РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 13 (13 квітня 2017) 

  • Як уповільнювачі руху вагонів прискорять роботу на станції

    Залізнична ст. Жмеринка не лише одна з найбільших вузлових і найстаріших на столичній магістралі. Тут виконуються й значні сортувальні роботи. Щодоби обробляють сотні вагонів, розформовують і формують поїзди. Для цього облаштовано сортувальні парки із гірками та іншим обладнанням, яке служить уже багато років. Тому, зрозуміло, інфраструктура потребує ремонту, а то й заміни.

    Не так давно виникли проблеми з уповільнювачами руху, які гальмують вагони, спущені із сортувальної гірки у Подільському парку. Ці пристрої зазнали багатьох ремонтів, та все ж давали збої у роботі. Тому постало питання про їхню заміну.

    Наприкінці минулого року два таких пристрої було закуплено у Білорусі (в нашій країні їх не виготовляють) і доставлено в Жмеринку. Постало питання їх установки на місце старих. А зробити це було непросто. Адже важать уповільнювачі руху вагонів не один десяток тонн. Крім того, вони мають чітко «вписуватись» у систему колій біля сортувальної гірки. Словом, попрацювати було над чим. Та виконати демонтаж старих і монтаж нових належало в стислий термін, адже надовго припиняти сортувальні роботи на станції не можна.


    Під час виконання монтажних робіт у Подільському парку ст. Жмеринка

    — Під час технологічного «вікна» протягом трьох діб з шостої ранку 21 березня розраховували здійснити увесь комплекс робіт, — розповідає виконуючий обов’язки начальника Жмеринської дистанції сигналізації та зв’язку Віталій ГАВРИЛОВСЬКИЙ. – Ці пристрої відносяться до нашого господарства, тому наші працівники й були головними виконавцями робіт. Але без допомоги фахівців дистанції колії, відбудовного поїзда та деяких інших підрозділів ми б не справились із завданням. А от спільними зусиллями виконали роботи менш ніж за дві доби, хоча й працювали лише у світлий час.

    Проведено велику роботу, для виконання якої було задіяно багато людей та техніки. Від дистанції сигналізації та зв’язку безпосередньо на об’єкті керував роботами заступник начальника дистанції з СЦБ Анатолій ДУБОВИЙ. А старші електромеханіки Сергій КРЮЧКОВ, Анатолій ВИСІДАЛКО, електромеханіки В’ячеслав ВОРОБІЙ, Микола РАЇНЧУК, Микола КАНЮКА, Сергій КРУК, Олександр ПОДЛЄСНИЙ, Андрій ШКУНДЯ, Олег ЛАГОДА та їхні колеги виконували роботи демонтажу старого і монтажу нового обладнання.

    Свою частку робіт виконали й фахівці Жмеринської дистанції колії під керівництвом начальника дільниці Дмитра ЗАВАДИ та шляхового майстра Сергія ГОМОВСЬКОГО. Майже три десятки монтерів колії облаштовували котлован, виправляли колії біля уповільнювача, виконували інші роботи.

    Свій вагомий внесок зробили старший машиніст крана Віктор ЛІСОВЕНКО та машиніст крана Олександр УЛІТІЧ зі Жмеринського відбудовного поїзда. Разом із 15 працівниками цього підрозділу вони розгорнули два підйомних крани на залізничному ходу, один з яких спроможний підняти 1 тис. т, а другий – 500 т. За допомогою цих потужних механізмів вони швидко вийняли з котлованів старі уповільнювачі руху вагонів. Після певних підготовчих робіт на ті ж місця встановили нове обладнання. Такий підхід, із використанням двох потужних підйомних кранів, значно прискорив процес, тому їх виконали раніше передбаченого терміну.

    Щодо нового обладнання, то воно не лише сучасне з технічної точки зору, а й досконаліше за попереднє. Уповільнювачі руху вагонів, які мають маркування ЗВУМ-1130-3-2, мають вищу продуктивність роботи, простіші в експлуатації та надійніші. Усе це дозволить збільшити обсяги сортувальних робіт у Подільському парку, та й в цілому на станції, а також прискорити їх виконання, що дасть змогу ефективніше використовувати вантажні вагони, швидше доправляти вантажі замовникам. І більше заробляти на вантажних перевезеннях.



    Фото автора

    Никифор ЛИСИЦЯ, «Робітниче слово».
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05