РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 12 (31 березня 2017) 

  • Дорожня карта... напрями руху визначено

    21 березня в актовій залі управління столичної магістралі відбулася дорожня конференція трудового колективу регіональної філії «Південно-Західна залізниця». На порядку денному — Звіт про хід виконання колективного договору за минулий період та продовження на один рік дії чинного договору залізниці. В її роботі взяли участь керівництво залізниці, Дорпрофсожу, голови теркомів та понад 120 делегатів.


    Нагороду від Ради профспілки залізничників та транспортних будівельників України отримала Тетяна МОЗГОВА.
    У колі однодумців. Фото на згадку.


    У президії конференції.

    Підбиваючи підсумки виконання дорожнього колективного договору, зазначалося, що в цілому роботу регіональної філії «Південно-Західна залізниця» спрямовано на досягнення стійкого й ефективного розвитку господарств і структурних підрозділів з метою забезпечення транспортного обслуговування економіки і населення України. А також для забезпечення трудових і соціальних гарантій, встановлених для працівників і пенсіонерів залізничної галузі. Як зазначали учасники конференції, зобов’язання колективного договору обома сторонами, в основному, виконувалися.

    Захід проведено жваво, що спонукало до роздумів та рішучих дій з боку активістів. Окремі невирішені питання таки залишились. Тому делегати цього разу були налаштовані рішуче. Серед питань, що піднімалися, – нестача кадрів, зокрема, робітничих професій, зношення запасних частин, умови праці, зменшення вдвічі статистичних показників, про оздоровлення залізничників у медичних закладах.

    До того ж, в окремих структурних підрозділах служб локомотивного, вагонного та інших господарств мають місце випадки порушення в організації обліку робочого часу, що призводить до спотворення даних про фактично відпрацьований час (в табелях обліку робочого часу враховується тільки норма робочого часу). А про понаднормову роботу керівники підрозділів намагаються не згадувати.

    Виступаючі наголошували на тому, що між адміністрацією та трудовими колективами існує здоровий діалог. І першим кроком до подолання проблем має бути їх публічне озвучення, а не замовчування або кулуарні розмови, як це було свого часу. Залізничники готові до змін, але звичайному токарю чи елект­ромеханіку важливо побачити їх: на своєму робочому місці, у власному гаманці, задля добробуту власної родини.

    Цікавим з цієї точки зору був виступ токаря локомотивного депо Козятин Віталія ЧАПАЙДИ. «Ми за реформи, але такі, щоб їх відчули працівники на місцях, — наголосив у своєму виступі пан Віталій. — Адже гострими і наболілими залишаються питання виділення коштів на оздоровлення, мізерні відсотки преміальних виплат, приховування фактів праці за понаднормовими годинами, питання якості спецодягу та спецвзуття, спецхарчування. А також проведення тендерів, яке у деяких випадках не покращує ситуації, а навпаки.

    Особливо гостро постає питання, що стосується здоров’я залізничників. Актуальною і тут є пропозиція від Віталія Чапайди: навіщо людям професій, чия праця не пов’язана безпосередньо з безпекою руху, проходити медогляди щорічно? Можливо, достатньо раз на два роки. Звісно, при відсутності хронічних захворювань. Це дасть можливість заощадити значні кошти, які в подальшому варто направити на підтримку фельдшерських пунктів у підрозділах.

    Серед критичних зауважень була й пропозиція щодо перегляду суми компенсації для пенсіонерів за опалення, яка на сьогодні становить 15 (!) грн.

    Тож у постанові конференції окремим пунктом зазначено:

    Адміністрації регіональної філії спільно з Дорпрофсожем у місячний термін розробити та довести до відома трудових колективів підрозділів заходи щодо реалізації критичних зауважень і пропозицій делегатів конференції з усунення недоліків у роботі по наданню працівникам пільг і гарантій, передбачених колективним договором залізниці.

