядала, коли тут здійснювали вже завершальні «акорди» слюсар­монтажник Олексій ВИГІВСЬКИЙ і маляр Олександр КОС. Виконроб БМЕУ-4 Сергій СЕРЕДЮК пояснив, що тут, у вагоні, встановлено твердопаливний котел, є два водонагрівачі, два баки для запасу води на 450 л. З іншого боку — роздягальня, обшита дерев’яною вагонкою, з лавками і душова. Коли відбувалася наша розмова, в КМС-122 стверджували, що через кілька днів цей вагон відправлять до працівників, які нині на Жмеринській дирекції модернізують колії.

    ВІД РЕДАКЦІЇ

    Зазвичай, роботу колійних підрозділів оцінюють керівники галузевих служб, які слідкують за станом інфраструктури. І мова не лише про колійну геометрію. Іноді після проведення великих «вікон» несумлінні «господарники» залишають «гори та пагорбки» вздовж колійної призми. Віриться, що жмеринчани та коростенці подіб­них зауважень не матимуть.


    Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ та Оксани КЛИМЧУК

    Никифор ЛИСИЦЯ, Оксана КЛИМЧУК, «Робітниче слово»
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05