РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 8 (3 березня 2017) 

  • І завдання виконують, і до свята готуються

    В історії тогочасного вагонного депо Ворожба останній рік ХХ ст. був поворотним: на його базі створені дорожні вагоноколісні майстерні (ДВКМ). Згодом на території майстерень встановлять «золоту» колісну пару, бо вона врятувала підрозділ і дає надію колективу, що його не спіткає доля сусіднього заводу металоконструкцій – там залишилися лише руїни.


    «Золота» колісна пара, яка врятувала колектив.

    Після 1999-го у майстернях відбулося немало змін. Наприклад, у 2008 р. запрацювало відділення з ремонту редукторних колісних пар пасажирських вагонів. У березні 2012-го майстерні атестовано на ремонт колісних пар вантажних вагонів зі спареними підшипниками. У тому ж році ДВКМ стає підрозділом експлуатаційно­ремонтного вагонного депо Конотоп. А ще через два вливається до найбільшого залізничного колективу у транспортному регіоні – локомотивного депо Конотоп і розпочинає ремонтувати колісні пари моторвагонного рухомого складу.


    Робочі колісні пари в цеху ДВКМ.

    Минулий рік для ДВКМ видався цілком успішним. Майстерні відремонтували 2 тис. 317 колісних пар. У нинішньому одержали завдання на 2 тис. 700.

    — Виконати завдання, — стверджує начальник ДВКМ Вадим Бєлка, — цілком реально. Є вісі, є диски. Але в той же час усе чіткіше постає кадрова проблема. Для участі в антитерористичній операції в Донбасі до армії з майстерень призивали найкваліфікованіших спеціалістів. У невеликому колективі відсутність двох токарів із п’ятим розрядом помітна.

    Слава Богу, всі вісім повернулися. Це токарі Роман Чернявський, Володимир Роговий, Андрій Синах, Валерій Колотигін, фрезерувальник Віталій Біличенко, електрозварник Олександр Пустовойтов, слюсарі Ігор Мухопад і Віталій Сазоненко. Будемо сподіватися, що їм більше не доведеться брати до рук зброю.

    — Роботою ми завантажені, — продовжує Вадим Бєлка, — та не сьогодні-завтра нікого буде ставити за верстати.

    З ним не можна не погодитися. Така ж ситуація в Конотопі – досвідченого токаря чи фрезерувальника уже треба добре пошукати. По­перше, професійно-технічні училища скоротили підготовку метало-обробників. По­друге, зарплата, яку пропонують залізничні підприємства токарям і фрезерувальникам, поступається зарплаті у приватних фірмах. Я вже не кажу про те, що молодь легка на підйом і шукає заробітків за кордоном.

    Ще одна деталь до сьогодення – майстерні готуються відзначити 85-ліття, адже продовжують славні трудові традиції вагонного депо Ворожба.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05