РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 9 (10 березня 2017) 

  • Загроз немає

    Стихія води може влаштовувати не лише повені та паводки. Міняючи свій стан з твердого на рідкий, використовуючи при цьому весняне сонце та тепло, H2O може перешкодити руху поїздів. Щоб забезпечити у цей період стабільний рух, уникнути підтоплень залізничної інфраструктури, колійники столичної магістралі обстежили небезпечні для пропуску повені об’єкти, підготувались до роботи у посиленому режимі.


    В очікуванні паводка.

    До того ж, як зазначив Марат Бахметов, до переліку особливо небезпечних місць колійного господарства у період льодоходу та весняного паводка включено залізничний тимчасовий міст через р. Десна на 32-му км дільниці Шостка—Новгород­Сіверський (див. фото).


    Визначається напрямок фарватера.

    Оперативні дані щодо цього об’єкта щоденно передаються в службу колії і Департамент колії та споруд і фіксуються в спеціальному журналі спостережень. Чому така увага саме до цього об’єкта, дізнавався наш кореспондент Микола ПАЦАК.

    Десна, як і належить красуні, — примхлива. Весною так розіллється, що наче море. І цього року за прогнозами Українського гідрометцентру в сіверській землі очікується обтоплення і відрізання від основних шляхів спо­лучень та часткове підтоплення територій, присадибних ділянок і об’єктів населених пунктів, розташованих у заплаві річок у Чернігівській області (Ріпкинський, Чернігівський, Новгород­Сіверський райони). Та плюс льодохід, який може завдати удару по мостах. Чи витримають?


    Льодоріз — помічник для штучних споруд.

    Про залізничний міст між Пирогівкою та Новгород-­Сіверським заступник начальника Хутір Михайлівської дистанції колії зі штучних споруд Богдан ІВАНИЦЬКИЙ сказав: «Загроз немає. На Десні (в районі мосту. — Авт.) крига товщиною 10—15 см, є промивини, а в лютому ми обрізали льодорізи».

    Обрізати льодорізи — це з лексики мостовиків. Запобіж­ний захід, коли від криги звільняють льодорізи. Та й за повінь Богдан Іваницький говорить, що надто великої не буде. Працівники дистанції Євген МАХЛАЄВ та Олег МАЛЬЦЕВ постійно контролюють ситуацію на мосту.

    Цей 600-метровий міст через Десну в народі називають Кучминим. Ще балотуючись на посаду президента, Леонід Данилович пообіцяв, що допоможе відновити пряме залізничне сполучення для жителів Семенівського і Новгород-­Сіверського районів Чернігівщини. Міст будували військо­ві залізничники, а урочисто відкривали 6 серпня 1995 р., на День залізничника. Правда, він має статус тимчасового. Поряд на березі були закладені опори, але завершити будівництво не вдалося. Тимчасовий міст капітально ремонтували в 2013 р.

    З метою оперативного реагування під час підйому води та проходження льоду під мостом на базі Конотопської колійної машинної станції заскладовано протирозмивні матеріали.

    Враховуючи наявність про­моїн у льодовому полі та незначний рівень води в річці Десна, необхідності заключення угоди на проведення підривних робіт льдового покрову наразі немає, запевнили нас у службі колії. Проте дистанція колії має необхідні опрацьовані матеріали та домовленості з органами ДСНС на проведення, при необхідності, підривних робіт.

    З ІСТОРІЇ ПИТАННЯ

    За розробленим планом дій залізничники разом зі спеціалістами МНС у разі необхідності можуть проводити підривні роботи.

    До рук потрапила книга 1944 Р. видання «Трансжелдориздат «Подрывные работы при ледоходе», адресована для команд підривників, відновних мостовиків та колійників.

    Автори В. Антипін, Д. Карабаш зазначали, що особливу увагу варто приділяти місцям, біля яких можуть бути пробки, що перешкоджають вільному пропуску льоду. Начальник підривних робіт після детального огляду мосту визначає напрямок фарватера, горизонт води при льодоході та ін.

    Важливі дані можуть надавати місцеві працівники залізниці, а також населення. Актуальними такі поради залишаються і сьогодні. Адже безпека магістралі ніколи не має бути «підмоченою».

    КОМЕНТАР СПЕЦІАЛІСТА

    Заступник начальника галузевої служби колії зі штучних споруд — Марат БАХМЕТОВ:

    «На залізниці визначено 38 особливо небезпечних місць штучних споруд та земляного полотна, що підлягають огляду заступниками начальників дистанцій колії з інженерних споруд та фахівцями мостовипробної станції (17 од. штучних споруд), інженерно-геологічної бази (13 місць земляного полотна) і 223 небезпечних місць протяжністю 124,542 км, схильних до розмиву. За цими об’єктами відповідальними працівниками дистанцій колії встановлено постійне спостереження.

    Відповідно ми провели перевірку та роз’яснювальну роботу з власниками та орендарями захисних дамб, ставків та водосховищ, що розташовані з верхньої сторони від залізничних колій, щодо порядку регулювання в них рівня води. Згідно з актами перевірок споруди перебувають у задовільному стані, зауважень на момент перевірки не виявлено.

    На базах структурних підрозділів служби колії створено аварійний запас протирозмивних матеріалів: щебінь, бутовий камінь, залізобетонні шпали, непридатні для повторного укладання.

    Навантажувальна техніка на базах збереження матеріалів знаходиться у справному технічному стані. Необхідний інструмент з метою його збереження також складовано на території дистанцій колії.

    До того ж під час льодоходу та нестійких погодних умов за станом підйому води в річках організовано щодобове спостереження силами дистанцій колії. Усім причетним ТЧ надано перелік місць земляного полотна по всіх дирекціях залізничних перевезень, де можливі деформації. Локомотивним бригадам також необхідно проявляти особливу пильність.

    На даний час загрози для порушення стійкості штучних споруд, розмивів земляного полотна не спостерігається. З метою захисту інженерних споруд від можливих заторних явищ ведеться постійне спостереження за станом танення льоду на річках. Наразі потреби у підривних роботах немає».
     

    Валентина КОЛЯДА, Микола ПАЦАК, Фото Олександра ІВАНОВА та з архіву служби колії
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05