РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 14 (14 квітня 2017) 

  • Відданість меті

    Зацікавленість, устремління, завзяття, спрямовані на реалізацію задуманого, створюють потужну мотивацію з метою досягнення конкретних цілей.


    Віталій ЧАПАЙДА - «Над технологією виготовлення деталі потрібно добре помізкувати».

    Слухаючи виступ токаря Козятинського локомотивного депо, голови місцевої профспілкової організації Віталія ЧАПАЙДИ під час дорожньої конференції трудового колективу регіональної філії «Південно-Західна залізниця», відзначили сконцентрованість на нагальних потребах, з якими він зустрічається у профспілковій роботі.

    Робітник щоденно турбується про виконання виробничого плану, про наявність підготовлених для обробки деталей, справність верстата та інструмента. Творчу направленість врешті-решт провокує необхідність заробляти трудову копійку. Тут самоаналіз та дисципліна не дозволяють відволікатися на другорядні справи. Не всім.

    Токар шостого розряду Віталій Чапайда – один з тих, кому небайдужа доля країни, залізниці, рідного колективу. У розмові говоримо про те, що варто змінити, що турбує найбільше. Здебільшого він викладає колективні думки працівників локомотивного депо Козятин.

    Невтішною на сьогодні є ситуація щодо оздоровлення працівників та їхніх сімей. Коштів виділяється на це зовсім мало. Наприклад, у 2015 р. в санаторії «Хмільник» оздоровилося 2 тис. 837 чол., а в минулому лише 1 тис. 132. Це суттєва різниця.

    Преміальна оплата, на думку працівників, теж має доволі мізерний відсоток — 7,8 %. Щоб стимулювати кращі показники праці чи навпаки викликати здивування та непорозуміння?!

    Питання понаднормових годин теж наштовхує на думку, що 313 тис. год, при проплатах 13,9 млн грн, — це не той показник, яким можна бути задоволеним. Навпаки, треба, щоб проводилась політика недопущення таких показників, при тому, що є непоодинокі факти приховування такого виду перепрацювань. Та цифра, що доводять працівникам депо, не завжди відповідає дійсності.

    Говоримо про охорону праці на залізниці. «Тут, — зазначає Віталій Олександрович, — анонсовано перевитрату майже 32 млн грн. При плані 50,024 освоїли 82,2344 млн. Але це не означає, що відбулось кардинальне поліпшення, адже застаріле обладнання і технології не дають можливості рухатись вперед, в напрямку поліпшення умов праці».

    Наболілими питаннями є якість спецодягу та спецвзуття, яка ледве витримує половину гарантованого терміну. На думку більшості, взагалі треба відходити від сліпого дотримування норм десятирічної або й більше давнини. «Треба постійно моніторити це питання, — вважає В. Чапайда, — і в співпраці з матеріально­технічною службою підходити до розробки нових норм, більш адаптованих до умов праці і цивілізованих та «європейських», як ми любимо зараз говорити». Співрозмовник розповідає один випадок: «Ми були приємно здивовані, коли при заїзді львівських бригад до Козятина, побачили на них сучасні комбінезони. Гарні, зручні з логотипом Львівської залізниці. Впевнений, що вартують вони не набагато більше, ніж наші нікчемні «роби». Тендери, як уже неодноразово говорилось, проводяться безвідповідально. По­перше, втрачаємо час і кошти на їх проведення, а після проведення виявляється, що фігурант не має можливості якісно та вчасно виконати умови закупівель. Болюче питання спецхарчування. Час надати можливість керівникам підрозділів вирішувати його самостійно в регіонах. Буде дешевше, вчасно та кращої якості.

    Також хочу висловити бажання колективу мати інформацію з перебігу роботи комісії з формування колективної угоди, адже люди щиро сподіваються, що вона збереже ті норми і положення, які підтримують стабільність праці і гарантії її достойної оплати.

    У новій колективній угоді важливо задекларувати можливість планомірного підняття соціальних показників і стандартів для працівників. Адже всім відомо, що краще працює той робітник, у котрого є впевненість у дні прийдешньому. І лише тоді залізничник буде зацікавлений зростати професійно і цінувати свою роботу».

    Майстер власної справи Віталій Чапайда – компетентна людина у царині технології обробки металів різанням. Його відданість ділу сприяє відстоюванню прав залізничників. Він продемонстрував якість тканини, з якої пошито робочу куртку. Варто гарячій стружці потрапити на синтетичну поверхню верхнього одягу, як металеві леза назавжди опиняються в тканині. Тоді пильнуй токар або фрезерувальник за тим, щоб цим наждаком не поранити руки. Але хіба це нормальний стан справ? Ось чому робітник В. Чапайда, який має 15-річний стаж роботи токарем, готовий на офіційних рівнях сигналізувати про актуальні проблеми виробничого сьогодення. Роздивлялись його токарний верстат, якому вже давно час відправлятися на металобрухт. Та економічна скрута, яку переживає галузь, не обіцяє, що на дільницю, де працює Віталій Олександрович, прийде нове сучасне металорізальне обладнання. Отже, підтверджуйте, Віталію Чапайда, власне уміння на пам’ятнику верстатної промисловості середини минулого віку. Хіба існує альтернатива?

    …Йде засідання профспілкового активу, організованого Козятинським теркомом галузевої профспілки. З увагою слухає аудиторія виступи голови теркому Анатолія ВІЛЬЧИНСЬКОГО, його заступника Дмитра ЖИВЧИКА, інспектора праці Анатолія КАШПЕРОВЕЦЬКОГО, технічного інспектора Олега САВИЦЬКОГО та інших профспілкових активістів. Питання, що обговорюються тут, заслуговують на увагу кожного із численної аудиторії.

    Погляд зупиняємо на В. Чапайді. Йому цікаві зміни у колективному договорі, документі, що регламентує рівень соціальної захищеності працівників. Організація діловодства у профорганізаціях, заходи технічної інспекції теркому, актуальні питання ведення бухгалтерського обліку кожної первинки – все це він занотовує у власний конспект. Знадобиться!? Безумовно. Він бажає досягти максимальної соціальної захищеності колег­робітників.

    2017 р. у профспілкових організаціях залізничної галузі проходить під гаслом «Єдність, солідарність, справедливість». А ще варто додати наполегливість, здібність прискіпливо ставитись до поставленої мети. Вона залежить від уміння сконцентрувати увагу на вирішенні поставлених завдань. Віталій Олександрович черпає сили у здоровому оптимізмі. Такою є його вдача.
     

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Валентина КОЛЯДА, Фото Віктора ЗАДВОРНОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05