    — Від розгляду глобальних питань із планово­фінансової діяльності регіональної філії необхідно звертати увагу на окремі випадки у соціальній сфері, — вважають заступник голови теркому Київської дирекції залізничних перевезень Дмитро БИЦЬКИЙ та голова Молодіжної ради Руслана ДОВГОШЕЯ. Бачити набагато далі, налагоджувати справж¬ній діловий діалог між адміністрацією та профспілками як захисниками інтересів трудящих — ось до чого закликають активісти. Окрема тема — дитячий відпочинок. Вже сьогодні потрібно готувати табори для літнього релаксу дітей залізничників.

    У зв’язку з цим сторонами колдоговірних відносин в подальшому необхідно буде забезпечити виконання зобов’язань в повному обсязі, без посилання на фінансові проблеми, аби в кінцевому підсумку у виграші були всі.

    На завершення конференції перед присутніми виступив заступник начальника регіональної філії з фінансово­економічних питань Руслан МИРОНЕНКО. Він підкреслив, що керівництво залізниці та Дорпрофсож завжди відкриті для діалогу. Особливо відзначив, наскільки важливо перебувати в одній зв’язці керівникам структурних підрозділів та профспілковим лідерам. Руслан Анатолійович дав чіткі коментарі з порушених питань, зазначивши, що в кожному конкретному випадку необхідно розглядати ситуацію всебічно і вже тоді шукати шляхи виходу з неї. Незважаючи на те, що залізниця має великі труднощі в фінансовому напрямку, адміністрація регіональної філії та Дорпрофсож робитимуть все від них залежне для того, щоб забезпечити працівникам гідні умови праці, максимально вирішити нагальні питання, направивши звернення трудових колективів до ПАТ «Укрзалізниця».

    Зважаючи на те, що колективний договір залишається єдиним локальним правовим актом, який прямо забезпечує захист прав та інтересів кожного працівника регіональної філії, конференція трудового колективу постановила схвалити спільне рішення адміністрації регіональної філії і Дорпрофсожу від 28 лютого 2017 р. щодо продовження на один рік терміну дії чинного колективного договору залізниці. Рішення про пролонгацію прийнято одноголосно. У зв’язку з цим існуючу назву колективного договору змінено на нову, а саме: «Колективний договір між адміністрацією і Дорожнім комітетом профспілки Державного територіально­галузевого об’єднання «Південно-Західна залізниця» на 2001— 2005 рр., пролонгований на 2006 — 2017 рр.».

    Заключним акордом цього заходу стало нагородження кращих активістів. Цього разу нагороду Ради профспілки залізничників та транспортних будівельників України знак «За активну роботу в профспілці» від голови Дорпрофсожу Ореста ЛОГОШНЯКА отримала голова первинної профспілкової організації Конотопської дистанції колії Тетяна Федорівна МОЗГОВА.

    Слушна думка. Користуючись нагодою, головний редактор газети «Робітниче слово» Віктор ЗАДВОРНОВ у своєму виступі подякував профспілковим активістам за співучасть у підготовці матеріалів до друку — Анні ПОЛЮШКО, Анатолію ВІЛЬЧИНСЬКОМУ, Дмитру БИЦЬКОМУ, Руслані ДОВГОШЕЇ, Юрію ШИШУ за адреси та теми для майбутніх матеріалів. Очільник залізничного видання наголосив, що й у подальшому газетні шпальта слугуватимуть для огляду питань, проблем, цікавих подій, виробничих буднів і свят залізничників Південно-Західної залізниці. Зберігаючи інформативність та продовжуючи працювати у складі філії «Медіацентр «Магістраль» для працівників регіональної столичної філії, колектив редакції сподівається на вагому підтримку з боку передплатників та читачів видання. А на рівні керівництва залізниці та Дорпрофсожу варто було б віднайти економічні засади щодо передплати газети і для ветеранського корпусу працівників Південно-Західної, як це було раніше. Отже, складаємо дорожню карту? Напрями руху визначено.

    Є порозуміння, сподіваємося, є і довіра з боку наших постійних читачів. Колись, за радянських часів, людей мали за гвинтики — згадалося. Коли нарешті переможе у суспільстві ставлення до людини праці, як до опори залізничної галузі?! — звертались з подібними запитаннями виступаючі. І з цією думкою важко не погодитись.
     

    Валентина КОЛЯДА, Тетяна ШЕМЧУК, Фото Олександра ІВАНОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05