РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 7 (24 лютого 2017) 

  • Є зерно – є робота

    На Вінниччині минулого року зібрали рекордний урожай зернових. Майже 6 млн т збіжжя засипали у сховища сільгоспвиробники. Значну його частку виростили у Хмільницькому районі на плодючих чорноземах, якими він славиться. Зрозуміло, що такої кількості зерна вистачить, та ще й є можливість відправити й іншим споживачам як в Україні, так і за її межами. А вивезти таку кількість сільгосппродукції найвигідніше залізницею. Тож це додало роботи працівникам ст. Хмільник, трудовий колектив якої очолює молодий, але уже з певним трудовим досвідом Сергій КАЛАЧИК.

    Такому вантажному потоку залізничники раді. Є зерно – є робота, а вона приносить чималі прибутки залізниці. Тому щоразу, коли в Жмеринській дирекції залізничних перевезень проводиться розподіл вантажних вагонів, Сергій Анатолійович надає заявку про необхідність подачі у Хмільник не менше двох десятків зерновозів під завантаження. Часто тут замовляють піввагони та інший вантажний рухомий склад. І він не буває зайвим. У визначені терміни наповнюють усі подані вагони і відправляють на сортувальні станції. Лише у січні поточного року, коли було багато свят та вихідних, на станції завантажили 795 вагонів, і в абсолютній більшості із них було зерно. Для порівняння зазначу, що минулого року за такий же період було відправлено 230 навантажених одиниць рухомого складу.

    Щоб у читача не склалось враження, нібито минулого року цей колектив недостатньо інтенсивно працював, наведу й інші показники. Тож торік тут навантажили майже 5 тис. вагонів, що на чверть більше, ніж попереднього 2015 р. Тому темпи зростання навантаження у Хмільнику значні. Коли ж порівняти вантажну роботу на цій станції з іншими, що входять до Жмеринської дирекції, то за загальними показниками вона належить до групи лідерів. І це при тому, що має статус четвертого класу.

    Вигідно вирізняється цей трудовий колектив і за іншим показником. Минулого року тут звільнили від вантажів 1 тис. 752 вагони. Це на третину більше від попереднього. Крім того, ще 172 вагони вивантажили в січні на господарчому дворі та на під’їзних коліях підприємств Хмільника, які прилягають до станції.

    Що ж завантажують у Хмільнику? Цікавило мене під час розмови з начальником станції.

    — Домінуючим вантажем є зер¬но, — зазначив Сергій Калачик. – Однак минулого року ми від­правляли вагони із цукром, продовольчими товарами, металобрухтом, деякою іншою продукцією та сировиною. Взагалі відправляли усі вантажі, які дозволено перево¬зити залізницею. І приємно те, що бажаючих співпрацювати з нами стає все більше. Тож і роботи побільшає. Ці слова мій співрозмовник вимовив з певним піднесенням. Втім, її і сьогодні немало. А ще станцією курсують і пасажирські потяги. Їх порівняно небагато, однак виручку від продажу квитків тут отримують чималу. Минулого року касири, в тому числі й у пересувній касі, яка за графіком виїздить у санаторії української оздоровниці, реалізу¬вали квитків на суму 8,5 млн грн. Це також хороший показник для цієї станції.

    Хто ж забезпечує такі обсяги? Колектив тут відносно невеликий – менше 30 фахівців. Але дружний та працьовитий. У ньому є представники різних поколінь. Скажімо, старший вантажний касир Ірина ЯНЮК, прийомоздавальник Павло ГОНЧАР, складач поїздів Юрій СЛЮСАР і старший квитковий касир Ірина ЛИСАК на залізниці трудяться понад два, а то й три десятки років. Вони становлять своєрідний кістяк колективу. А черговий по станції Олександр ПАЄВСЬКИЙ та складач поїздів Вадим ШВЕЦЬ лише розпочали свою залізничну кар’єру. До середнього покоління відноситься заступник начальника станції Юрій СТАРОХА та Сергій Калачик. Тож поєднання досвіду старших працівників та енергії молодих забезпечує успіх у роботі. А він проявляється не лише у високих виробничих показниках.

    Кожен, хто побував на ст. Хміль¬ник, а таких щодоби не одна сотня, напевне, звернув увагу на зразковий порядок, який тут підтримують. Навіть узимку приміщення ваблять чистотою та затишком. І це при тому, що ремонт будівлі та приміщень виконувався понад 15 років тому. Охайною є й територія. Бруківка на перонах та навколо будівлі почищена, а вічнозелені дерева та кущі придають особливого колориту. Усе це справляє приємне враження у гостей міста­курорту, які приїхали сюди на відпочинок, та й в усіх пасажирів.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05