РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 15 (21 квітня 2017) 

  • Щоб не зупинився шепетівський «Локомотив»

    Жива бесіда. Від неї ніколи не відмовляюсь. Під час зустрічі з профспілковим активом Шепетівського залізничного вузла, директором Будинку науки і техніки (БНІТ) Вадимом СВІНЦІЦЬКИМ та інструктором з фізкультури БНІТ Ганною БАСАЙ обговорювали ситуацію зі створення соціально-культурного та фізичного розвитку у підрозділах. Голова профкому дистанції колії (ПЧ-18) Олександра КОВАЛЕВСЬКА, голова профкому вагонного ремонтного депо (ВЧДР-6) Василь ГАВРИЛЮК, голова профкому локомотивного депо Микола МАКСИМЧУК, голова профкому станції Раїса КУЧЕР і голова профкому дистанції сигналізації та зв’язку Галина БЕРКУТА (див. фото) єдині у думці про те, що галузева профспілка – сила, яку поважає кожний керівник.


    Адже профспілковий лідер – це особистість. Це той, хто не боїться конфліктів. Бути людиною, яка володіє сильними рисами характеру, має ґрунтовні знання з трудового законодавства, охорони праці, статуту профспілки та колективного договору, — це призначення кожного голови первинної організації. Неможливо привчати людей до думки, що вони гвинтики у складному трудовому процесі, знищувати почуття співпричетності до справ підрозділу. Як і неможливо перетворювати підрозділ у місце отримання заробітної плати, оскільки депо, дистанція, станція має бути другою домівкою для людини. Працювати на такій відповідальній дільниці, як залізниця, не відчуваючи плече товариша по роботі, – неможливо. Адже у такому разі страждатиме людська душа, спільна справа.


    Шепетівський «Локомотив». Так руйнуються сходи...


    Чемпіони Південно-Західної залізниці 2015 р. з великого футболу.
    Команда Козятинської дирекції залізничних перевезень.
    Без шепетівських форвардів та голкіпера не обійшлося.

    Олександра Віталіївна, Василь Васильович, Микола Миколайович, Галина Вікторівна та Раїса Василівна вважають, що працівник, який звернувся у свою первинну профспілкову організацію з будь-якою проблемою, ніколи не повинен почути у відповідь «ні». У той день я встиг побувати у вагонному і локомотивному депо, на станції та у дистанції колії. Ствердився у думці, що обов’язок комітету профспілки — у будь-якому випадку знайти прийнятне рішення, яке має задовольнити працівника.

    За кількістю звернень до профкомів лідерство – за питаннями, які стосуються оплати праці та преміювання. Правозахисна функція – важливий напрямок роботи, результати від якої завжди перед очима. Допомогти. На таких засадах намагаються працювати профлідери Шепетівського залізничного вузла, відчуваючи підтримку з боку керівництва Козятинської дирекції залізничних перевезень, яку очолює Василь БУЦЕРОГА.

    Працівникам сталевих магістралей, які відомі завдяки працелюбству, часто не вистачає часу на неформальне спілкування з колегами. Де загартовувати власне здоров’я, як провести вільний час? Враховуючи те, що залізниця апріорі є об’єктом підвищеної небезпеки, а в умовах сучасного реформування при недостатньому фінансуванні соціальної сфери та в умовах відтоку людських ресурсів у профспілкових активістів із Шепетівського залізничного вузла болить душа про те, як вирішити, зокрема, кадрові проблеми. Бюджет і міць інфраструктури залізничної галузі залежить від високого професіоналізму людей, які тут працюють. Від їхнього здоров’я, духовного гарту. І саме у цій площині – значна доля сподівань на молодь.

    — Це джерело надій на якісне майбутнє залізниці, – вважає голова профкому вагонного ремонтного депо Василь Гаврилюк.

    У такому разі доречне запитання, який стан справ зі спортивною та культмасовою роботою на вузлі? О. Ковалевська, В. Гаврилюк та їхні колеги акцентували мою увагу на тому, що місцеві футболісти, волейболісти, атлети з армрестлінгу, любителі гри у шахмати тощо неодноразово займали призові місця на галузевих чемпіонатах і спартакіадах. Окрім цього, проводяться вузлові спортивні змагання.

    Де тренуються шепетівські команди? Ми у будівлі спортивної зали «Локомотив» (побудована в кінці 1960-х років). Роздивляючись стан місцевих приміщень, переконався, що ця нерухомість уже давно не бачила капітального ремонту. А він дуже потрібний. Інструктор з фізкультури Ганна Басай звернула увагу, що у трьох тренажерних залах місцеві спортсмени зробили суттєвий ремонт. Завдяки спонсорським коштам придбано знаряддя для тренувань важкоатлетів. Подбали про оновлення туалетних приміщень і душової. Але… Відомий останнім часом вислів «відновити власноруч, не залучаючи великих коштів із залізничного бюджету», саме у цій ситуації є недоречним. Стіни, стеля, а особливо дерев’яний настил не витримують жодної критики з боку тих залізничників, які тут тренуються. Про стабільність, пружність та зносостійкість майданчика мова вже не йде. Чи є вихід? На думку профактивістів, варто шукати кошти для якісного ремонту «Локомотива». Питання, де? Серед шепетівчан та мешканців навколишніх населених пунктів чимало любителів фізкультури та спорту. Тобто за умов оренди зали можна було б говорити про її окупність. Якби сьогодні було дозволено вести допоміжну діяльність, від цього б виграли врешті-решт залізничники. Але це один із варіантів для вирішення проблем. Вкрай необхідна державна підтримка. Місцеві профспілки сподіваються на подальшу позитивну співпрацю з Козятинською дирекцією залізничних перевезень. Щоб не зупинився шепетівський «Локомотив»…

    Будинок науки і техніки – культурний осередок не лише на залізничному вузлі. Актова зала на 200 місць та репетиційні аудиторії – справжня оаза для співаків, танцювальних колективів, яких у Шепетівці чимало. Неодноразово кореспонденти галузевої газети писали про циркову студію «Фантазія», фольклорний ансамбль «Джерело», ансамбль «Справжні козаки», народний хореографічний колектив «Подоляни» та дует «Позитив» у складі Вадима Свінціцького і Яни ПЕРЕГОЄДОВОЇ. Всіх талантів не перелічити.

    Будівля БНіТ давно потребує ремонту. Але життя йде своїм шляхом. У репетиційній залі познайомились із учасниками дитячого сучасного спортивно­бального колективу «Інеш». Понад 100 дітей віком від трьох до 16 років займаються улюбленою справою. Серед творчого активу – участь у відомих регіональних, всеукраїнських турнірах. Діти – бажані гості під час культурно­мистецьких заходів у рідній Шепетівці. Отже, життя дітлахів не гірше, ніж у столиці.

    Профлідер і керівництво кожного підрозділу – соціальні партнери. У творчій скарбничці профактивістів Шепетівського вузла є чимало планів. Побажаємо, щоб вони здійснилися.
     

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Фото автора та з особистого архіву Миколи МАКСИМЧУКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05