РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 15 (21 квітня 2017) 

  • У пошуках молоді

    Станція 3-го класу Попільня знаходиться на дільниці інтенсивного руху Південно-Західної залізниці від індустріального центру та сходу країни до її західних кордонів. За добу через неї проходить понад 100 пар вантажних і пасажирських поїздів та елект-ропоїздів приміського сполучення.

    А ще через станцію здійснюють відправлення та приймання вантажів десятки підприємств, фірм та компаній, що працюють у цьому регіоні. Словом, як для невеличкого, з менш як три десятки працівників, колективу станції роботи вистачає.

    — І це нас лише тішить, — говорить начальник станції Сергій ПОЛІЩУК, розповідаючи про те, чим живе сьогодні їхній трудовий колектив. – Є вантажі – є робота.

    В середньому за добу на вантажних операціях задіяно майже 30 вагонів. В основному відвантажується та відправляється зерно, мінеральні добрива, лісоматеріали та металобрухт. А з початку року додався ще й цукор. Завдяки нещодавно укладеній угоді станція стала відкритою для перевезення у контейнерах на фітингових платформах. Для клієнтів перевозити цукор у контейнерах стало зручно і вигідно. Тож вони не забарилися.

    Загалом на станції задіяні п’ять під’їзних колій, де здійснюються основні вантажні роботи. Крім того, через Попільню проходить великий пасажиропотік, особливо у приміських перевезеннях. За добу понад 900 пасажирів. Для невеликого райцент­ру на Житомирщині це вагомий показник. Такому пасажиропотоку, безумовно, сприяє географічна близькість до столиці, куди люди щоденно їдуть працювати. Тож виручку від проданих квитків тут отримують чималу. Та саме приміські перевезення, що мало б бути основним джерелом надходжень від пасажирських перевезень, останнім часом стали голов­ним болем для керівництва. Річ у тім, що за перевезення пільговиків місцева влада заборгувала залізниці кругленьку суму, яка вже вимірюється семизначним числом. І коли ця заборгованість буде погашена, сказати важко.

    — Знаю, що подібна заборгованість існує й на інших станціях нашої дирекції, однак там хоч частково вдається вирішувати такі проблеми, — коментує ситуацію начальник станції. – Наші ж місцеві органи влади, посилаючись на відсутність коштів, взагалі відмовляються відшкодувати навіть частину боргу. Проте ми й досі продовжуємо перевозити пільговиків, бо не можемо порушувати чинне законодавство.

    Начальник станції Сергій ПОЛІЩУК:

    «Я на посаді вже п’ятий рік. І можу сказати, що за цей період до нас не прийшов влаштовуватися на роботу жоден випускник. Навіть на звільнені посади тих, хто пішов на пенсію, призначалися люди, які вже до цього десь працювали. А молодь у колективі не завадила б. Тим більше, що станція розвивається».


    Чергова по станції Світлана МУДРА - «Завантаженість роботою нас може лише тішити».

    Сьогодні основу трудового колективу станції становлять фахівці, за плечима яких 15—20 років роботи на залізниці. А, наприклад, у чергових по станції Світлани МУДРОЇ, Галини КРУПСЬКОЇ, квиткового касира Олени КУРКО та старшого квиткового касира Тетяни КАРЛАШ трудовий стаж залізничника відраховує четвертий десяток. Звичайно, досвід — це добре. Проте не завадило б додати до цього досвіду й певну частину «зеленої» молоді. Нехай би навчалася та набиралася досвіду. Однак з різних причин за останні роки молодих фахівців на станції не з’явилося.


    Квитковий касир Галина ЛЕВИЦЬКА - «За добу пасажиропотік становить до тисячі пасажирів».

    Зокрема цьогоріч планується розвиток під’їзних колій, що експлуатуються декількома великими агрофірмами регіону. Буде збільшено вантажний фронт (до восьми вагонів). Для завантаження зерна буде встановлено нові ваги, збудовано нові ємності для зберігання зерна. За попередніми підрахунками за рік у таких вантажних операціях будуть задіяні до 7 тис. вагонів. Така завантаженість роботою нас може лише тішити.


    Квитковий касир Тетяна ЗАГАЙКЕВИЧ - «Сподіваюся, що молоді в колективі побільшає».
    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05