РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 7 (24 лютого 2017) 

  • Діалог як принцип партнерства

    За майже 120 років функціонування позакласної двосистемної сортувальної станції Дарниця в її інфраструктурі відбулося чимало змін. Активна стадія розбудови в усіх її господарствах залишилась у минулому. Але це ніяк не свідчить про те, що у колійній сфері, а також у підгалузях сигналізації та зв’язку, електропостачання кількість проблем зменшується з дня на день. Тримати руку на пульсі функціонування 419 стрілочних переводів, що розміщені на 114 головних, сортувальних, приймально-відправних, з’єднуючих, тракційних колій, справа не з простих. Утримувати як належить багатокілометрову контактну мережу, засоби, що допомагають в організації руху поїздів під час проведення залізничних маневрів, – вимога до працівників величезного залізничного вузла.



    «Стабільний розвиток ПАТ «Укрзалізниця» залежить від того,
    щоб у зоні особливої уваги керівництва компанії були люди» —
    спільна думка учасників комісійного огляду на станції Дарниця.

    Протягом трьох днів, а саме з 14 по 16 лютого, станція Дарниця стала практичним полігоном для залізничних фахівців. З метою підвищення професійного рівня керівників станцій, дистанцій колії, сигналізації та зв’язку, електропостачання щодо утримання та експлуатації технічних споруд проведено галузевий комісійний огляд станції¬-трудівниці. Для учасників чотирьох комісій, до складу яких запрошено керівників апарату головного ревізора з безпеки руху поїздів та автотранспорту регіональної філії «Південно-Західна залізниця» та галузевих служб, керівників дистанцій, ревізорів руху відділу перевезень всіх залізничних дирекцій, комісійний огляд сприяв визначенню правильності виконання регламенту обслуговування об’єктів станційної інфраструктури. Це важливо з точки зору гарантування безпечної роботи транспортного комплексу у межах трьох сортувальних гірок (дві механізовані сортувальні гірки середньої потужності та одна малої потужності на станції Ліски). Щоб станція працювала як того вимагають правила технічної експлуатації, приймаючи та відправляючи у середньому понад 3 тис. 200 вагонів щодоби, потрібно не лише визначити «вузькі місця», що заважають функціонуванню інфраструктури. На порядку денному – забезпечення колійників, енергетиків, фахівців із обслуговування засобів СЦБ та зв’язку запасними частинами та інструментом.


    Начальник першої дільниці Дарницької дистанції колії Микола БІДНИЙ -
    «Час згадати про необхідність забезпечення запасними частинами».

    …Не відстаємо від учасників однієї з комісій, яку очолює начальник станції Дарниця Валентин КАЛЕНСЬКИЙ. На думку Валентина Валерійовича, розгляд результатів показового комісійного огляду (а такі проводились протягом трьох діб. – Авт.), а згодом і виправлення недоліків у роботі залізничного обладнання та пристроїв сприятимуть безаварійній роботі Дарницького залізничного вузла.

    Перший заступник головного ревізора з безпеки руху поїздів та автотранспорту регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Олексій СТЕПАНЕНКО, який неодноразово наголошував на правильній розстановці основних акцентів у роботі кожного із членів чотирьох комісій, вважає, що захід, який організовано згідно з розпорядженням керівництва столичної магістралі, є актуальним.

    Дозволю припущення, що вся виробнича картина під час інспектування станції нагадувала чотири рої працелюбних бджіл, кожний з яких точно знає, що, де, як робити.

    Термін служби багатьох пристроїв СЦБ на цій станції давно вичерпано. Прилади просяться на металобрухт, силові установки не витримують критики. Подібна картина, на жаль, і в енергетиків, і в колійників. Але поки є фахівці, які вміють підтримувати роботу серця столичної магістралі – станції Дарниця, вона працюватиме.

    Ще про одне. Неодноразово чув від членів комісії нарікання про те, що через малу заробітну плату фахівці йдуть шукати кращої долі. Невже незабаром говоритимемо про те, що складну інфраструктуру потужної станції немає кому обслуговувати? Час згадати про корпоративну соціальну відповідальність. Стабільний розвиток ПАТ «Укрзалізниця» залежить від того, щоб у зоні особливої уваги керівництва компанії були люди. Діалог як принцип партнерства інженерно¬-технічних працівників проводиться членами комісійного огляду станції Дарниця. Значить, кількість відмовлень у роботі засобів інфраструктури має зменшитися. Це у майбутньому має допомогти у вирішенні запланованих справ і їх реалізації.

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Фото Олександра ІВАНОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05