РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 12 (31 березня 2017) 

  • Потурбуйтесь заздалегідь

    На адресу редакції надійшов лист-¬скарга від мешканки м. Вінниця Олени Мельник. Суть звернення полягає в тому, що пасажирка досить емоційно підіймає питання відсутності стільців (лав) на приміському вокзалі ст. Київ. «Дорога стомлює старого і малого, — пише Олена МЕЛЬНИК. — Так хочеться присісти, хоч на хвилинку. А де?».

    Подібних звернень до керівництва регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» чимало.

    За офіційним роз’ясненням ми звернулися до головного інженера служби приміських пасажирських перевезень Сергія САВИЧА.

    — З повагою та розумінням служба приміських пасажирських перевезень ставиться до такого роду скарг, здебільшого від людей похилого віку, — сказав С. Савич. — Завжди ми намагаємось донести вагоміше твердження, яке базується не лише на позиції комфортності (маю на увазі сидіння).

    В першу чергу, вестибюль приміського вокзалу є транзитним і передбачений для короткочасного перебування пасажирів, а саме: придбання проїзних документів та отримання інформації. До того ж у вестибюлі з обох боків наскрізних проходів знаходяться каси продажу проїзних документів, довідкове бюро, біля яких постійно скупчуються пасажири. Також цей зал є прохідним, де постійно функціонують по троє дверей на вхід та вихід. При щоденному пасажиропотоці в 25 тис. чоловік встановлення лав для сидіння призведе до тисняви біля квиткових кас та дверей. Тож свого часу з метою збільшення пропускної спроможності було демонтовано лави для сидіння.

    Сусідство зі станцією метро «Вокзальна» також вимагає дотримання відповідних правил щодо можливості заїзду спецзасобів (пожежних, швидких, поліцейських) до приміської площі.

    Крім того, наявність лав у вестибюлі чи на приміській площі надасть можливість розміщуватись на них особам, які ведуть асоціальний спосіб життя, що погіршить санітарно­епідеміологічний стан території вокзалу і викличе нарікання з боку пасажирів.

    Також з 0.30 до 3.30 вестибюль згідно з правилами роботи закривається на технологічну перерву, в тому числі і для вологого прибирання.

    Присісти в очікуванні електропоїздів, перерви між рухом яких є не занадто великими, маючи квиток, можна на лавах, що встановлені на пасажирських приміських платформах.

    ВІД РЕДАКЦІЇ

    Тож беручи до уваги усе, про що йшла мова, наголошуємо ще раз на тому, що вестибюль не передбачає розміщення лав для сидіння. А приміський вокзал є в першу чергу об’єктом для короткочасного перебування пасажирів. Саме це і є запорукою його мобільності у користуванні. Тож у плануванні майбутніх подорожей про це варто пам’ятати, щоб у подальшому не було нарікань на адресу залізничників.

    Валентина КОЛЯДА, Фото Олександра ІВАНОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05