РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 11 (24 березня 2017) 

  • Житомир—Львів—Ізмір. До запитання

    Територія, яку обслуговує Житомирська дистанція сигналізації та зв’язку, сягає і шепетівського напрямку. За останні роки на дільниці було виконано великий обсяг робіт з приведення пристроїв автоматики та зв’язку до стану, який забезпечує рух прискорених пасажирських поїздів з установленими швидкостями.


    Старший електромеханік Григорій БЛИНДЮК (у центрі) з електромеханіками
    Миколою БЛИНДЮКОМ і Олександром КРАВЧУКОМ перевіряють стан обладнання на переїзді.

    Робота на відповідальній дільниці вимагає, щоб працівники були особливо пильні й ретельні. Запитую у керівництва дистанції детальніше про таких фахівців, і мені порадили поспілкуватися зі старшим електромеханіком Григорієм БЛИНДЮКОМ і працівниками його цеху. Григорій Іванович розповідає, що відповідають за стан обладнання СЦБ від станцій Орепи, Колодянка, Радулин і до Майдан­Вила. У зоні обслуговування і вісім переїздів. Специфіка роботи визначається тим, що більша частина технічного обладнання встановлена на коліях станцій та на перегонах. Це означає, що за будь-якої погоди, коли виникає необхідність, працівникам дистанції сигналізації і зв’язку доводиться долати чималі відстані. Адже головне – не допустити збою у функціонуванні обладнання, що забезпечує безпеку руху поїздів.

    Дільницею курсують прискорені поїзди, і найменший збій у роботі обладнання СЦБ може зумовити низку проблем. Щоб цього не трапилося, і дбають фахівці — надійні, дисципліновані, професійні. Працівники цеху Григорія Блиндюка разом з іншими представниками дистанції брали участь і в масштабній спільній роботі з підготовки швидкісного руху, будували автоблокування на другій колії дільниці Майдан­Вила — пост Жлобинський, яку укладено для поліпшення пропускної спроможності поїздів у напрямку Шепетівки. Нині ж основна турбота – забезпечити безперебійну роботу пристроїв. Якщо ж раптом трапиться проблема, мобільна, дружна команда цеху її має вирішити оперативно, бо відповідальність на них покладено високу.

    Запитую Григорія Івановича, хто ж його навчав відповідальному ставленню до справи? Каже, що наставників було чимало. А дізнався вперше, що таке робота на залізниці, він від свого батька Івана Григоровича. Він свого часу працював у дистанції навантажувально­розван¬тажувальних робіт, складачем поїздів. І так склалося, що четверо з п’яти його дітей стали залізничниками. Причому всі здобували фах електромеханіка у КЕМТі. Нині донька Галина Іванівна працює у Львові електромеханіком контрольно-вимірювальних приладів СЦБ, Григорій Іванович, Микола Іванович, Василь Іванович – у Житомирській дистанції сигналізації та зв’язку.

    Напевне, у кожного з них буде своє пояснення, чому ж саме такий професійний вибір зробили. А об’єднує їх те, що всі працюють на совість, старанно й сумлінно.

    Від редакції

    Скориставшись залізничним зв'язком, зателефонували до Галини Купець (дівоче прізвище Блиндюк) з єдиною метою: зробити приємне від Галини Іванівни її братам-залізничникам. Вона радо погодилась.

    Засвоїти секрети електроніки Блиндюкам допомагала їхня пристрасть до радіосправи. Приміром, Микола ще у старших класах середньої школи вмів зробити радіоприймач. Якісний стрибок рівня розвитку Блиндюків­конструкторів станеться під час навчання у КЕМТі. Чому саме електроніка? Будь­який прилад вражає уяву складністю схем та оригінальністю технічних рішень.

    Галині Іванівні пригадались студентські роки та допомога у навчанні від братів­відмінників Миколи, Василя та Григорія. Лекції, які читали Світлана Анатоліївна Єдлінська та директор КЕМТу Вадим Якович Алтухов, також знадобилися у дорослому житті. Хоча брати і сестра живуть на далекій відстані один від одного, родинних зв'язків не втрачають. Галина Іванівна побажала на сторінках «Робітничого слова» братам, а разом із ними всім залізничникам покращення умов праці. А ще передала вітання племінникам: Івану — у Дніпро, Сашкові — на станцію Радулин, Миколі — до Львова, Ірині — у Житомир та Оксані — в Ізмір (Туреччина).
     

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05