РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 10 (17 березня 2017) 

  • Акцент на безпеку

    Залізничний переїзд на 20-му км перегону Біличі—Ірпінь розташований практично в лісовій смузі. Тут уже повіяло справжньою весною.

    Цей переїзд достатньо жвавий, він обладнаний автоматичними сигналізацією та шлагбаумами і є частиною головної дороги міського селища Коцюбинське. Позначений дорожніми знаками. У цьому місці посилений рух приватних та вантажних автомобілів. Адже поруч Білицька меблева фабрика та інші підприємства, що базуються в Ірпені.

    — Ігнорування заборонних сигна­лів і проїзд під шлагбаумом — одне з найпоширеніших порушень на переїзді, — розповідає чергова по переїзду Оксана КУХАР. — І найчастіше — через банальний поспіх. Буває так, що намагаються об’їхати пристрої шлагбаума, та й пішоходи проскакують перед потягом. І скільки не виховуй, не говори — знайдуться ті, які будуть порушувати правила. У кращому випадку це загрожує притягненням до адміністративної відповідальності, в гіршому — каліцтвом або втратою життя.

    Оксана Кухар — залізничниця в другому поколінні. ЇЇ мама, Раїса Адамівна, теж працювала черговою по переїзду на смт Бородянка, та й батько, Володимир Мико­лайович, у Київській дистанції колії трудився 33 роки. Тому зі специфікою роботи Оксана була знайома з дитинства.


    Чергова по переїзду Оксана КУХАР зустрічає вранішній поїзд.


    Залізничний переїзд — складний елемент вулично­дорожньої мережі.
    Це перетин двох видів транспорту - залізничного та автомобільного.

    На перший погляд робота чергового по переїзду нескладна: своєчасно відкривай і закривай шлагбаум, все це відбувається автоматично, подавай необхідні сигнали прапорцем. Та все ж робоче місце Окса­ни Володимирівни спокійним не назвеш. Оскільки переїзд з досить інтенсивним рухом. Через нього за добу проходить майже 100 пар поїздів. Автомобільний транспорт. При цьому головне завдання фахівця — гарантування безпеки руху поїздів і автотранспорту.

    Варто наголосити, що сучасний черговий по переїзду об’єднує відразу кілька професій: і колійник, і регулювальник руху, і охоронець, і двірник одночасно. Тож перед тим, як заступити на зміну, Оксана Кухар перевіряє стан колії, обладнання всіх пристроїв, потім все фіксує в книзі запису чергувань.

    — На роботу виходжу як в перший день: максимально зосереджена, адже відповідальність на наших плечах лежить велика, — продовжує розповідати Оксана Володимирівна. — Головним моїм обов’язком є спостереження за рухом поїздів. Дивлюся, чи немає іскріння букси, чи не сильний стукіт колісних пар на стиках, чи колеса не йдуть юзом, чи немає виходу за габарит вантажу поїзда, тобто все те, що стосується несправності состава. Адже найменша несправність в поїздах може призвести до надзвичайної ситуації. Якщо виявлено такий випадок, то необхідно вжити заходів для зупинки поїзда. Для цього зв'язуюся з локомотивною бригадою складу, черговим по станції. Все треба робити згідно з інструкцією.

    Оксана Кухар уже три роки працює на цій посаді. Навіть не думала, що буде, як мама, працювати на переїзді. Бо після школи закінчила професійно­технічне училище за спеціальністю оператор комп’ютерного набору. Однак за фахом не довелось трудитись. Працевлаштувалась на посаду молодшої медичної сестри в Дорожній центр здоров’я жінки, а потім круто змінила своє життя.

    — Мені завжди подобалась професія залізничника: в дитинстві я часто приходила до мами на роботу, — згадує пані Оксана. — Для дитини там все було цікаво, хоча переїзд не був такий сучасний, як наш. Втім, що я саме буду працювати на переїзді, не могла передбачити. Що тут сказати, як кажуть, гени не поміняєш.

    Посвячення в професію Оксана Кухар проходила кілька місяців. Це навчання, стажування потім здача іспитів.

    — Дуже хвилювалась під час екзаменів, щоправда, коли отримала допуск до роботи на переїзді, в перші дні хвилювалась не менше, — каже Оксана Володимирівна.

    Сьогодні Оксана Кухар задоволена тим, що реалізує себе в професії залізничника. Розуміє, наскільки важливою є її посада для залізничної галузі. Разом з колегами сумлінно виконують свої обов’язки, стараються, щоб на території, де стоїть станційна будова, був порядок. Чекають справжньої весни, щоб посадити квіти на клумбах. Це справа добровільна, але приємно, коли пасажир, проїжджаючи переїзд, милується красою.

    З Оксаною Володимирів­ною легко спілкуватися. Вона охоче підтримує бесіду, але розмовляти доводиться уривками, адже виконання обов’язків ніхто не відміняв. Та навіть за двадцять хвилин спілкування я переконалась, що Оксана Кухар — людина, сповнена життєвих сил і оптимізму.

    ДОВІДКОВО

    У регіональній філії «Південно-Західна залізниця» — 1 тис. 134 переїзди: під охороною із сигналізацією — 300, без охорони із сигналізацією — 561, без охорони та без сигналізації — 273.

    На залізничних переїздах філії за два місяці 2017 р. сталося п’ять випадків дорожньо-транспортних подій. Порівняно з відповідним періодом 2016 р. статистика свідчила про один випадок. При цьому дві ДТП зі смертельними наслідками.

    Всі вони сталися з вини водіїв транспорт­них засобів, які грубо порушили правила дорожнього руху. Автовласники, незважаючи на дорожні знаки, працюючу звукову та світлову сигналізацію, а часто і на закритий шлагбаум, виїжджали на залізничні колії.

    Залізничники звертають увагу, що основною умовою безпеки на переїздах є дисциплінованість і уважність водіїв, які відповідають за своє життя та життя пасажирів і залізничників. І вкотре нагадують, що лише суворе дотримання водіями автотранспорту правил дорожнього руху є запорукою повної безпеки при перетині переїзду.
     

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Олександра ІВАНОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05