РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 8 (3 березня 2017) 

  • Реанімація по-коростенськи

    Фахівці вважають найбільш відповідальною частиною рухомого складу колісну пару. Прислухаємося до цієї думки. Отож і справний стан її, своєчасне попередження й усунення несправностей – це все умови безаварійної роботи транспорту.

    Значну кількість колісних пар для підрозділів тягового господарства Південно-Західної залізниці ремонтують у локомотивному депо Коростень. Звертаються до них і з інших виробництв, і не лише залізничних.


    Дефектоскопіст Лариса ТУЙМУХІНА з чарівною усмішкою перевіряє колісні пари на тріщини.

    В чому ж особливість роботи, що допомагає тримати «марку», з’ясовувала, ознайомившись з діяльністю ремонтників у локомотивному депо Коростень. Головний інженер Анатолій ХАВІН розповів, що в роботі колісного цеху особливістю є те, що тут ремонтують колісні пари від різних видів електровозів, тепловозів, а також дизель-поїздів, електропоїздів, колійної ремонтної техніки… Є для цього кваліфіковані спеціалісти, обладнання.


    Контролери слюсарно­верстатних робіт Тетяна ВИГОВСЬКА та Тетяна КОСЯНЧУК
    тендітними руками здійснюють обміри колісної пари.

    Запитую, що ж з нового обладнання допомагає працівникам відновлювати колісні пари. Анатолій Миколайович розповів, що вагомою технічною підтримкою у сфері якості й оперативності виконання роботи стала установка з наплавлення колісних центрів. Впровадивши в роботу це обладнання, попрацювали й над тим, щоб удосконалити його. Спочатку зіткнулися з труднощами при наплавленні металу на вертикальні площини. Спільними зусиллями виготовили пристосування у вигляді металевого диска, обтягнутого мідним листом і покритого вапном, що й допомогло виконувати наплавлення в необхідних площинах.

    Працює на установці електрогазозварник Василь КРАВЧУК. Досконало її опанував, із задоволенням говорить про те, що йому подобається працювати на цьому сучасному станку, де процес автоматизований, і в результаті – гарна якість наплавлення.

    Загалом же в процесі «реанімації» колісних пар бере участь увесь колектив колісного цеху, де кожен досконало знає і виконує свої функції. Тут важливо все, кожна ланка в ланцюзі цього процесу. Як сказав майстер цеху Олег КИРИЛЬЧУК, починається ремонтний процес з того, що спочатку оглядають колісну пару, яка надійшла в цех, роблять відповідні заміри, звіряючи з параметрами, зазначеними в інструкції, і визначають, якого саме виду ремонту потребує вона. Затим умільці-ремонтники дають друге життя колісним парам. Працівники цеху — слюсарі, токарі, дефектоскопісти і представники інших спеціальностей дбають про те, щоб ремонт виконати якісно. Адже якісна робота — це візитна картка ремонтників локомотивного депо ст. Коростень.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05