РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 11 (24 березня 2017) 

  • …І тепло жіночих рук

    Сьогодні вже важко уявити залізницю без систем сигналізації, централізації та автоматичного блокування зайнятих перегонів. Але щоб стрілочні переводи спрацьовували від натискання кнопки на пульті чергового по станції, світлофори вмикались при наближенні поїзда, а на перегони не вийшли два зустрічних потяги, повинно своєчасно і безвідмовно спрацювати десятки, а то й сотні приладів, більшість із яких – реле.


    Жіноча команда електромеханіків СЦБ. Під силу будь-які технічні завдання.

    У Вінницькій дистанції сигналізації та зв’язку, яку очолює Віктор РИНДЮК, таких приладів задіяно понад 30 тис. Після чого одиночні чи зібрані у блоки реле знімають і доставляють у дистанцію на діагностику та «лікування». Хто ж займається цією справою? Це цікавило мене під час відвідин дистанції.

    — У нас створено спеціальний підрозділ, групу електромеханіків, які займаються технічним обслуговуванням, ремонтом та повіркою приладів, що задіяні в системі СЦБ, — пояснив Віктор Петрович. — Так склалось, що в ньому працюють десять жінок. Практичний досвід мають чималий, а це – запорука та гарантія якісної роботи.

    За знайомства з працівницями підрозділу дізнався, що основу цього колективу, створеного ще 1981 р., становили тогорічні випускниці Київського електромеханічного технікуму (КЕМТ), які освоїли спеціальність електромеханіків. А Оксана ГАРМАТЮК, Валентина ПАЛАМАРЧУК і Валентина БОГАТЧЕНКО з того часу і донині працюють на одних посадах. На два роки пізніше в групу прийшла випускниця того ж навчального закладу Лариса КИЛІМНИК. Скільки приладів пройшли через руки цих жінок за 35 років роботи, ніхто назвати не міг – такими підрахунками не займались.

    Катерина БАЗЕЛЯК електромеханіком розпочала працювати дещо пізніше за своїх колег, але на залізниці вона трудиться ще з 1978 р., після навчання у Вінницькому технікумі залізничного транспорту. Та з будівельника перенавчилась на електромеханіка і виконує обов’язки нарівні з іншими. А Світлана КАЛІНСЬКА після навчання у технікумі працювала в групі технічної документації, але через декілька років перейшла до «лікарів» приладів СЦБ. І тут уже успішно працює значний період. Змінила спеціальність вона за прикладом батька — Івана КРАЄВСЬКОГО, який багато років працював у Вінницькій дистанції електромеханіком. Ще пізніше розпочали займатись ремонтом апаратури Любов МЕЛЬНИК – з 1990 р. після навчання у Вінницькому політехнічному технікумі та Ірина РУДНИК — з 2003 р. До цього, після навчання у Дніпропетровському технікумі залізничного транспорту, вона тривалий час працювала на Придніпровській залізниці. А наймолодша з електромеханіків групи ремонту апаратури СЦБ Наталя БЕЛІНСЬКА трудиться з 2005 р. Вона також пройшла навчання у КЕМТі. Щоправда до цього працювала на інших посадах. На сьогодні працівниця за допомогою старших колег освоїла ремонтні роботи і успішно виконує їх. Варто назвати й найстаршу з команди ремонтників. Це – Валентина БІЛА. Свій трудовий шлях у відомстві вона розпочала ще 1977 р., після навчання в Одеському залізничному технікумі. На залізницю Валентина Біла прийшла за прикладом батьків, які цій галузі віддали усе своє трудове життя. На сьогодні жінка має сорокарічний трудовий стаж. Але в колективі вона працює недавно. Перевелась із Одеської залізниці, де займалась такою ж роботою. Тому й досвід у Валентини Білої чималий.

    Ось така невелика, але дружна команда, що забезпечує ремонт та обслуговування приладів СЦБ. І роботи жінкам вистачає. Минулого року вони повернули до експлуатації на залізничні станції, переїзди та перегони 6 тис. справних приладів. Нинішнього року своєї черги на «лікування» очікують понад 8 тис. реле та блоків. Зростання зумовлено тим, що більшість із них експлуатуються по два, три, а то й більше термінів, передбачених виробником. Щоправда, наприкінці минулого року в дистанцію надійшло понад 80 нових безклемних реле, якими можна замінити майже всі старі такого типу.
     

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05