РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 7 (24 лютого 2017) 

  • Сьогодення Вінницького переїзду

    Чи не найнебезпечніше місце на залізниці — перетин з автомобільною трасою чи міською вулицею. Адже саме на залізничних переїздах найчастіше трапляються неприємні пригоди, під час яких страждають люди та техніка. Причому в абсолютній більшості — з вини водіїв автотранспорту. Однак відповідальність за безпеку руху на цих об’єктах цілком покладено на залізницю. Саме наше відомство, а не Державне агентство «УкрАвтодор», зобов’язане облаштовувати за всіма нормами переїзди для автомобілів через залізничні колії та утримувати їх. І не лише на магістральних напрямках з інтенсивним рухом поїздів, а й на під’їзних коліях.


    Плакат із застережною інформацією для водіїв.

    На території Жмеринської дирекції залізничних перевезень практично всі такі об’єкти, що належать залізниці, утримуються в належному стані. Періодично вони обслуговуються, а при необхідності тут виконуються й ремонтні роботи. На окремих із них встановлені плакати із застережною інформацією для водіїв.

    Ось і нещодавно зазнав значного оновлення залізничний переїзд у Вінниці, що розташований на під’їзній колії, яку прокладено від вантажної станції до поста промислового, і перетинається з вул. Цимлянською.

    Чому вибір випав саме на цей об’єкт? Під’їзною колією, на якій він функціонує, щодоби подається до 30 вагонів на пост промисловий (це міні-станція), а звідти — до підприємств, баз та складів. Вул. Цимлянською рухається багато автомобілів, тут проходить і міський автобусний маршрут. Тож переїзд важливий і має бути безпечним.

    Заради цього тут гарно працювали фахівці Вінницької дистанції колії під керівництвом начальника дільниці Олега ШИМАНСЬКОГО, шляхового майстра Володимира ЗОТОВА. Працівники Вінницької дистанції сигналізації та зв’язку на чолі зі старшим електромеханіком Юрієм ГОРДЮКОМ, а також працівники деяких інших виробничих підрозділів столичної магістралі, які брали участь у реконструкції. Спільними зусиллями вони облаштували новий залізобетонний настил між коліями та обабіч них, встановили нову світлову та звукову сигналізацію…

    Тепер, коли партія вагонів із маневровим локомотивом наближається до переїзду, складач поїздів на спеціально облаштованому пульті біля колії вмикає сигналізацію і виходить на переїзд. Переконавшись, що рух автотранспорту зупинено, він подає команду машиністу на просування вагонів далі. Після проходження локомотива через переїзд вимикає сигналізацію на пульті, який облаштовано з іншої сторони.

    Система проста, але надійна. Головне, вона дозволяє безпечно рухатись і залізничному, й автомобільному транспорту. Такі ж пристрої уже діють і на інших під’їзних коліях у межах Вінниці.

    Важливо, щоб і всі інші переїзди були обладнані таким чином. Причому не лише у Вінниці, а й у інших містах. Та, здебільшого, під’їзні колії знаходяться на балансі приватних підприємств, а їхні власники неохоче йдуть на такі затрати. Отже переїзна апаратура не завжди відповідає вимогам безпеки руху поїздів та автотранспорту. Саме тому деколи трапляються дорожньо¬транспортні пригоди. Є й під’їзні колії, що уже багато років не експлуатуються. Однак біля переїздів через них ще встановлені знаки — «Без зупинки проїзд заборонено» або й обладнання світлової та звукової сигналізації, що уже не працює. Усе це створює зайві незручності для водіїв автотранспорту, більше того — притупляє їхню пильність. І на переїздах, де дійсно під’їзними коліями подаються вагони, автоводії можуть не звернути увагу на застереження і скоїти ДТП.

    Думається, варто навести лад у цій сфері, адже переїзди і на під’їзних коліях — переїзди, і вони мають бути обладнані за всіма правилами безпеки руху поїздів та автотранспорту. Незалежно від того, кому належать ці під’їзні колії. А посадові особи нашої залізниці, які опікуються станом переїздів, мають займати принципову позицію. Адже це стосується здоров’я та життя людей.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05