РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 14 (14 квітня 2017) 

  • Читання інструкцій чи дохідливе викладення сучасних вимог

    Щоб йти в ногу з технічним прогресом у нашій галузі, залізничникам необхідно постійно поповнювати свої знання, удосконалювати навички, переймати передовий досвід. Для цього, відповідно до вимог регламентуючих документів, у структурних підрозділах регулярно проводяться технічні заняття.


    Заняття проводить заступник начальника дистанції з СЦБ Олександр РОЗГОНЮК.

    Як же вони проходять? Цікавило мене, коли направлявся на одне із них у Вінницькій дистанції сигналізації та зв’язку.

    Під час останнього технічного заняття головний інженер Геннадій ОСТРОВСЬКИЙ доводив вимоги наказу начальника залізниці № 432 «Про порядок експлуатації, утримання та ремонту спеціального самохідного рухомого складу», а також інструкції, яка регламентує порядок обслуговування та експлуатації цих самохідних залізничних машин, затвердженої відповідним наказом Укрзалізниці.

    Подумалось, що робота керівника заняття буде зведена до формального прочитання названих документів, адже зазначеної в інструкції техніки в дистанції сигналізації та зв’язку практично немає. Вона знаходиться в колійному та деяких інших господарствах. Однак мої побоювання не справдились. Окремі положення наказу й інструкції головний інженер дистанції зачитав. І кожне з них супроводжував коментарем, щоб приблизити його вимоги до специфіки роботи фахівців СЦБ та зв’язку. Але головний акцент він зробив на техніці безпеки під час виконання робіт разом із колійниками, де використовуються спеціальні машини – підйомні крани на залізничному ходу та ін. Коли, скажімо, проводиться монтаж обладнання залізничного переїзду чи стрілочного переводу, то фахівці СЦБ працюють разом з монтерами дистанції колії чи колійної машинної станції. Кожен виконує свою роботу. Але тут необхідно знати, як застосовується спеціальна техніка, щоб не заважати партнерам і, головне, уникнути травмування та інших неприємностей.

    ПРЯМА МОВА

    Головний інженер дистанції Геннадій ОСТРОВСЬКИЙ:

    «Відповідно до затвердженого графіка технічні заняття ми проводимо щомісяця у кожен останній четвер. У нашій групі займаються 23 фахівці: старші електромеханіки, начальники дільниць, старший диспетчер. Вони є керівниками первинної ланки і також проводять заняття зі своїми підлеглими. Тому мають бути обізнаними в усіх напрямках нашої діяльності, щоб навчати, допомагати безпосереднім виконавцям робіт, спрямованих на забезпечення руху поїздів. І ми над цим працюємо».

    Щодо методики проведення заняття, то це не був монолог викладача. Всі присутні в класі стали його активними учасниками. Ставили запитання, отримували відповіді. Періодично і Геннадій Миколайович цікавився, наскільки підлеглі засвоїли те, про що йдеться. І це пожвавлювало інтерес аудиторії. Викликали увагу своєю активністю на занятті старший електромеханік вінницького вузла зв’язку Богдан КОВАЛЕНКО, який працює на цій посаді уже багато років, та нещодавно призначений на посаду старшого електромеханіка СЦБ Олексій МЕЛЬНИК. Молодого фахівця можна зрозуміти. Щоб на належному рівні проводити технічні заняття з підлеглими електромеханіками, багато з яких працюють по 10—20 років, потрібно якомога більше самому знати. Певні знання можна отримати з посібників, але важливо перейняти їх від старших колег. А кращої нагоди ніж технічні навчання годі й шукати. Важливо, щоб вони проходили належним чином.

    З цією групою також проводить технічні заняття заступник начальника дистанції з СЦБ Олександр РОЗГОНЮК. І за словами старших електромеханіків, з якими вдалось поспілкуватись, він, як і головний інженер, це робить на належному методичному рівні.

    Щодо заняття, проведеного Геннадієм Островським, то воно пройшло доволі жваво, цікаво, і відведеного часу було малувато. Тому після його завершення ще певний час тривала зацікавлена розмова між колегами. А це тому, що відбулось не монотонне читання інструкції, а дохідливе викладення сучасних вимог до роботи на залізниці.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05