РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 12 (31 березня 2017) 

  • Щоби була довіра

    Чим живе сьогодні газета? Наскільки цікавою є вона для читача? Чи об’єктивно та фахово висвітлює на своїх шпальтах проб-леми сьогодення та хід реформ на залізниці? Якою є дієвість газетних публікацій? Ці та багато інших питань були в центрі уваги учасників читацької конференції, яку організували журналісти редакції разом з теркомом профспілки Козятинської дирекції залізничних перевезень та активом первинних профспілкових організацій трудових колективів дирекції.


    Учасники читацької конференції побажали успіхів газеті залізничників.

    Відбулася цікава та відверта розмова, де з боку читачів було вислухано чимало слушних зауважень, побажань щодо газетних публікацій, тем, які піднімаються на наших сторінках, висвітлення тих чи інших подій. Не минулося й без критичних зауважень.

    Що наші читачі хотіли б побачити на шпальтах «Робітничого слова»?

    Мабуть, найточніше щодо цього висловився голова профкому Фастівської дистанції колії Сергій ВЕРЕЗУМСЬКИЙ.

    — Якщо ви хочете, щоб залишалася й надалі довіра до газети, то там повинні бути, передусім, матеріали, де піднімаються та обговорюються проблемні питання, що турбують наші колективи, а вони замовчуються і не вирішуються роками. Нам «одобрямс» не потрібний!

    На думку інших читачів, на шпальтах газети рідко можна прочитати точку зору провідних фахівців галузі щодо реформування залізниці. Так, про реформи говорять багато, а от їхня суть часто­густо не є зрозумілою. Куди ми йдемо? Чого від них чекати людям? Де відчути хоч якісь перші результати? Чи це реформи заради реформ?

    Багато говорилося щодо дієвості газетних виступів. Згадували й про спеціальну рубрику, що колись була в газеті саме на цю тему – «Газета виступила. Що зроблено?». Та все це якось загубилося. Може тому навіть і на ті критичні публікації, що інколи з’являються в газеті, читач не завжди дізнається, чи була хоч якось реакція на них.

    «Газета повинна висвітлювати багатолюдні акції, що організовують профспілки, відстоюючи права трудових колективів, навіть якщо ці акції не подобаються нашому керівництву», — це вже думка переважної більшості інших учасників читацької конференції.

    Турбує й певна неузгодженість, що сталася з організацією передплати на газету. Не всі зрозуміли, що «Магістраль» і «Магістраль-¬регіональна» — це все ж дві різні газети. І були значно здивовані, коли не знайшли в «Магістралі» обіцяного «Робітничого слова».

    Всі поради, побажання та зауваження від учасників читацької конференції, безумовно, будуть враховані у подальшій роботі колективу редакції. Така співпраця з власними читачами завжди нам на користь.

    — «Робітниче слово» було й залишається для наших залізничників рідною газетою, — сказав на завершення заходу голова теркому Анатолій ВІЛЬЧИНСЬКИЙ. – Ми раді нашій співпраці. Сподіваємось, що вона триватиме й надалі. В наших трудових колективах робиться чимало добрих справ, є багато цікавих, талановитих людей. І нам приємно, коли про них на своїх шпальтах розповідає залізничне видання із 95¬річною історією.

    Анатолій САДОВЕНКО, Фото Віктора ЗАДВОРНОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05