РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 10 (17 березня 2017) 

  • Прохолода пануватиме

    Для створення комфортних умов у пасажирських вагонах уже зроблено немало. Важливо, щоб пасажир відчував затишок з перших хвилин перебування в салоні вагона. Та, на жаль, буває й так: взимку перед відправленням температура в салоні мало чим відрізняється від зовнішньої, а влітку панує справжня спека.

    Причому таке спостерігається в оновленому, сучасному пасажирському рухомому складі, оснащеному електричним опаленням та кондиціонерами. Чому так?


    Перший заступник начальника Вінницького будівельно-монтажного поїзда Іван ШЕВЧЕНКО
    та старший виконроб Олексій КЛОПОТУН проводять технологічний інструктаж для працівників
    Жмеринської дистанції електропостачання.

    Під час відстою у технічному парку немає електричного живлення і обладнання, яке мало б виробляти тепло чи прохолоду.

    Над вирішенням цієї проблеми уже трудяться у столичній вагонній дільниці № 1 (ВЧ-1). Фахівці Вінницького будівельно¬-монтажного поїзда ще з минулої осені розпочали тут роботи з обладнання технічного парку електроживленням 3 тис. В, щоб забезпечити підключення електричного опалення, яким оснащені пасажирські вагони.

    З початком нинішньої весни нова команда вінницьких енергетиків під керівництвом заступника начальника Вінницького БМП Івана ШЕВЧЕНКА направилась у ВЧ-1 для виконання уже інших робіт.

    — Нам належить прокласти понад 25 км кабелю, яким подаватиметься електроенергія напругою 380 В, — пояснює Іван Васильович. – А для цього потрібно вирити 18 км траншей. Ці кабелі від шести силових трансформаторів будуть приєднані до понад 300 спеціальних колонок. А до них підключатимуть пасажирські вагони по два до кожної, щоб у салонах можна було вмикати кондиціонери під час відстою…

    Варто дещо деталізувати цифри, названі керівником. Траншеї, загальна протяжність яких сягає 18 км, належить облаштовувати між коліями та під ними. А це складно. Адже під рейки екскаватором не заберешся, та й між коліями проходять комунікації, викладені бетонні плити, якими під’їжджає автотранспорт для укомплектування вагонів білизною та іншими матеріалами. Є й деякі інші технічні труднощі. Однак вони не лякають фахівців виконробської дільниці Вінницького БМП, яку очолює Петро ВАСИЛЬЧЕНКО. Вже майже 40 його підлеглих приступили до виконання робіт. Щоправда, власними силами виконати це буде важко. Тому їм допомагатимуть працівники місцевих дистанцій колії та електропостачання.

    Чи не можна було б прокласти єдині електролінії для забезпечення електричного обігріву вагонів та роботи кондиціонерів? Автор цих рядків поцікавився у начальника виробничо­технічного відділу Вінницького БМП Михайла БІЛОГО.

    — Звичайно, економніше було б облаштувати одну систему електропостачання, — почув у відповідь. – Однак це неможливо. При конструюванні пасажирських вагонів було зроблено так, що опалення живиться від контактної мережі через електровоз, де напруга 3 тис. В. А для кондиціонерів необхідно живлення у 380 В. Крім того, колонки для подачі високої напруги облаштовано в голові чи хвості состава, а далі струм передається від вагона до вагона. А електричне живлення для кондиціонерів має подаватись у кожен вагон окремо, тому й колонок буде встановлено набагато більше. Через це й роботи у нас побільшало.

    Зважаючи на висловлене вище, маю внести уточнення до публікації, в якій розповідалось про обладнання електроживлення для обігріву вагонів. Там висловлено припущення, що цю систему можна буде використати й для їхнього охолодження. Виявляється – ні. Однак головне, що роботи зі створення систем електропостачання у ВЧ-1 активно проводяться. А це додасть комфорту пасажирам, які вирушатимуть у подорож залізницею зі столиці по всій Україні та за її межі. Варто, щоб й інші вагонні дільниці зазнали такого оновлення. Тоді прохолода пануватиме у вагонах під час літньої спеки постійно.

    ВІД РЕДАКЦІЇ

    Як повідомили редакції «Робітничого слова», у процесі будівництва відповідної інфраструктури беруть участь енергетики зі жмеринських дистанції електропостачання та будівельно-монтажного експлуатаційного управління, робітники з Київської дистанції колії, вагонної дільниці ст. Київ­Пасажирський, столичного пасажирського вагонного депо та з Київської дистанції сигналізації та зв’язку.

    Никифор ЛИСИЦЯ, Фото Олександра ІВАНОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05