РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 7 (24 лютого 2017) 

  • Щодня — у подорож

    Руслан ОКСЕМТЮК майже 11 років працює оператором дефектоскопного візка у Козятинській дистанції колії. Його колега Максим КОРЧИНСЬКИЙ дещо менше. Свій фах мої співбесідники вважають не менш важливим серед інших залізничних професій. Адже саме завдяки роботі дефекто-скопістів вдається вчасно виявити пошкодження або ж брак у металевій структурі рейок на станційних коліях та перегонах. Тим самим запобігти нещасним випадкам, а то й катастрофам на залізниці.


    Оператори дефектоскопного візка Максим КОРЧИНСЬКИЙ та Руслан ОКСЕМТЮК
    разом з виконуючим обов’язки бригадира колії Олександром ГОРОФ’ЯНЮКОМ проводять тестування колії.

    — Працювати з дефектоскопним візком на коліях нам доводиться мало не що-дня, — говорить Максим Корчинський. — П’ять-сім, а то й всі дев’ять кілометрів за зміну — то звичайна відстань, яку ми долаємо з нашим візком, щоб обстежити стан рейок. Чи часто знаходимо дефекти? Буває, що жодного, а інколи й два, а то й три. Звісно, всі ці дефекти фіксуються, про що робиться відповідне повідомлення. Наше завдання — вчасно їх виявити.

    Працювати дефектоскопістам доводиться за різної погоди, та вони до цього вже звикли. Сьогоднішній морозець аж ніяк не став на заваді. Головне, щоб справно функціонувало обладнання.

    На запитання, чи підраховували вони коли-небудь, яку відстань вже подолали, проходячи шпалами всі ці роки, мої співбесідники лише посміхнулися.

    — Навіть ніколи не замислювався над цим, — відповів Максим. — Коли ми зустрілися з дефектоскопістами на перегоні, на них чекала повсякденна робота: тестування колії головного ходу на перегоні між станціями Бердичів та Іванківці. І пройти того морозного дня їм залишилося ще трохи більше п’яти кілометрів.

    Анатолій САДОВЕНКО, Фото Олександра ІВАНОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05