РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 10 (17 березня 2017) 

  • Добрі традиції у Радулині

    Діяльність невеликих віддалених станцій, які в злагодженій залізничній системі належним чином виконують відведені їм функції, не випадає з поля зору залізничних журналістів. Адже кожна з них має свою особливість і неповторність. Отож знайомимося зі станцією Радулин Коростенської дирекції. Знаходиться станція 5-го класу посередині відрізка шляху між Новоградом-Волинським та Шепетівкою На Житомирщині. це Баранівський район.


    Дільниця з інтенсивним рухом вимагає особливої пильності від чергового по станції Радулин Миколи ОРУСЬКОГО.


    Заступник начальника станції Любов МАРЧУК і агент комерційний-квитковий касир Людмила МОСІЙЧУК перевіряють перевізні документи.

    Залізнична станція тут одна на увесь район. З її працівниками й говоримо про особливості цього краю, де серед природних багатств – ліси, корисні копалини, зокрема, каолін, глина, пісок, пегматит. Саме багатства місцевих надр і вмілі руки майстрів свого часу забезпечували славу Баранівці і розташованому тут фарфоровому заводу далеко за межами краю. Але сталося так, що підприємство припинило роботу. Тепер від тієї слави лишився лише музей з фарфоровими виробами...

    Нині промисловість Баранівського району представлена низкою підприємств видобувної, лісової й інших галузей. Хто ж із них є клієнтами залізниці? Як розповіла заступник начальника станції Любов МАРЧУК, мають два постійних вантажовідправники: ДП «Баранівське лісомисливське господарство» і ДП «Дубрівка» ЗАТ «Львівський керамічний завод». Звідси відвантажується коалін, добутий у тутешніх надрах. Його використовують при виготовленні вогнетривких виробів та керамічних плиток різного призначення. Серед клієнтів залізниці є й місцеві підприємства, які проводять вивантаження, зокрема, мінеральних добрив, торфу та інших вантажів. У минулому році було відправлено 1 тис. 388 вагонів, вивантажено понад 300. Все ж колектив має велику надію, що місцева промисловість, і не лише місцева, активізує свою роботу.

    Стосовно пасажирів, які вирушають у дорогу з Радулина, то вони найчастіше користуються приміською електричкою Коростень—Шепетівка. А до станції багато хто приїжджає… велосипедом, залишаючи його припаркованим біля огорожі. Так зручно під’їжджати до станції, а потім добиратися до домівок. Переважно — у село Дубрівку, яке відразу ж за коліями. Село, до речі, велике – понад 2,5 тис. жителів, нещодавно стало центром об’єднаної громади. Про те, щоб мешканці його могли без проблем доїжджати до столиці й інших міст, потурбувалися залізничники, запровадивши тут зупинки кількох пасажирських поїздів. «До Києва, Харкова, Львова є можливість дістатися без особливого клопоту. Отож мешканці Дубрівки й інших сіл оформлюють квитки на пасажирські поїзди, — розповідає Людмила МОСІЙЧУК, агент комерційний-квитковий касир». У Радулині зупиняються поїзди Харків—Ужгород, Львів—Харків, по п’ятницях курсує регіональний Київ—Шепетівка, який дуже зручний ще й для студентів.

    Чим же ще особлива станція Радулин? Своїми працівниками – досвідченими, які професійно роблять свою справу. З розмови дізналась, що переважна більшість працівників станції мешкають у Дубрівці. І більшості з них повагу до залізничної справи передали батьки, що й посприяло професійному вибору. Свого часу тут працювали батьки чергового по станції Миколи ОРУСЬКОГО, з династії залізничників і заступник начальника станції Любов МАРЧУК. Її батько, Петро Михайлович МАРЧУК, 23 роки був начальником станції в Радулині, його згадують як авторитетну й шановану людину. Тепер залізничну династію продовжує його донька…

    Отож віримо, що в Радулині колектив і надалі й кращі традиції зберігатиме, і крокуватиме в ногу з часом.

    ПРЯМА МОВА

    Андрій ДЕЙНЕКА, начальник ст. Радулин:

    «Хоч наша станція 5-го класу і невелика, і обсяги робіт відповідно не такі, як на більш потужних станціях, але має свої особливості і цим важлива. Радулин знаходиться на дільниці прискореного руху, тож докладаємо усіх зусиль, аби забезпечити безперебійний пропуск поїздів. За добу через Радулин курсує понад 30 пасажирських і вантажних поїздів. Варто додати, що станція єдина в районі. І скористатися залізничними послугами мешканці Баранівщини найперше можуть саме в Радулині».
     

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05