РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 12 (31 березня 2017) 

  • Оголошено місячник… власній вихованості

    З метою покращення санітарно-технічного стану вагонів електро- та дизель-поїздів і для покращення якості обслуговування пасажирів у приміському сполученні, для забезпечення комфортних умов під час перевезення пасажирів, підготовки рухомого складу до літніх пасажирських перевезень з 20 березня по 15 травня 2017 р. оголошено проведення Місячника.

    Та чи лише від самих залізничників залежить стан вагонів? До того ж за фактом рухомий склад «зношений» майже на 85 %.

    За 25 років незалежності України жодного разу не виконувалось положення ст.10 Закону «Про залізничний транспорт», згідно з яким приміський рухомий склад має закуповуватися із залученням коштів місцевих бюджетів.

    Ситуацію ускладнює регулярне невідшкодування національному перевізнику коштів за перевезення пільгових категорій пасажирів.

    Зробити приміські потяги прибутковими — не дуже реально, однак зменшити розрив між витратами перевізника і рентабельністю цілком досяжна перспектива. Зрештою, що менші збитки матиме залізниця у приміському сполученні, то більше шансів, що отримані кошти підуть на закупівлю нових вагонів, капітальний ремонт існуючого рухомого складу, покращення умов перевезення.

    Попри проблеми на державному рівні, питання залишаються, і їх чимало до власне «клієнтів» з отримання послуг приміських перевезень. Потреба в наданні такої соціальної послуги, що потрібна мільйонам мешканців сіл і містечок, як приміське перевезення, є дуже великою. Та за комфорт несуть відповідальність не лише залізничники.

    Як зробити так, щоб під час проведення місячника і з боку пересічних пасажирів було докладено максимум зусиль задля чистоти, охайності і збереження залізничного майна? Питання риторичне, стосується наших з вами моральних якостей, культури поведінки і виховання.

    Їздимо «зайцями», ріжемо сидіння, плюємося «жуйками» й голосно кричимо про те, що в Європі електрички чисті й комфортні. Впізнаємо себе! Легше ж охаяти владу, залізницю, сусіда, ніж побороти у собі звичку палити в тамбурі, залишати пусті пляшки під сидіннями чи голосно розмовляти по телефону. Неодноразово чула про те, що чим більше говорити про культуру поведінки, випадки вандалізму, невиробничий травматизм і т. п., тим більша їхня кількість. Наче провокація виглядають звернення залізничників чи бесіди інспекторів з охорони праці. Як журналіст не можу ставити під сумнів силу слова, хоча вважаю, що жорсткіші покарання мають більший вплив.

    То ж нагадуємо, що за вчинення актів вандалізму громадяни можуть бути притягнуті до адміністративної або кримінальної відповідальності згідно зі ст. 110 (порушення правил користування засобами залізничного транспорту) та ст. 173 (дрібне хуліганство) Кодексу України про адміністративні правопорушення, а також ст. 194 (умисне знищення або пошкодження чужого майна, що заподіяло шкоду у великих розмірах), та ст. 296 Кримінального кодексу України (хуліганство).

    То що, шановні пасажири приміського сполучення, місячник оголошуємо… власній вихованості? Але обмежуватися у часі не варто.

    Валентина КОЛЯДА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05